Pppoe timeout zone 011
- 
				icekiller2k6
- Elite Poster 
- Berichten: 807
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 17 keer
Hier in zone 011 (diepenbeek) nog altijd geen internet, wel DSL sync
            
			
									
						- silentkiller
- Premium Member 
- Berichten: 626
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier ook opgelost, 10u13 - 10u32 (011 Beringen):
            
			
									
						Code: Selecteer alles
10:32:55	Internet connection established successfully. IP address: ******, DNS server: xxxx and yyyyy, gateway: zzzzz, broadband PoP: aaaaa
25.04.23
10:32:43	PPPoE error: Timeout. [2 messages since 25.04.23 10:32:30]
25.04.23
10:32:16	PPPoE error: Timeout. [11 messages since 25.04.23 10:30:01]
25.04.23
10:29:48	PPPoE error: Timeout. [10 messages since 25.04.23 10:27:45]
25.04.23
10:27:32	PPPoE error: Timeout. [10 messages since 25.04.23 10:25:30]
25.04.23
10:25:17	PPPoE error: Timeout. [10 messages since 25.04.23 10:23:13]
25.04.23
10:22:59	PPPoE error: Timeout. [10 messages since 25.04.23 10:20:57]
25.04.23
10:20:43	PPPoE error: Timeout. [10 messages since 25.04.23 10:18:39]
25.04.23
10:18:25	PPPoE error: Timeout. [21 messages since 25.04.23 10:13:52]
25.04.23
10:13:39	Timeout during PPP negotiation.
25.04.23
10:13:39	Internet connection cleared.
- Sinna
- Elite Poster 
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 350 keer
- Bedankt: 235 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik was dus niet de enige. Ik kreeg op een gegeven moment 10.64.64.78 als IP-adres op die verbinding...
            
			
									
						Computer(k)nul
			
						- 
				JUD
- Plus Member 
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 10 sep 2013, 16:06
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Eerste downtime die ik bij edpnet heb gehad in een klein jaar.cobain05 schreef: 25 apr 2023, 11:30 https://issues.edpnet.be/
General outage indeed, if you're still offline, just reboot the modem
 
					 
  
 





