AfAX schreef: 19 jan 2023, 08:38 Cannot load Facebook SDK. Disable any adblocker or tracking protection and try again.
Grapje van de dag
- on4bam
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 659 keer
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 521 keer
- Bedankt: 1219 keer
- Recent bedankt: 10 keer

Toegevoegd na 2 uren 20 minuten 19 seconden:
Ow,
en Lubach is - een week na DIW - terug begonnen in NL
Dit is die van maandag: https://www.npostart.nl/de-avondshow-me ... ON_1348920
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 737 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Toegevoegd na 29 seconden:

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Sinna
- Elite Poster

- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 350 keer
- Bedankt: 235 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Zie https://vrtnws.be/p.BlvlNRNY4, maar eerlijk: ik had er ook gewoon over gelezen.
Een knap staaltje van onderbroekenlol...
Een knap staaltje van onderbroekenlol...
Computer(k)nul
- cadsite
- userbase crew

- Uitgedeelde bedankjes: 335 keer
- Bedankt: 752 keer
- Recent bedankt: 9 keer
't Is waarschijnlijk niet als grap bedoeld, maar ik vind het wel behoorlijk grappig.
(Ik vraag me af of ze dit gedrocht zelfs gratis kwijt geraken)
(Ik vraag me af of ze dit gedrocht zelfs gratis kwijt geraken)
- cadsite
- userbase crew

Bij mijn weten is antiek minimaal €100.
Voor sommigen is 'oud'='antiek'. En 'oud', dat moet dan wel waardevol zijn.
Terwijl dit gewoon een mottig ding is dat nog geen €0,50 waard is.
Voor sommigen is 'oud'='antiek'. En 'oud', dat moet dan wel waardevol zijn.
Terwijl dit gewoon een mottig ding is dat nog geen €0,50 waard is.
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 529 keer
- Bedankt: 693 keer
- Recent bedankt: 6 keer
tja, les gouts et les couleurs...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Dizzy
- Elite Poster

Wie een herenwoning heeft met dit soort verlichting kan dat wel gebruiken en de prijs valt dan nog mee. Zoals Joe zegt, het is een kwestie van smaak en situatie, zelf zou ik het ook niet kopen voor mijn moderne woning.
De grap van de dag is de Vlaamse regering, geen betere manier om je eigen nutteloosheid te bewijzen dan deze heren. Het is tegelijk ook de frustratie van de dag want wij kunnen voor dit humorisme helaas betalen.
De grap van de dag is de Vlaamse regering, geen betere manier om je eigen nutteloosheid te bewijzen dan deze heren. Het is tegelijk ook de frustratie van de dag want wij kunnen voor dit humorisme helaas betalen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- cadsite
- userbase crew

volledig akkoord, alleen is deze 'smaak' eentje van enkele generaties geleden.
Net zoals de pompeuze vol eiken kasten, compleet donkerbruin om zeep geholpen. Laat dat net de generatie zijn die nu massaal naar rusthuizen gaat, dus dit soort 'pareltjes' komen massaal op de markt en niemand die ze wilt.
Ik zag het in mijn omgeving ook. Ooit verschrikkelijk dure antieken meubels in perfecte staat waar gewoon 0,0 interesse in is door opkopers en antiekhandelaars.
Net zoals de pompeuze vol eiken kasten, compleet donkerbruin om zeep geholpen. Laat dat net de generatie zijn die nu massaal naar rusthuizen gaat, dus dit soort 'pareltjes' komen massaal op de markt en niemand die ze wilt.
Ik zag het in mijn omgeving ook. Ooit verschrikkelijk dure antieken meubels in perfecte staat waar gewoon 0,0 interesse in is door opkopers en antiekhandelaars.
- Dizzy
- Elite Poster

Je kan dat ook combineren met een gemoderniseerd interieur. Ik heb enkele vrienden die zo'n herenhuis hebben en zij behouden ook bepaalde historische zaken die net cachet geven aan zo'n huis. Verlichting is ook belangrijk en heeft een groot aandeel in de sfeer. Het metalen frame vind ik niet zo lelijk en wel passen in zo'n interieur en de lelijke lampen zitten achter glas. Ik verbaas me altijd over hoeveel mensen afgrijselijk lelijk licht in huis hebben, ik heb het dan niet over de armatuur maar de kleur van het licht. Het is niet donker volstaat blijkbaar meestal.
En oude spullen kunnen best wel waarde hebben maar je moet uiteraard de "zotten" vinden die het willen betalen. Er is toch een TV-programma over dat soort spullen?
Maar we wijken af, daarom een cartoon dat over onze Vl. regering zou kunnen gaan

En oude spullen kunnen best wel waarde hebben maar je moet uiteraard de "zotten" vinden die het willen betalen. Er is toch een TV-programma over dat soort spullen?
Maar we wijken af, daarom een cartoon dat over onze Vl. regering zou kunnen gaan

-
Flippi
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 135 keer
- Bedankt: 109 keer
Er zitten echt wel pareltjes tussen wat vakmanschap en snijwerk betreft, maar de kleur is inderdaad nu niet meer in de mode.cadsite schreef: 07 maa 2023, 11:29 volledig akkoord, alleen is deze 'smaak' eentje van enkele generaties geleden.
Zandstralen kan wonderen doen.
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
- cadsite
- userbase crew

oh, daar volg ik helemaal in.
Ik heb zelf een paar jaar houtbewerking gevolgd en kan dus vrij goed moeilijkheid inschatten. Daar zit echt vakmaschap tussen.
Maar oh zo lomp...
Ik heb zelf een paar jaar houtbewerking gevolgd en kan dus vrij goed moeilijkheid inschatten. Daar zit echt vakmaschap tussen.
Maar oh zo lomp...

*