Zoals Prince het zei, shooting love in all directions

Deze begrijp ik ook niet goed hoor.cadsite schreef: 25 maa 2023, 15:58 2de hands advertenties en hun belachelijke 'reden'.
weg wegens verhuis - ge kunt dat dus gewoon mee verhuizen.
Weg wegens nieuwe - ah? waarom koop je een nieuwe als je deze had?
Ik had een losstaande kleine diepvries van 1 jaar oud.cadsite schreef: 25 maa 2023, 15:58 2de hands advertenties en hun belachelijke 'reden'.
weg wegens verhuis - ge kunt dat dus gewoon mee verhuizen.
Het wordt hier wel heel zwaar opgeblazen hoor...Joe de Mannen schreef: 26 maa 2023, 16:57 eerlijk: interesseert het u dan echt zoveel waarom iemand iets verkoopt ?
J.
Niet meer dan ik het me afvraag als er niks bij staat.cadsite schreef: 26 maa 2023, 18:55
Als iemand zegt "ik verkoop deze stofzuiger, want ik heb een nieuwe gekocht". Denk jij dan niet bij jezelf: "is die oude dan niet meer goed, waarom koop je een nieuwe als je al eentje hebt om de oude dan weg te doen"?
Er zal wel geen andere optie geweest zijn dan. De reden waarom zal je bij hem moeten vragen.dovo schreef: 27 maa 2023, 16:06 Zeer unieke frustratie.
Mijn overbuur heeft recent zonnepanelen geplaatst. Echter, deze zijn pal naar het NOORDEN gericht.
Ola, klagen over de keuring, dat ligt hier gevoelig hoor!Nob schreef: 27 maa 2023, 10:17 Vandaag naar de autokeuring met de mobilhome. Bijna 2 uur moeten aanschuiven (ik was er al een kwartier voor openingstijd!). Neem dan een afspraak hoor ik u zeggen? Dat was dan zoveel weken extra wachten, waardoor het keuringsbewijs zou zijn vervallen.
Is me dat een klucht die keuringen. En dat voor een mobilhome van 1 jaar oud...
Alsof die allemaal naar de keuring gaan...devilkin schreef: 27 maa 2023, 16:56 Gezien de wrakken die je ziet rondrijden denk ik dat de autokeuring best nog wat strenger mag.
Ik heb nu al 30 km moeten rijden (het dichtsbijzijnde is nog drukker).devilkin schreef: 27 maa 2023, 16:56 En al dat gezaagd op lang aanschuiven: afspraak maken. En je hoeft niet perse naar het centrum te gaan dat aan je deur is, er zijn er andere... Mss iets verder maar direct plaats.
Ondanks een tijdelijke kentering tijdens COVID neemt het aantal SOA's weer toe bij jongeren, grotendeels omdat niemand hen uitlegt hoe ze zich moeten beschermen, of het belang er niet van inzien, anderzijds ook omdat deze generatie niet meer kiest voor huwelijk, vaste relaties of gezin. Ook het aantal HIV-besmettingen is terug een opmars begonnen na een jarenlange daling. Die SOA's leiden vaak tot ziektes die de rest van het leven gedragen zullen moeten worden, iets waar CM mee de gevolgen van draagt.Sasuke schreef: 27 maa 2023, 17:57 aan de overkant (CM) ziet dat men nu 'OnlyFans' ,of all things, gaat gebruiken om jongeren (18-25j ??) beter te bereiken. En op datzelfde kanaal dus ook effectief een 'gekende' OnlyFans 'ster' de CM filmpjes voor seksuele voorlichting laat maken.
Ik zou het ook zo verwoorden. Maar de realiteit is dat het risicogedrag bij mannen veel hoger is. Een daling daar zal uit zichzelf leiden tot een daling aan besmettingen aan de vrouwelijke kant. Voor zover ze nog veel interesse hebben want ik zie cijfers passeren dat >20% van de vrouwelijke groep 18-25 er enkel nog V/V relaties op nahoudt.Sasuke schreef: 27 maa 2023, 19:03 Nu ja, de kat en de melk staan al direct bijeen en als hun doelpubliek inderdaad enkel mannelijk was … maar volgens hun site is het publiek overduidelijk jongeren m/v tussen 18 en 25 …
De verontwaardiging van de boomers vind ik eerder frappant; want hun jeugd was wel heel wat eenvoudiger dan die van de huidige jongeren, om nog niet te zeggen dat het onderwijs dat zij genoten hebben veel beter was dan wat er vandaag zoal voor onderwijs moet doorgaan in Vlaanderen. Soit, als je ziet uit welk fonds CM kan tappen om InterSoc en Goed van de ondergang te redden, dan is het duidelijk dat ze daar geen geld tekort komen. Ze zullen zich dus ook wel kunnen laten bijstaan door uitgekiende marketeers die perfect weten waar je een doelgroep kan vinden.
Misschien ongekend voor jou, maar er rijden zo'n 100.000 auto's rond die niet verzekerd zijn. Er rijden duizenden mensen rond zonder rijbewijs.devilkin schreef: 27 maa 2023, 16:56 Gezien de wrakken die je ziet rondrijden denk ik dat de autokeuring best nog wat strenger mag.
Speciaal gedaan om uw frustratie wat draaglijker te maken…cadsite schreef: 26 maa 2023, 13:37 Je doet wel de moeite om het hier, waar het totaal irrelevant is, te verantwoorden, maar daar waar het nuttig is, vind je het niet nodig.![]()
Pakkans mag de hoogte in, straf ook. Je moet maar es een accident hebben met zo'n oelewapper...cadsite schreef: 27 maa 2023, 19:43 Misschien ongekend voor jou, maar er rijden zo'n 100.000 auto's rond die niet verzekerd zijn. Er rijden duizenden mensen rond zonder rijbewijs.
Hoeveel zouden er hun gat vegen aan de verplichting om naar de keuring te gaan? En efkes doordenken, met wat voor auto zouden zo'n m'enfoutisten rondrijden?
7 richting zuid, en 4 richting noorden. Naar mijn gevoel hadden er toch wel 3 in landscape of 2 in portrait richting het westen gekund. Hoop dat hij een inverter heeft met twee kringen. Als je die noordkant steeds in serie hebt, dan zal je zelfs met van die slimme overbruggingsbakjes veel van je rendement weggooien.