Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 713 keer
Recent bedankt: 6 keer
Te Koop forum

Dit snap ik niet, wordt nu het wapen van David niet gecensureerd? Waar is het recht op dragen van een wapen? :)

Zoals Prince het zei, shooting love in all directions :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 318 keer
Bedankt: 714 keer
Provider
Te Koop forum

2de hands advertenties en hun belachelijke 'reden'.
weg wegens verhuis - ge kunt dat dus gewoon mee verhuizen.
Weg wegens nieuwe - ah? waarom koop je een nieuwe als je deze had?
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 676 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Doe er toch gewoon je voordeel mee en stop met zeiken, niet ? ik zie het probleem niet hoor.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Ook een goeiemorgen. :wink:

Ik bedoel, als je het niet wil zeggen waarom je verkoopt, zeg dan gewoon geen reden.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Wat maakt het uit waarom iemand iets weg doet ? as het in goede staat is, werkt en de prijs staat je aan...en anders zoek je verder, klaar.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Tjonge jonge...
Dit topic heet "mijn kleine frustratie". Niets meer.
Ik zie vaak staan "weg wegens verhuis". Mag ik dan niet denken "awel, verhuis dat toch gewoon mee"?
Zeg dan gewoon "te koop".
Sorry dat ik dat hier zeg hoor, ik zal het nooit meer doen. :roll:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

als die verhuis nu gewoon de aanleiding is... manman
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

zeg nu nog eens dat ik niet goed bezig ben.
Zo heb jij er ineens een gratis frustratie bij gekregen. :angel:
:beerchug:
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
Bedankt: 667 keer
Provider
Te Koop forum

Beetje in het verlengde: mensen die iets kopen, dan op 2ehands/... aanbieden met 'het is niet de juiste maat' of een andere onnozele reden, zogezegd nieuw gekocht.
Dan heb ik altijd goesting om te roepen: "Ga er dan mee terug naar de winkel, ***". Maar jah.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 317 keer
Provider

cadsite schreef: 25 maa 2023, 15:58 2de hands advertenties en hun belachelijke 'reden'.
Weg wegens nieuwe - ah? waarom koop je een nieuwe als je deze had?
Deze begrijp ik ook niet goed hoor.

Er zijn toch legitieme redenen te bedenken waarom iets niet mee kan/hoeft bij een verhuis? Het past niet, geen plaats voor, dubbel door samenwonen, gewoon geen zin om het ver mee te verhuizen en daar ter plaatse iets nieuws kopen,...

Iets nieuw kopen is toch ook niet abnormaal? Nieuw en beter model, afgeschreven,...
Er zijn veel mensen die elke 2-3 jaar een nieuwe auto kopen omdat ze kunnen en de huidige snel beu zijn. Hele hordes kopen na 1 a 2 jaar een nieuwe smartphone/laptop/GPU/TV/... om het nieuwste van het nieuwste te willen hebben.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 331 keer
Recent bedankt: 4 keer

cadsite schreef: 25 maa 2023, 15:58 2de hands advertenties en hun belachelijke 'reden'.
Ik had een losstaande kleine diepvries van 1 jaar oud.
In het nieuwe huis dat ik kocht staat een ingebouwde diepvries in de keuken.
Losstaande kleine diepvries gaat weg wegens verhuis dus.
De koper van mijn vorige huis wou hem niet …

Moet je dan steeds die ganse uitleg in 2e hands typen … :roll:
Trouwens nooit de vraag of de opmerking gekregen “waarom verhuis je die niet mee?”

Gij hebt precies wel regelmatig zo van die kleine frustratiekes hè … :angel:
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Zolang het maar heel kleine frustratiekes zijn is dat allemaal geen probleem he. :beerchug:
Mijn vorige is van een week geleden, dus qua frequentie valt dat nog wel mee denk ik.

Oh, en om op jouw situatie te antwoorden:
"Weg wegens overbodig geworden" kost je evenveel moeite en dekt de lading compleet.
Je doet wel de moeite om het hier, waar het totaal irrelevant is, te verantwoorden, maar daar waar het nuttig is, vind je het niet nodig. :think:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

eerlijk: interesseert het u dan echt zoveel waarom iemand iets verkoopt ?

J.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Je bent nooit zeker of de reden die gegeven wordt wel klopt maar een dwaze reden kan wel enige argwaan wekken bij de koper. Anderzijds kan een echt eerlijke opgave ook erg raar overkomen.

Wie gaat er nu bij zetten dan men een gat in de hand heeft,koopverslaafd is en steevast het nieuwste wil om anderen proberen te imponeren. Dit is een reden die wel zal bestaan maar ik heb ze nog nooit bij een verkoop zien staan :)

Een andere die ik nog niet gezien heb is: ik heb een verslaving en teveel kosten waardoor ik niet rond kom en moet daarom noodgedwongen spullen verkopen.

Nog eentje om het af te sluiten. Ik heb impulsief iets gekocht maar in het echt trekt het op niets of werkt het niet zoals verwacht. Ik ga nu een ander en beter kopen maar ik moet nog van dit af.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Joe de Mannen schreef: 26 maa 2023, 16:57 eerlijk: interesseert het u dan echt zoveel waarom iemand iets verkoopt ?

J.
Het wordt hier wel heel zwaar opgeblazen hoor...
Echt interesseren is veel gezegd. Eigenlijk interesseert het me amper. Ik vraag me gewoon af waarom iemand een reden geeft die geen reden is. Niet meer, niet minder.
Als iemand zegt "ik verkoop deze stofzuiger, want ik heb een nieuwe gekocht". Denk jij dan niet bij jezelf: "is die oude dan niet meer goed, waarom koop je een nieuwe als je al eentje hebt om de oude dan weg te doen"?
Ik verkoop ook regelmatig zaken op marketplace en 2dehands. Ik zet daar geen reden bij.

Dus nee, het interesseert me niet, het triggert gewoon mijn rechttoe-rechtaan brein.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cadsite schreef: 26 maa 2023, 18:55
Als iemand zegt "ik verkoop deze stofzuiger, want ik heb een nieuwe gekocht". Denk jij dan niet bij jezelf: "is die oude dan niet meer goed, waarom koop je een nieuwe als je al eentje hebt om de oude dan weg te doen"?
Niet meer dan ik het me afvraag als er niks bij staat.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Iedereen zal zo wel een beetje denken want als het om een product gaat dat nog vrij nieuw is en nog perfect bruikbaar, waarom doe je het dan weg? Naast de mogelijkheden die ik hierboven gaf maar die niemand zal opgeven, kan het immers zijn dat het product niet voldoet of er ondertussen iets beter bestaat. Als koper wil je die info maar als verkoper ga je dan eerder een andere of geen reden opgeven. Uiteindelijk zeg je wat je wil en de koper gelooft het... of niet.
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Vandaag naar de autokeuring met de mobilhome. Bijna 2 uur moeten aanschuiven (ik was er al een kwartier voor openingstijd!). Neem dan een afspraak hoor ik u zeggen? Dat was dan zoveel weken extra wachten, waardoor het keuringsbewijs zou zijn vervallen.

Is me dat een klucht die keuringen. En dat voor een mobilhome van 1 jaar oud...
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
silentkiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 98 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Tip voor de volgende keer: je kan afspraken ook annuleren bij de autokeuring en dat gebeurt regelmatig. Ik heb de laatste twee keer 'last minute' een tijdsslot kunnen vinden.. Een paar keer per dag aanloggen op de website van de autokeuring is dan de "truc"
Je moet dan uiteraard wel flexibel kunnen zijn qua uren
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

Ook gehad onlangs. Keuringen zonder afspraak draaien volledig in de soep. Vroeger was ik gewend van gewoon over de middag te gaan, dan was er niet zoveel volk en werd gewoon gespreid. Afspraken waren enkel op donderdagnamiddag dacht ik. Maar nu sta je daar dus zonder afspraak, terwijl iedereen anders wel een afspraak heeft. En sta je dus gewoon wortel te schieten tot er ergens eens een gaatje is... Dat ze dan zeggen dat het verplicht is een afspraak te nemen!
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 599 keer

Kan die autokeuring eens niet stilletjes aan in vraag gesteld worden, of toch minstens herbekeken worden? Dat dateert uit een tijdperk dat wagens technisch, maar ook naar uitstoot toe, een pak minder betrouwbaar waren dan vandaag het geval is.

Ik kan nu niet zeggen hoe het in elk land zit, maar ik weet dat het in bepaalde Europese landen, ook al zijn er overal periodieke keuringen gezien de Europese richtlijn, toch een pak minder rompslomp is dan bij ons. In de VS, daar is het eigenlijk enkel maar uitstoot dat men controleert, en je ziet daar toch ook geen grote aantallen ongelukken door voertuigen met technische gebreken.

Tegelijk moet ook de vraag gesteld worden of men bepaalde (kleinere en standaard) keuringstaken niet kan uitbesteden aan private garages die vaak ook de apparatuur inzake hebben, zodat niet alles op de kap van enkele centra moet vallen die het vandaag niet meer aankunnen. Uiteraard met de nodige garanties/controle inzake objectiviteit en neutraliteit, onder meer geen keuring in een garage (of zijn netwerk) waar de wagen gekocht werd, en de garage die de keuring doet mag niet dezelfde zijn als degene die de eventuele herstellingen doet van vastgestelde gebreken.

Of is de autokeuring ook een heilig huisje waar niet aan geraakt mag worden?
Laatst gewijzigd door CCatalyst 27 maa 2023, 16:07, in totaal 1 gewijzigd.
dovo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 39 keer

Zeer unieke frustratie.
Mijn overbuur heeft recent zonnepanelen geplaatst. Echter, deze zijn pal naar het NOORDEN gericht. Hoe, wat?!? Nu moet ik daar iedere ochtend op kijken als ik de trap afkom en voelt het alsof ik een glitch in de Matrix beleef.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

dovo schreef: 27 maa 2023, 16:06 Zeer unieke frustratie.
Mijn overbuur heeft recent zonnepanelen geplaatst. Echter, deze zijn pal naar het NOORDEN gericht.
Er zal wel geen andere optie geweest zijn dan. De reden waarom zal je bij hem moeten vragen.

Noteer dat je aan de noordkant wel wat zon opvangt 's morgens en 's avonds in de maanden rond juni. In de winter is het daarentegen noppes.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Nob schreef: 27 maa 2023, 10:17 Vandaag naar de autokeuring met de mobilhome. Bijna 2 uur moeten aanschuiven (ik was er al een kwartier voor openingstijd!). Neem dan een afspraak hoor ik u zeggen? Dat was dan zoveel weken extra wachten, waardoor het keuringsbewijs zou zijn vervallen.

Is me dat een klucht die keuringen. En dat voor een mobilhome van 1 jaar oud...
Ola, klagen over de keuring, dat ligt hier gevoelig hoor! :twisted:

Ik kreeg ook een kaartje in de bus en heb onmiddellijk een afspraak proberen te maken.
optie 1: Harelbeke -> Eerste afspraak een week na de vervaldatum
optie 2: Gullegem -> idem
optie 3: Deerlijk -> Een afspraak net voor de vervaldatum.
Ik had 1 wachtende voor mij, naast mij stond de file voor 'zonder afspraak'. Ik had te doen met die mensen... Zeker 20 auto's en het ging voor geen meter vooruit.
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Gezien de wrakken die je ziet rondrijden denk ik dat de autokeuring best nog wat strenger mag.

En al dat gezaagd op lang aanschuiven: afspraak maken. En je hoeft niet perse naar het centrum te gaan dat aan je deur is, er zijn er andere... Mss iets verder maar direct plaats.

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

devilkin schreef: 27 maa 2023, 16:56 Gezien de wrakken die je ziet rondrijden denk ik dat de autokeuring best nog wat strenger mag.
Alsof die allemaal naar de keuring gaan...
devilkin schreef: 27 maa 2023, 16:56 En al dat gezaagd op lang aanschuiven: afspraak maken. En je hoeft niet perse naar het centrum te gaan dat aan je deur is, er zijn er andere... Mss iets verder maar direct plaats.
Ik heb nu al 30 km moeten rijden (het dichtsbijzijnde is nog drukker).
Als ze het dan toch verplichten, moeten ze gewoon zien dat ze kunnen volgen en desnoods maar meer volk aannemen. Ze verdienen er genoeg aan.
Ow ja, sorry dat ik mijn kleine frustratie hier plaats.
Volgende keer dat ik er hier één van u zie, zal ik u er ook op wijzen dat ge niet moet zagen...
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Het was niet specifiek aan u, nob. Het is hier al menig keer teruggekomen. Blijkbaar eerder een grote frustratie (welke ik niet deel).

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Het is duidelijk dat het systeem met keuringscentra niet goed functioneert, toch niet voor mensen die niet alle tijd ter wereld ter beschikking hebben, en dat de capaciteit niet aan de vraag kan voldoen.

Best werk maken van de erkenning van private garages voor dagdagelijkse keuringen, uiteraard met de nodige beschermingen en garanties zoals in NL of het VK, zodat de keuringscentra wat ontlast kunnen worden en zich meer kunnen toeleggen op specifieke keuringen zoals oldtimers of vrachtwagens, of strengere keuringen zoals bijvoorbeeld voor taxi's.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 545 keer
Provider
Te Koop forum

Dat men aan de ene kant van de lobby lijn boeken/teksten laat herschrijven (cfr. Roald Dahl, Agatha Christie, ...) en je aan de overkant (CM) ziet dat men nu 'OnlyFans' ,of all things, gaat gebruiken om jongeren (18-25j ??) beter te bereiken. En op datzelfde kanaal dus ook effectief een 'gekende' OnlyFans 'ster' de CM filmpjes voor seksuele voorlichting laat maken.

Ik ben zeer verdraagzaam en totaal niet preuts, maar gaat dit er nu niet wat over ? Aan de ene kant is men te woke om een literair werk in zijn originele staat te beoordelen voor wat het toen stond, en aan de andere kant mogen alle registers open ... zelfs voor een 'Christelijke' mutualiteit. Van mij mag het, maar volgens mij hebben de beleidsmakers de boeken van Franz Kafka verbrand en toen te diep adem gehaald ofzo ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef: 27 maa 2023, 17:57 aan de overkant (CM) ziet dat men nu 'OnlyFans' ,of all things, gaat gebruiken om jongeren (18-25j ??) beter te bereiken. En op datzelfde kanaal dus ook effectief een 'gekende' OnlyFans 'ster' de CM filmpjes voor seksuele voorlichting laat maken.
Ondanks een tijdelijke kentering tijdens COVID neemt het aantal SOA's weer toe bij jongeren, grotendeels omdat niemand hen uitlegt hoe ze zich moeten beschermen, of het belang er niet van inzien, anderzijds ook omdat deze generatie niet meer kiest voor huwelijk, vaste relaties of gezin. Ook het aantal HIV-besmettingen is terug een opmars begonnen na een jarenlange daling. Die SOA's leiden vaak tot ziektes die de rest van het leven gedragen zullen moeten worden, iets waar CM mee de gevolgen van draagt.

Ik denk dat men de jongeren wil bereiken waar ze zitten. Als je doelgroep jonge Vlaamse mannen leeftijd 18-29 is, dan heb je het meeste bereik op OnlyFans en PSN (maar die laatste zal dat soort advertenties niet toelaten). Met Facebook advertenties gaat het niet lukken, tenzij je je op de SOA-problematiek in rusthuizen zou richten; Instagram wordt stilaan ook iets van dertigers en veertigers, en TikTok verspreidt (actief?) zodanig veel misinformatie inzake SOA's dat je nooit boven het geruis kan uitkomen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

De campagne is nu al geslaagd want iedereen spreekt erover :)

Het is ook altijd iets, ofwel zijn ze te braaf ofwel te stout bij CM. Er is een probleem dat aandacht moet krijgen en dat is dus zeer goed gelukt.

Het publiek zit nu eenmaal ook daar en dus is het beter ook daar de boodschap te brengen ipv voor eugh... eigen kerk te preken.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 545 keer
Provider
Te Koop forum

Nu ja, de kat en de melk staan al direct bijeen en als hun doelpubliek inderdaad enkel mannelijk was … maar volgens hun site is het publiek overduidelijk jongeren m/v tussen 18 en 25 …

En ik zie/hoor enkel mensen buiten het doelpubliek erover spreken :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef: 27 maa 2023, 19:03 Nu ja, de kat en de melk staan al direct bijeen en als hun doelpubliek inderdaad enkel mannelijk was … maar volgens hun site is het publiek overduidelijk jongeren m/v tussen 18 en 25 …
Ik zou het ook zo verwoorden. Maar de realiteit is dat het risicogedrag bij mannen veel hoger is. Een daling daar zal uit zichzelf leiden tot een daling aan besmettingen aan de vrouwelijke kant. Voor zover ze nog veel interesse hebben want ik zie cijfers passeren dat >20% van de vrouwelijke groep 18-25 er enkel nog V/V relaties op nahoudt.
Sasuke schreef: 27 maa 2023, 19:03En ik zie/hoor enkel mensen buiten het doelpubliek erover spreken :-)
De verontwaardiging van de boomers vind ik eerder frappant; want hun jeugd was wel heel wat eenvoudiger dan die van de huidige jongeren, om nog niet te zeggen dat het onderwijs dat zij genoten hebben veel beter was dan wat er vandaag zoal voor onderwijs moet doorgaan in Vlaanderen. Soit, als je ziet uit welk fonds CM kan tappen om InterSoc en Goed van de ondergang te redden, dan is het duidelijk dat ze daar geen geld tekort komen. Ze zullen zich dus ook wel kunnen laten bijstaan door uitgekiende marketeers die perfect weten waar je een doelgroep kan vinden.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 27 maa 2023, 19:45, in totaal 1 gewijzigd.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

devilkin schreef: 27 maa 2023, 16:56 Gezien de wrakken die je ziet rondrijden denk ik dat de autokeuring best nog wat strenger mag.
Misschien ongekend voor jou, maar er rijden zo'n 100.000 auto's rond die niet verzekerd zijn. Er rijden duizenden mensen rond zonder rijbewijs.
Hoeveel zouden er hun gat vegen aan de verplichting om naar de keuring te gaan? En efkes doordenken, met wat voor auto zouden zo'n m'enfoutisten rondrijden?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Wat is nu eigenlijk het punt, dat er veel mensen bewijzen waarom de keuring nodig is?

Dit bewijst enkel dat de pakkans ook voor dit nog veel te laag is. Je zal maar het ongeluk hebben een ongeval te hebben met zo'n geval.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 331 keer
Recent bedankt: 4 keer

cadsite schreef: 26 maa 2023, 13:37 Je doet wel de moeite om het hier, waar het totaal irrelevant is, te verantwoorden, maar daar waar het nuttig is, vind je het niet nodig. :think:
Speciaal gedaan om uw frustratie wat draaglijker te maken… :-D
Volgende item dat ik verkoop zet ik als reden: “hebde gij geen affairen mee”
Your welcome. :angel:

@autokeuring en reserveren …
Reminder in uw smartphoneke steken vier maanden voor uw keuring vervalt.
Als de reminder verschijnt altijd direct reserveren, mag tot drie maanden vooraf.
Altijd plaats, altijd op tijd, niet wachten, no stress. :banana:
Tijdens het wachten op de keuring, reminderke voor volgend jaar er in zetten…
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

cadsite schreef: 27 maa 2023, 19:43 Misschien ongekend voor jou, maar er rijden zo'n 100.000 auto's rond die niet verzekerd zijn. Er rijden duizenden mensen rond zonder rijbewijs.
Hoeveel zouden er hun gat vegen aan de verplichting om naar de keuring te gaan? En efkes doordenken, met wat voor auto zouden zo'n m'enfoutisten rondrijden?
Pakkans mag de hoogte in, straf ook. Je moet maar es een accident hebben met zo'n oelewapper...
dovo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 39 keer

CCatalyst schreef: 27 maa 2023, 16:09 Er zal wel geen andere optie geweest zijn dan.
7 richting zuid, en 4 richting noorden. Naar mijn gevoel hadden er toch wel 3 in landscape of 2 in portrait richting het westen gekund. Hoop dat hij een inverter heeft met twee kringen. Als je die noordkant steeds in serie hebt, dan zal je zelfs met van die slimme overbruggingsbakjes veel van je rendement weggooien.
Als ik de overbuur nog is zie zal ik het vragen.

Afbeelding
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

Het zijn kleine oppervlaktes en er zitten ramen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Meten is beter dan gevoel, het lijkt wel erg krap te zijn en de meeste inverters kunnen 2 kringen aan.

Maar ik snap het probleem niet echt. We wonen in België, het lelijkste land ter wereld en zeker op gebied van ruimtelijke "ordening". Zo'n nieuwe panelen verhullen net een beetje lelijkheid. Je kan het dus ook positief bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”