Amazon prime Duitsland

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Wuter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

Heb een lastig probleem met Prime op Amazon Duitsland. Heb daar al jaren een Prime abonnement lopen. Nu moest ik iets bestellen waar ze mijn maat niet in hadden op Amazon Duitsland maar wel op Amazon België nu heb ik daar bij het afrekenen iets verkeerd gedaan en is er blijkbaar Prime geactiveerd op Amazon België en hierdoor is mijn Duitse Prime geannuleerd en terug betaald op mijn rekening.

Na contact met klantendienst Amazon kan je blijkbaar als Belg geen Prime meer nemen op Amazon Duitsland eens Prime actief is op je Belgische account. Had hier een omweg op gevonden en heb terug Prime in Duitsland maar als ik nu wil bestellen zit ik altijd aan 3,49€ verzendkosten ook al staat het artikel als Prime aangeduid.

Vind het wel een groot verschil wat er beschikbaar is op Amazon Duitsland in vergelijking met België.

Iemand enig idee hoe je terug aan een Duitse Prime geraakt met verzending naar België.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 129 keer
Provider
Te Koop forum

Geen idee meteen maar je zou kunnen proberen Amazon be prime opzeggen en dan weer in de activeren?

Meerdere prime abbo hebben lijkt me geen issue uit eerdere ervaringen en via via gehoord te hebben.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Wuter
Pro Member
Pro Member
Provider

buthead schreef: 24 maa 2023, 20:45 Geen idee meteen maar je zou kunnen proberen Amazon be prime opzeggen en dan weer in de activeren?
Prime België heb ik de dag erna al terug opgezegd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 602 keer
Recent bedankt: 3 keer

Men aanvaardt geen nieuwe Prime-abonnementen meer voor Belgische adressen op Amazon DE. Enkel nog renewals (voorlopig).
Prime membership for Belgium is no longer available on Amazon.de. After switching to Prime on Amazon.com.be you can't return to the previous BE Prime membership on Amazon.de.
Daarom dat wij bestaande Prime klanten op Amazon DE er echt wel moeten aan vasthouden want idd het aanbod is heel wat minder op de com.be en voor de gratis verzending moet je het ook niet doen want alles dat je naar een bpost afhaalpunt laat sturen is toch gratis op .com.be. Op Amazon DE daarentegen kan je met gratis Prime verzending je geld wel meer dan terugkrijgen.

Jammer genoeg vrees ik dat het Amazon DE Prime verhaal over en uit is voor jou, wellicht had je een trial aangeklikt laten staan bij het uitchecken op Amazon.com.be, en daarmee werd je .de Prime afgesloten en terugbetaald.

Als het een troost mag zijn: vroeg of laat gaan we er toch allemaal van gesmeten worden. Ik heb al gemerkt dat ze het aantal "nudge mails" aan het opdrijven zijn...
Wuter
Pro Member
Pro Member
Provider

Jammer genoeg vrees ik dat het Amazon DE Prime verhaal over en uit is voor jou, wellicht had je een trial aangeklikt laten staan bij het uitchecken op Amazon.com.be, en daarmee werd je .de Prime afgesloten en terugbetaald.
Ik denk dat het op die manier gebeurt moet zijn, eigenlijks wel erg om mensen zo te pushen. Je krijgt er zelfs geen waarschuwing of melding dat je moet bevestigen door expliciet te akkoord te gaan.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 186 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Kan je met een Duitse VPN en een ge-googled Duits adres, een amazon.de prime account aanmaken.
En vervolgens het lever adres naar belgië veranderen ? (of toevoegen, ik weet dat je amazon meerdere aflever adressen kan hebben)
Greetz cyberbug

Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

cyberbug schreef: 24 maa 2023, 23:31 Kan je met een Duitse VPN en een ge-googled Duits adres, een amazon.de prime account aanmaken.
Gaat volgens mij niet lukken, het Prime programma dat voor ons verkocht werd is AFAIK niet hetzelfde programma dat ze aan Duitsers verkopen, maar was eerder een programma specifiek voor België. "Amazon Prime for Customers in Belgium," een betere naam kan ik niet meteen vinden op hun site. Er waren (en zijn) aparte terms and conditions voor dat programma die verschillen van die voor de Duitsers. Je krijgt met het Belgische programma ook geen gratis verzending naar adressen in Duitsland. De prijs van het abonnement is ook verschillend.

Met een gratis trial kan je natuurlijk altijd eens proberen.
Wuter schreef: 24 maa 2023, 23:03 Ik denk dat het op die manier gebeurt moet zijn, eigenlijks wel erg om mensen zo te pushen. Je krijgt er zelfs geen waarschuwing of melding dat je moet bevestigen door expliciet te akkoord te gaan.
Ik snap eigenlijk niet waarom de .com.be zo'n minder aanbod heeft (en .nl heeft hetzelfde probleem). Het komt toch allemaal uit dezelfde warenhuizen? Toch niet door onnozelheden zoals de handleiding van het product die niet in zowel het NL, FR als DE geprint is of de stekker die van type F is ipv type E oid? Zucht, Europese Commissie: grijp nu toch eens in.

Ik snap ook niet waarom Amazon al die malle onderverdelingen per EU-land heeft. Waarom niet 1 grote amazon.eu met 1 Prime programma. Maarja dan kunnen ze niet zitten prijsdifferentieren per land natuurlijk, iets wat ze in de VS nochtans niet moeten proberen per deelstaat, of ze zouden het mogen gaan uitleggen in Washington.
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat is een van de redenen waarom ik niet op com.be bestel...ze proberen vanalles om je abonnement op.de te laten omzetten naar .com.be ..in Nederland is daar een paar jaar geleden ook een grote rel rond geweest....toen was het zelfde zo dat op een bepaald moment iedereen tegen hun beslissing in over gezet was naar .nl ... dat hebben ze daarna wel terug gedraaid...opnieuw aansluiten op .de gaat helaas niet meer lukken...bij mij is het alle jaren miserie om dat abbonement te verlengen....die weigert dan altijd mijn Mastercard...hoop dat dat ook niet als argument gaat gebruikt worden om me er af te donderen.
Wuter
Pro Member
Pro Member
Provider

cyberbug schreef: 24 maa 2023, 23:31 een ge-googled Duits adres, een amazon.de prime account aanmaken.
En vervolgens het lever adres naar belgië veranderen ? (of toevoegen, ik weet dat je amazon meerdere aflever adressen kan hebben)
Die truc had ik al toegepast :-D dan kan je inderdaad terug een Amazon DE Prime account afsluiten maar als je dan een product dat onder prime valt wil bestellen heb je telkens 3,49 euro verzendkosten. Als ik dan “mijn” duits adres neem dan is het wel gratis verzending. :bang:

Ik denk dat er niets meer aan te doen is helaas.
39B62349-C4DB-4238-B27D-119A87F83C59.jpeg
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1195 keer
Recent bedankt: 15 keer

CCatalyst schreef: 24 maa 2023, 22:31 Als het een troost mag zijn: vroeg of laat gaan we er toch allemaal van gesmeten worden. Ik heb al gemerkt dat ze het aantal "nudge mails" aan het opdrijven zijn...
Niet enkel emails, ook SMS-berichten.

Ik vergelijk (niet altijd) tussen DE, FR, IT, ES en sinds enige tijd dus ook NL en BE. Bizar hoeveel de prijzen soms verschillen.
Als wat ik wil kopen op een andere website goedkoper is, komt het van ginder. Recent nog wat spullen van DeWalt/Stanley via de ES en BE website besteld.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 186 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

https://www.hagglezon.com/ is soms handig (site die de prijzen van alle amazon stores vergelijkt)
Ik vergeet deze vaak te gebruiken en check dan enkel DE NL BE (regelmatig is BE toch het goedkoopst)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Wuter
Pro Member
Pro Member
Provider

cyberbug schreef: 25 maa 2023, 14:45 https://www.hagglezon.com/
Interessant kende ik nog niet gebruikte nu keepa maar kon je geen Amazon be mee vergelijken wel andere Europese Amazons
tom35
Elite Poster
Elite Poster

heist_175 schreef: 25 maa 2023, 14:07
CCatalyst schreef: 24 maa 2023, 22:31 Als het een troost mag zijn: vroeg of laat gaan we er toch allemaal van gesmeten worden. Ik heb al gemerkt dat ze het aantal "nudge mails" aan het opdrijven zijn...
Niet enkel emails, ook SMS-berichten.

Ik vergelijk (niet altijd) tussen DE, FR, IT, ES en sinds enige tijd dus ook NL en BE. Bizar hoeveel de prijzen soms verschillen.
Als wat ik wil kopen op een andere website goedkoper is, komt het van ginder. Recent nog wat spullen van DeWalt/Stanley via de ES en BE website besteld.
Je moet wel opletten met garantie..1.5j geleden een crockpot gekocht bij .es omdat hij daar 20e goedkoper was. Na 1.5 en 3 keer gebruikt te hebben gaat dat ding stuk....ik had die gekocht bij amazon zelf niet een reseller. Ik mail amazon.es die wimpels dat af op crockpot die sturen me terug naar amazon...resultaat...ze willen dit bekijken als ik hem.op mijn kosten terug stuur naar Spanje...transportkosten zullen ze eventueel terug betalen als ze het toestel terug hebben...voor iets dat 60 e gekocht heeft begin ik daar niet meer aan maar ik denk toch 2 keer na voor nog iets te bestellen bij amazon waar ik garantie op verwacht..

Tom
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 137 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Enig idee of ge u kunt uitschrijven voor die sms’en/emails die ge om de paar weken krijgt om u te forceren naar amazon.com/be?

Zie absoluut het nut niet om te migreren, aangezien de BE niet alleen duurder is, maar vaak ook gewoon geen producten aantoont die ik op DE wel bestel.
De dag dat ze mij geforceerd gaan migreren, is de dag dat Prime opgezegd wordt.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Fallschirmjaeger schreef: 15 apr 2023, 13:53 Enig idee of ge u kunt uitschrijven voor die sms’en/emails die ge om de paar weken krijgt om u te forceren naar amazon.com/be?
Email is er een link onderaan om uit te schrijven.

SMS wellicht met STOP, anders via amazon.de > Account > Communication preferences
heist_175
Moderator
Moderator

Fallschirmjaeger schreef: 15 apr 2023, 13:53 Zie absoluut het nut niet om te migreren, aangezien de BE niet alleen duurder is,
Het loont om te vergelijken. Ik heb een Prime op DE, maar vergelijk met BE, FR, NL, SP en IT.
Recent enkele pakjes via BE besteld (komen net zo goed uit een buitenlands stapelhuis), omdat het daar goedkoper was.
Evenzeer recent iets gekocht voor €83 dat in de andere webwinkels én Amazon DE/FR/NL/BE €130 kostte. Crazy.

Iemand had de link hier eerder al gepost: hagglezon :).
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Net eens die Hagglezon uitgeprobeerd maar was toch teleurstellend.

ASIN is een 12-pack van een product
=> .fr toont hij prijs van 1-pack, wat een zodanige deviatie is van de andere prijzen dat hij dat toch ook wel mocht doorhebben
=> .co.uk ook de prijs van een 1-pack en bovendien een verkoper die 40 GBP verzendingskost aanrekent, .it hetzelfde (30 EUR verzendingskost)
=> .de toont hij een 12-pack, maar de prijs van een derde verkoper die enkel in Duitsland stuurt
=> .es toont hij een 12-pack, maar een verkoper die 34 EUR verzendingskost aanrekent
=> .nl toont hij een 12-pack, maar een verkoper die 18 EUR verzendingskost aanrekent
=> .com.be toont hij 12-pack en bovendien de juiste prijs gezien geen verzendkosten, maar duur

Dat .de nog steeds de goedkoopste is, mits je een andere verkoper neemt dan die die enkel naar Duitsland stuurt, dat kon Hagglezon me niet vertellen...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Heb Prime nog eens kunnen verlengen voor een jaar op .de. Zal het de laatste keer zijn? Who knows? Zal ik dat ganse jaar kunnen uitdoen voor ze iedereen eraf smijten? Who knows. Iig vandaag weer eens een nudgebericht gekregen om over te stappen naar .com.be

Afbeelding
heist_175
Moderator
Moderator

CCatalyst schreef: 14 jun 2023, 17:02 Iig vandaag weer eens een nudgebericht gekregen om over te stappen naar .com.be
Zowel via SMS als via email.
Ik verwacht ook dat ze iedereen op een blauwe maandag koudweg gaan overzetten van DE naar COM.BE
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Wuter schreef: 24 maa 2023, 20:33 als ik nu wil bestellen zit ik altijd aan 3,49€ verzendkosten ook al staat het artikel als Prime aangeduid
Zelfde probleem op Business Duitsland; ook al heb je nu daar een Prime account, je moet nog altijd verzendkosten betalen. Hier is geen oplossing voor helaas, vind het gewoon belachelijk dat de Duitse & Belgische zo hard verschillen aangezien alle producten toch gewoon uit dezelfde magazijnen uit Frankrijk & Duitsland komen...

EDIT: ik lees nu Catalyst z'n antwoord, ik snap er ook niks van:

Ik snap eigenlijk niet waarom de .com.be zo'n minder aanbod heeft (en .nl heeft hetzelfde probleem). Het komt toch allemaal uit dezelfde warenhuizen?
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
Bedankt: 98 keer
Te Koop forum

Komt voor een stuk omdat heel veel 3rd party is en deze 3rd parties dat moeten activeren (en mogelijks ook support geven in het NL, etc).
Converted
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

heist_175 schreef: 15 jun 2023, 08:59
CCatalyst schreef: 14 jun 2023, 17:02 Iig vandaag weer eens een nudgebericht gekregen om over te stappen naar .com.be
Zowel via SMS als via email.
Ik verwacht ook dat ze iedereen op een blauwe maandag koudweg gaan overzetten van DE naar COM.BE
Same. Elke keer ik een bestelling plaats, krijg ik dit. Ze gaan dit wss doen zoals ze in NL hebben gedaan een jaar geleden. "Per ongeluk"...
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik koop op .de voornamelijk zaken die in Duitsland gemakkelijk verkrijgbaar zijn en niet in de Benelux. Die zaken kosten ook op de .be belachelijk veel.
Neem nu mijn laatste bestelling:

https://www.amazon.com.be/-/nl/Vandevi- ... C99&sr=8-3
vs

https://www.amazon.de/Ngr-Teufelsdreck- ... 004BTNR4W/

Voor de helft van de prijs op België (inclusief verzending) heb ik 5 potten op Duitsland. En dat vaak zo bij al mij bestellingen.

Wat mij trouwens ook opvalt, is dat er meer en meer de melding komt “dit artikel kan niet naar België verzonden worden” bij prime producten. Gaat dus ook al een taktiek zijn die ze toepassen om u te pushen.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Het lijkt nu definitief gedaan te zijn voor Prime op Duitsland. Mijn betalingsmethode (kredietkaart) wordt niet meer geaccepteerd om het abonnement te verlengen, maar een aankoop met exact dezelfde betalingsmethode, lukt wel zonder problemen. Daar zit dus waarschijnlijk een kunstmatige blokkering op.

Heb nu meer info via chat gevraagd en het moet al bekeken worden door de experts. Binnen de 24u antwoord.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Ii vraag me dan af of bv n26 wel xou werken bv.

Als het inderdaad gedaan is, heeeeeeel spijtige zaak... ik bestel heel veel op amazon.de, met com.be zou het voor mij zeker veeeeeeel minder zijn.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 119 keer
Provider

Hetzelfde voorgehad, destijds de .de omgezet naar.nl zonder dat ik het goed besefte.
Nu bij weer omzetten bij .nl naar .com.be is er iets misgelopen bij amazon en zowel op .nl als .com.be nog prime (wel dubbel betalen).
Maar de deals en beschikbaarheid durft nogal eens verschillen. Voorlopig kan je zonder prime nog wel gratis op .fr en .de bestellen boven de €25.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
Bedankt: 98 keer
Te Koop forum

Ik gebruik nu veel meer hagglezon.com om de prijzen te vergelijken (ipv vroeger altijd via amazon.de).
Avenger 2.0 schreef: 09 okt 2023, 08:43 Voorlopig kan je zonder prime nog wel gratis op .fr en .de bestellen boven de €25.
€29 bij mij voor .DE & .FR, €20 voor .NL
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 119 keer
Provider

liber! schreef: 09 okt 2023, 08:50 Ik gebruik nu veel meer hagglezon.com om de prijzen te vergelijken (ipv vroeger altijd via amazon.de).
Avenger 2.0 schreef: 09 okt 2023, 08:43 Voorlopig kan je zonder prime nog wel gratis op .fr en .de bestellen boven de €25.
€29 bij mij voor .DE & .FR, €20 voor .NL
Ja dat kan inderdaad €29 zijn ipv €25
Vraag mij af wat de reden trouwens is dat er bij checkout altijd wat euro's bij komen op de artikelprijs bij .de. Op nl en com.be nog nooit gehad.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Het btw verschil.
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 140 keer

Avenger 2.0 schreef: 09 okt 2023, 09:32 Vraag mij af wat de reden trouwens is dat er bij checkout altijd wat euro's bij komen op de artikelprijs bij .de. Op nl en com.be nog nooit gehad.
Dat is een btw correctie, in duitsland 19% en in België 21%
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Anderhalve week, verschillende chats waarbij een expert mij zou contacteren en mails waarin mijn abo werd opgezegd wegens niet betaling, is het dus definitief afgelopen voor mij op Prime Duitsland.

Vandaag opnieuw gechat, deze keer met enen die mij niet afwimpelde. Mijn abonnement moeten opzeggen op zijn aanraden van zijnen baas om het daarna opnieuw te activeren. Wist natuurlijk dat het niet ging lukken door het contante gepush naar amazon.com.be en uiteraard is het niet gelukt. Geen nieuwe abo's kunnen afgesloten worden.

Ter info. Oorzaak gaat volgens mij de recente prijsstijging geweest zijn van 49,90EUR/jaar naar 89,90EUR/jaar. Prime bleef op 49,90EUR steken en dat kan niet aangepast worden in de account zelf. Daarna wordt de betaling telkens geweigerd, waarbij de oorzaak bij mij zou liggen wegens wanbetaling. Uhu, zeker dat.
Dit is dus gewoon de laatste push om klanten te forceren die niet reageren op de talrijke mails/sms'en om over te schakelen. Gewoon het oude abo geld laten staan, waarna het zal vastlopen en het abo automatisch opgezegd wordt.

Maar goed, de chat medewerker geeft nu opnieuw aan dat het probleem binnen 24 uur opgelost zal worden en ik nog een mail ontvang. Ik ben benieuwd, de vorige keren ging ik ook een mail krijgen en is het niets geworden. Ik maak mij alvast geen illusies. Werkt het niet meer, dan is het geld bespaart, aangezien ik geen Prime ga nemen op amazon.com.be gezien ze daar nauwelijks verkopen wat ik koop (voornamelijk Duitse producten) en Primevideo mij niet interesseert.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Fallschirmjaeger schreef: 19 okt 2023, 19:03 Geen nieuwe abo's kunnen afgesloten worden.
Klopt, de ASIN's (SKU's) voor nieuwe Prime abo's op .de voor België zijn gedeactiveerd. Enkel die van de renewals zijn nog actief, maar die kunnen slechts gekocht worden mits reeds een actief Prime .de voor BE abo in de account. Als je dus je Prime abo kwijtraakt, voor welke reden dan ook, is het definitief gedaan. Geen weg meer terug, tenzij de klantendienst het kan forceren maar die kans lijkt me bijna onbestaand.

Zelf dit jaar een reminder gezet enkele dagen voor de renewal om te checken dat alles goed stond qua kredietkaart etc. Ook voor volgend jaar staat die reminder er reeds in (of het nog nodig zal zijn zullen we dan wel zien).
Fallschirmjaeger schreef: 19 okt 2023, 19:03Oorzaak gaat volgens mij de recente prijsstijging geweest zijn van 49,90EUR/jaar naar 89,90EUR/jaar. Prime bleef op 49,90EUR steken en dat kan niet aangepast worden in de account zelf. ... Dit is dus gewoon de laatste push om klanten te forceren die niet reageren op de talrijke mails/sms'en om over te schakelen. Gewoon het oude abo geld laten staan, waarna het zal vastlopen en het abo automatisch opgezegd wordt.
Zou kunnen, maar ik zou toch nog graag bevestiging zien van anderen hier bij wie hetzelfde voorvalt. Er zitten hier nog enkele Prime DE voor BE klanten. Zelf ben ik pas in juni 2024 aan de beurt (mits het dan nog bestaat).
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 81 keer
Provider

Duits adres toevoegen aan je account en vervolgens een Prime-lidmaatschap afsluiten met een kaart zoals Revolut. Zo doen Nederlanders het blijkbaar.
tom35
Elite Poster
Elite Poster

Hey,

Is er iemand die al via SEPA betaald ?
Daar kan in weze geen weigering op zitten...

Ikzelf krijg regelmatig de melding dat voor mijn prime hernieuwing (in mei volgend jaar) een probleem is met mijn mastercard en dat klopt want die wordt vernieuwd in februari.. De laatste jaren al verschillende keren miserie mee gehad trouwens dat ik de mastercard van mijn vrouw moet gebruiken om dat abbo te betalen terwijl ik alles gewoon kan bestellen met mijn CC...
Ik weet nog niet wat ik ga doen als ze me naar .com.be pushen, prime gaat er dan sowieso uit denk ik, voor de streaming moet je het niet doen en de prime days nog minder tegenwoordig, sowieso als je voor meer dan 30€ koopt is het nog altijd gratis verzending vanuit het buitenland.. misschien zouden we is massaal ons account moeten opzeggen...

Tom
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer

Prime sowieso op de verschillende Amazons met verschillende e-mailadressen qua account opzetten.
Wij zitten hier ook in dat sukkelstraatje.
Bestellen geregeld op nl en de.
Vooral om de prijsverschillen en sommige producten die bij de andere niet te krijgen zijn.
Moet ook wel zeggen dat we hier Prime ook effectief kijken.
Alhoewel het aanbod te weinig aan het worden is.
Kostprijs halen we er momenteel ook uit omdat we ook voor familie bestellingen doen.
Maar wat we wel merken is dat de prijzen online ook beginnen te verhogen.
En het verschil kleiner begint te worden.
Voor DE merken we ook dat het opsturen naar BE meer en meer met kosten is.
Grote pakketten dan vooral, maar daar kan je nog onderuit komen door 2 zaken tegelijk te bestellen.
Maar we zullen eens een nieuwe analyse moeten doen vrees ik :bang:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

bpost lockers nu ook (eindelijk) beschikbaar als optie bij Amazon.com.be. De bemande afhaalpunten waren al sinds het begin beschikbaar.

Wel enkel de grotere lockers beschikbaar voorlopig (in de regel vooral de locaties van de legacy "machines"), vermoedelijk houdt bpost nog de boot af van de kleinere lockers gelet op het volume van Amazon.

Screenshot 2023-11-08 at 5.23.57 PM.png
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”