[Prijspeiling] HUAWEI switches

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 20 keer

We zijn wat switches aan het vervangen momenteel, waarvan enkele die nog vrij recent zijn maar er uit gaan ten voordele van een ander merk.
  • HUAWEI S5735-L24P4X-A1 (24*10/100/1000BASE-T ports, 4*10GE SFP+ ports, PoE+, AC power)
  • HUAWEI S5735-L12P4S-A (12*10/100/1000BASE-T ports, 4*10GE SFP ports, PoE+, AC power)
Als ik het goed voor heb zijn ze ongeveer eind 2021 / begin 2022 in gebruik genomen en begin dit jaar offline gehaald. Is pure prijspeiling. Ze staan nog niet te koop en weet ook niet of ze ooit te koop zullen komen (moeten we intern nog even uitzoeken maar zal afhangen van de prijspeiling denk ik).
-*-
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

Wat wil je er nog voor hebben ? Want ofwel doe je die goedkoop weg en vind je er wel iemand voor, ofwel moet je iemand vinden die op zoek is naar huawei switches.
Als je ze op een faktuur kan zetten wil ik ze misschien wel overnemen ? Nieuwprijzen van switchen met PoE op dit moment zijn zowiezo van de pot gerukt, dus daar kijk ik ff niet naar :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 20 keer

Geen idee, werk is een onderwijsinstelling en de ICT budgetten staan daar altijd wel onder druk.
Iedere euro is altijd meegenomen.

We kunnen wel geen factuur opmaken.
-*-
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”