Tele2 all-in en ik surf nu op SKYNET ?????

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 15 keer

Dit slaagt nu toch wel alles ??? :lol: :|

Ik wou even kijken of ik reeds via Tele2 kon surfen via mijn eigen adsl router. This is what I got:

Sloot de router aan en zonder pass in te stellen kon ik surfen?? Ik dacht tiens hoe kan dat nu ... kijk in mijn router settings en ik heb synchro op 4.6Mbit/ 512Kbit ?? ik dacht weer tiens da's raar ... dus ik doe ne speedtest hier op UB en mijn ISP is SKYNET ???? ik dacht Tiiiiieeennnss hoe kan dat nu, ik heb in gans mijn leven nog nooit skynet gehad!!! Dus ik kijk weer in die router en daar staat en skynet login/pass in ????

WHAT THE HELL IS GOING ON ????? durf nu niet de login/pass wegdoen van die skynet, want ik weet dat pass natuurlijk niet hé hihi
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3406 kbit/s or 426 kbyte/s
- Upload speed : 424 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Dec 23 2005 at 21:03:29 UTC+0100

Lol voor tele2 is dit niet slecht hé :lol: :twisted:
WhiteDog
Member
Member

dus je beweert dat die skynet login en pass er vanzelf zijn ingekomen?

Ik denk dar ik wel weet hoe dat komt:
je hebt een wireless router, onbeveiligd. Iemand in je buurt heeft ook een router maar komt op jouw netwerk terecht via wireless. Hij stelt zijn login en pass in op uwe router...

meest logische verklaring :)
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

Nee, 't is gene wireless router. Maar 'k denk nu wel te weten waarom dit komt. Die router heb ik ooit eens geleend aan een kennis van mij die Skynet had ... dus dat verklaart wel de L/P

Maar dan nog, hoe kom ik nu ineens op een Skynet netwerk terecht ??? Trouwens die synchro is ook niet echt de meest voorkomende, niet ?

Stream Type

Fast Channel Data Rate

Up Stream Down Stream
512 (Kbps.) 4640 (Kbps.)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

spacekiek schreef:Up Stream Down Stream
512 (Kbps.) 4640 (Kbps.)
Da's standaard Skynet ADSL Go-lijnprofiel.

Versatel/Tele2 zal daar gebruik maken van het Turboline-netwerk, vandaar dat je kan synchen ...
WhiteDog
Member
Member

spacekiek schreef:Nee, 't is gene wireless router. Maar 'k denk nu wel te weten waarom dit komt. Die router heb ik ooit eens geleend aan een kennis van mij die Skynet had ... dus dat verklaart wel de L/P

Maar dan nog, hoe kom ik nu ineens op een Skynet netwerk terecht ??? Trouwens die synchro is ook niet echt de meest voorkomende, niet ?

Stream Type

Fast Channel Data Rate

Up Stream Down Stream
512 (Kbps.) 4640 (Kbps.)
Je zit gewoon op een DSLAM van Skynet (Tele2 heeft niet overal eigen DSLAM's staan en huurt er hier en daar dus). En die 4.6 Mbit is normaal voor Tele2 dacht ik.

Trek uwe kennis nu ni op smallband hé :)
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

Te neig gewoon ... :)
Spijtig dat hij 't zal zien op zijne meter ... niet dat hij het zou doorhebben, maar goed we zullen maar braaf blijven !

Is wel een goed teken zeker dat wanneer ik Tele2 zal hebben ik gebruik zal maken van Turboline?

Btw, als ik de login gebruik kan ik dus niet inloggen hé ...
ruben
Pro Member
Pro Member

Excuses voor de domme vraag , maar ik heb hier thuis skynet en op een andere locatie versatel always more. Zou ik als ik de toelating heb van de eigenaar van dit abonnement (wat ik heb) die connectie kunnen gebruiken hier thuis ? Is dit technisch mogelijk (vermoed van wel omdat ik op beide lijnen een adsl signaal heb en de accountgegevens) en geld dit dan ook omgekeerd ? Dus of ik op deze andere locatie ook op mijn skynet abonnement kan...
meon
Administrator
Administrator
Provider

technisch? Soms wel, soms niet. Hoe groter de stad waar je woont, hoe kleiner de kans dat het lukt.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Dat kan maar als er een klacht binnenkomt van een klant zelf als hij het weet hang je. Niet waar EDPnet :) Ik zal het nooit meer doen!
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

versatel en skynet gebruiken beide een verschillend connectie type (pppoa en pppoe) maar dat signaal is om de verbinding te kunnen maken. in principe zou het mogelijk moeten zijn, mits het juiste type connectie om je account gelijk waar te gebruiken. op voorwaarde dat je modem kan synchronizeren.
meon
Administrator
Administrator
Provider

BungaMan schreef:versatel en skynet gebruiken beide een verschillend connectie type (pppoa en pppoe) maar dat signaal is om de verbinding te kunnen maken.
Skynet ondersteunt zowel PPPoA als PPPoE ;)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”