Youfone/Mobile Vikings: duur beltoon bij uitgeschakelde Voicemail ?

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
nvdeynde
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Weet iemand hoelang de GSM blijft bellen bij een inkomende oproep als je de voicemail uitzet bij Youfone en Mobile vikings ?

Bij Mobile vikings vind ik in de support sectie dat je de codes **61, **67,**62 kan gebruiken om je doorschakelingen in te stellen.
https://support.mobilevikings.be/hc/nl/ ... er-nummer-
Bij Youfone heb ik hierover niets kunnen vinden. Werken deze codes daar ook ?

Bij Base ( huidig abonnement ) blijft een inkomende oproep ongeveer 1 minuut bellen alvorens je gesprekspartner te horen krijgt dat je niet bereikbaar bent bij uitzetten van de voicemail.

Hoe lang is dit bij Youfone en Mobile Vikings ?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1957 keer
Recent bedankt: 9 keer

De codes werken overal, maar bevatten het telefoonnummer van de voicemail dat specifiek is per operator:
Bijvoorbeeld: doorschakelen als je niet opneemt na 30 seconden (30 seconden is het maximum):
*61*[telefoonnummer]#30 (andere codes vind je op https://en.wikipedia.org/wiki/Call_forwarding#Europe)

Je kan bij de geavanceerde instellingen van je Telefoon-app nagaan hoe doorschakeling momenteel is ingesteld en dit aanpassen indien gewenst.
nvdeynde
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Bij orange werken de doorschakelcodes beperkt. Je kan voicemail daar niet meer uitzetten: duur beltoon is maximaal 30 seconden en dan zowiezo voicemail.

Wat ik probeer te weten te komen is hoe lang de beltoon blijft overgaan bij Youfone/MV als je voicemail volledig uitzet.

Heb aan beiden de vraag gesteld via hun support maar geen antwoord gekregen.
BansuriJazz
Starter
Starter

indien iemand deze code nog steeds zoekt om de beltoon te verlengen;
deze kreeg ik van de helpdesk van Youfone en ze werkt bij mij:
**61*+32475181851**30#(Bellen)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”