Gezocht OF te koop: Apple magic keyboard

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 146 keer
Provider

Ik ga een nieuwe iMac kopen en ik heb nog een behoorlijke kadobon liggen die bijna vervalt, waardoor ik die liefst bij een bepaalde winkelketen zou aankopen. De winkel heeft het model dat ik wil, BEHALVE dat het toestel met het standaard keyboard (dus zonder numeriek gedeelte) geleverd wordt. En dat kan NIET aangepast worden. Ze kunnen me wel een los keyboard erbij verkopen (135 eur) maar met een extra keyboard (hetgene standaard bijgeleverd wordt) dat niet gebruikt gaat worden "verdampt" al wel een behoorlijk deel van de kadobon. Ze stelden ook voor een add-on keyboard met enkel het numerieke gedeelte te kopen, maar om nu al vanaf day one te beginnen prutsen...

Is er toevallig iemand die ook van plan is een iMac aan te kopen en een gewoon keyboard wil zodat we kunnen ruilen?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 93 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Uw cadeaubon verkopen imac elders goedkopere kopen samen met gewenst keyboard.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dat is ook een optie, maar 't is er één van 500 eur dus ik zou er waarschijnlijk wel wat op moeten laten vallen. De winkel in kwestie is niet echt de goedkoopste (hoewel ze een laagste prijsgarantie geven maar er is wel altijd een disclaimer dat webshops niet meetellen) en het "voordeel" van Apple is dat dat zowat overal hetzelfde kost. Dus door de bon voor Apple materiaal te gebruiken haal ik er het maximum uit.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bon, ik heb hem dan toch maar met het foute keyboard besteld. Dus als iemand een splinternieuw AZERTY keyboard zonder numeriek gedeelte wil OF een AZERTY met numeriek gedeelte te koop heeft: let me know.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
Bedankt: 725 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Of, een apart numeriek toetsenbord kopen?
Voor mijn gebruik vind ik dat handiger, dan kan ik dat links leggen.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Ik denk dat ik nog enkele oude Magic Apple toetsenborden heb liggen, allemaal zonder numeriek deel. Eens in de kasten neuzen straks, als ik het vergeet, stuur me iets 😀
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bedankt! Voor alle duidelijkheid, ik zoek er ééntje mét he. Ondertussen is de iMac binnen, en heb ik er dus ééntje zonder dat ik niet plan te gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”