Volledige titel is wel.. "Rusland verloor nog niets, zegt Putin"fluppie schreef: 09 sep 2022, 10:36 Men kan ook eens het filmpje van Tom lassing bekijken met de titel Rusland verloor nog niets! Dit is een andere,meer economische kijk op de gebeurtenissen en goed uitgelegd.

Ik geloof niets meer van wat de Russen ook mogen beweren, de 'brain drain' is trouwens gigantisch.
Zou al gaan over honderdduizenden mensen, dat is een serieuze klap voor Rusland.
Toegevoegd na 9 minuten 6 seconden:
Ik zie vooral Zelensky er midden in zitten, Putin zit meer in z'n bunker diep onder het Kremlin denk ik.woutervh schreef: 09 sep 2022, 11:30 Zowel Zelensky als Putin hebben makkelijk praten van op afstand. Maar je zal er maar zitten.
Zou jij gaan vechten mocht Duitsland Eupen-Malmédy annexeren?
Zou je er zelfs maar van wakker liggen? Zou je willen dat alles gemobiliseerd wordt, en mannen het land niet meer uitmogen?
Is misschien een bagatel voor velen hier maar onderschat zeker de psychologische kracht niet van een Zelensky die steeds in camokleuren onder het volk komt.
Wat betreft dat mobiliseren waarmee je denkelijk naar Oekraine wil verwijzen (verbeter me als ik fout ben) ,ik zie vaak jonge mannen hier in Antwerpen
in auto's met nummerplaten van Oekraine hoor.

Toegevoegd na 9 minuten 15 seconden:
"Tijdens het Oekraïense onafhankelijkheidsreferendum in december 1991 steunde 83,9% van de kiezers in de oblast Donetsk en 83,6% in de oblast Loehansk de keuze dat Oekraïne onafhankelijk zou worden van de Sovjet-Unie"woutervh schreef: 09 sep 2022, 13:03 Ook al eens afgevraagd wat de mensen in de Krim en Donbass eigenlijk zelf willen? Of maakt dat niet uit?
Rest kan je hier lezen, maar weet.. het is een kluwen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Donetsbekken
Toegevoegd na 3 minuten 2 seconden:
En zeker ook hopen dat die zwaluw 'nog lang en gelukkig mag leven'wied schreef: 09 sep 2022, 13:08 https://businessam.be/vladimir-poetin-impeachment/
En nu maar hopen dat het niet bij deze eerste zwaluw zal blijven!!!