Interessant.. Straks ticket maken om over te schakelen.
Zouden geen activatiekosten zijn... :O
Was er hier ergens nog een reseller die wat extra korting erop kon versieren? (Fiber XS + plus pakket telefonie)
En ze hebben nu ook een boost optie voor Fiber pro zo te zien?
Interessant voor de doelgroep die een SLA en/of een fixed IP wil... (Hetgeen je niet vindt bij MV)
Nu nog de optie beschikbaar maken voor de privé lijnen
Waar zie je dat? Want op de website staat dat wel: 50 € activatiekosten. En ik heb het dus ook betaald (koper gaat er hier uit in de buurt binnen afzienbare tijd).
Het blijven natuurlijk compleet belachelijke profielen op een FTTH-netwerk.
Maar dat is de schuld van Proximus.
Waarom geen symmetrische snelheden?
100/100
250/250
500/500
En binnenkort op XGS-PON een nulletje erbij:
1000/1000
2500/2500
5000/5000
Waar zie je dat? Want op de website staat dat wel: 50 € activatiekosten. En ik heb het dus ook betaald (koper gaat er hier uit in de buurt binnen afzienbare tijd).
ze hadden het via chat gezegd, daarna via email verontschuldigd dat ze zich vergist hadden.. en er dus wel 50 euro kost aan hangt.
Ik las eerder ook al dat ze dat niet kunnen laten vallen met de marges op hun prijzen, ook effe Joachim gepord al in een ander topic maar vermoed dat z'n stilte boekdelen spreekt .
Zoals een vriend zei: met wat je per maand betaalt voor je abo verdien je die 50 € terug over een tijdje, vergeleken met gelijkaardige maar duurdere aanbiedingen bij Proximus/Orange/... etc.
Het is nog wachten op fiber hier maar met die specs denk ik dat XS het hier gaat winnen van de eerder voorziene XL. Een besparing van €10/maand is mooi meegenomen. Natuurlijk kan het zijn dat XL binnen onafzienbare tijd ook nog een boost(je) krijgt.
Als die een serieuze boost krijgt is het maar een kwestie van een mailtje sturen en €10/maand bij te betalen, maar ik kom nu al ruim toe met vdslXL, dus de fiber XS zal zeker voldoen.
Die paar seconden wachten op een grote download is me geen €10/maand waard.