Mijn kleine frustratie van de dag ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 125 keer
- Recent bedankt: 13 keer
De dagelijkse inname van foliumzuur kan je makkelijk omhoogkrikken door linzen te verwerken in je maaltijden.
In soepen, sauzen, etc.
45% van de dagelijks minimaal aanbevolen hoeveelheid per 100 gram gekookte linzen (1/3 aan drooggewicht, een 30 gram voor het koken dus).
In soepen, sauzen, etc.
45% van de dagelijks minimaal aanbevolen hoeveelheid per 100 gram gekookte linzen (1/3 aan drooggewicht, een 30 gram voor het koken dus).
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 577 keer
- Bedankt: 711 keer
- Recent bedankt: 5 keer
100 km is 100 km om welke reden je ze ook wil stappen maar uiteraard zullen er wel een deel mensen aan meedoen die niet beseffen waaraan ze beginnen. De anderen kunnen eigenlijk elke dag uitkiezen om 100 km te stappen. Ik stap soms 100 km in Dardennen... maar dan in 3 dagen maat het is wel ietsje pittiger dan VlaanderenLos daarvan kan je de Dodentocht imho niet echt vergelijken met die andere 100km tochten in ons land. Bij de dodentocht zijn er een groot deel wandelaars die deze tocht zien als een jaarlijks evenement om zichzelf te bewijzen, hun vzw te sponsoren, een weddenschap afgesloten hebben aan den toog, enz...

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 676 keer
- Recent bedankt: 3 keer
de hagelandse 101 zijn dan ook een reactie op de dodentocht. Langer, pittiger,...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 172 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Net een test VM gedelete waaraan een disk hing van een andere VM... esxi delete echter deze disk mee zonder ook maar enige waarschuwing
En voor zover ik kan vinden is er geen recoveren aan

En voor zover ik kan vinden is er geen recoveren aan

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 45 keer
't Was weer eens te goed georganiseerd op de "bel-me-niet-meer" site: waar je vroeger je gegevens kon beheren via een webpagina moet je daar nu voor bellen naar een 02 nummer.... En dan met je dan ook nog eens bellen met het nummer dat je wil registreren..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 170 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Kan je eigenlijk gehakt ook vervangen in dit, ja toch?Ordon schreef: 12 aug 2022, 14:16 De dagelijkse inname van foliumzuur kan je makkelijk omhoogkrikken door linzen te verwerken in je maaltijden.
In soepen, sauzen, etc.
-
- Elite Poster
Afspraak gemaakt met de huisdokter een tijdje terug, sta je vandaag op de tijd van de afspraak is hij in vakantie...
Waarom dat hij dan niet men afspraak annuleert snap ik niet..
Waarom dat hij dan niet men afspraak annuleert snap ik niet..
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 306 keer
- Bedankt: 631 keer
- Recent bedankt: 7 keer
En zeggen dat er artsen zijn die je een forfait aanrekenen wanneer je niet opdaagt op je afspraak. Zou dat omgekeerd ook werken?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Dizzy
- Elite Poster
Besparingen op VRT heeft gevolgen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 228 keer
- Contacteer:
Jammer genoeg wel, al luister ik al jaren geen Radio 2 meer. Nico Blontrock is ook absoluut geen voorstander van een Vlaams (je kunt het moeilijk landelijk noemen) blok (pun intended), zie Voormalige Radio 2-ochtendstem Nico Blontrock verontwaardigd over afschaffen regioblok: “Ze gooien het kind met het badwater gewoon weg”.
Computer(k)nul
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1180 keer
- Recent bedankt: 6 keer
De VRT moet besparen, maar als dat dan gebeurt, is het paniek.
Ik vind het een storm in een glas water. Wie luistert er nu naar Radio2?
En dan nog regionaal nieuws. Het verbaast me dat zoiets überhaupt nog bestaat!
Iemand in de familie heeft een hele tijd voor regionale pers gewerkt: mensen willen niet betalen voor nieuws, dus dan passen mediabedrijven hun strategie daar ook op aan.
Hij is gestopt met regionale pers, omdat hij nauwelijks de naft betaald kreeg voor een stuk.
Ik vind het een storm in een glas water. Wie luistert er nu naar Radio2?
En dan nog regionaal nieuws. Het verbaast me dat zoiets überhaupt nog bestaat!
Iemand in de familie heeft een hele tijd voor regionale pers gewerkt: mensen willen niet betalen voor nieuws, dus dan passen mediabedrijven hun strategie daar ook op aan.
Hij is gestopt met regionale pers, omdat hij nauwelijks de naft betaald kreeg voor een stuk.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 228 keer
- Contacteer:
Ik zie wel nog een markt voor regionaal nieuws, kijk maar naar kw.be, (de websites van) de regionale zenders en de lokale pagina's op bv. HLN (al dan niet achter een slotje). Mocht er geen markt voor zijn, dan waren die al lang en breed opgedoekt, zoals De Streekkrant.
Computer(k)nul
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 251 keer
Een paar nachten geleden stond ik buiten een aankomend vliegtuig te volgen vanaf de horizon. Toen het erg dichtbij was, keek ik een halve seconde weg en in die tijd stak het vliegtuig zijn landingslichten aan -- dat had ik uiteraard willen zien gebeuren.
-
- Elite Poster
Alle oudere mensen in men omgeving luisteren naar Radio 2 tot mijn ergernis, ik ben geen radiobeluisteraar maar als ik toch eens radio wil luisteren is het qmusic/mnm/stubru
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 318 keer
- Bedankt: 713 keer
Bwaa....
https://www.var.be/nl/audio/luistercijfers

Ik denk dat je niet mag onderschatten hoeveel radiootjes er in keukens van de fermettes vast geroest staan op het gekakel en gekweel van radio 2.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 51 keer
Kom eens een nachtje in mijn tuin liggen.... Zit op de aanvliegroute van Brussels Airport 25R. Vliegtuigen nemen hun bocht net boven onze tuincptKangaroo schreef: 25 aug 2022, 13:13 Toen het erg dichtbij was, keek ik een halve seconde weg en in die tijd stak het vliegtuig zijn landingslichten aan -- dat had ik uiteraard willen zien gebeuren.

P.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 213 keer
Radio 2 is de grootste zender van Vlaanderen...
Die beschouw ik zelf als familiezender. En het gaat hem helemaal niet over "het regionaal nieuws", maar over het wegvallen van een ganse regionale programmatie. Waar het eens gaat over een kermis 3 dorpen verder, of de geschiedenis van onze taal, of een zoektocht naar een lokaal mysterie. Opgeluisterd door een lokale weerman etc... In deze geglobaliseerde digitale wereld is het leuk om eens iets van onder de kerktoren te hebben hoor.
En voor wie het niet wil, er zijn genoeg ochtendshows op andere zenders...
Die beschouw ik zelf als familiezender. En het gaat hem helemaal niet over "het regionaal nieuws", maar over het wegvallen van een ganse regionale programmatie. Waar het eens gaat over een kermis 3 dorpen verder, of de geschiedenis van onze taal, of een zoektocht naar een lokaal mysterie. Opgeluisterd door een lokale weerman etc... In deze geglobaliseerde digitale wereld is het leuk om eens iets van onder de kerktoren te hebben hoor.
En voor wie het niet wil, er zijn genoeg ochtendshows op andere zenders...
- Dizzy
- Elite Poster
Vroeger had je daar de lokale radio's voor. Die zijn ondertussen ook allemaal commerciële gedrochten geworden.
Op TV is het niet veel beter, de regionale zenders zijn vaak eerder komische programma's en je ziet zo de bezuinigingen doordringen in de onderwerpen en aanpak, ik heb het nu vooral over AVS.
Op TV is het niet veel beter, de regionale zenders zijn vaak eerder komische programma's en je ziet zo de bezuinigingen doordringen in de onderwerpen en aanpak, ik heb het nu vooral over AVS.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 598 keer
Inderdaad, de gevolgen zijn dat men zaken zal moeten schrappen om Tom Waes volgend jaar weer z'n 700k EUR belastingsgeld te kunnen geven, Ben Crabbe/Jeroen Meus/Philippe Gebeuls elk hun 500k EUR, Niels Destadsbader z'n 400k EUR, enzovoorts.
Men heeft ook de keuze om weg te doen met die exclusiviteitscontracten - exclusief, begrijp me niet verkeerd, betekent hier ook exclusief voor blanke autochtone mannen - maar blijkbaar legt de VRT-directie de prioriteit op het snoeien van inhoud in plaats van extreem hoge en niet-marktconforme lonen.
Inderdaad: de Vaamse regering treft geen enkele schuld, zij hebben niet bevolen dat het regioblok moet verdwijnen, dit is 100% de interne beleidskeuze van de VRT. De VRT heeft de vrijheid gevraagd én gekregen om haar belastingsgeld - afgenomen van burgers die heel hard hebben moeten werken om slechts een fractie van het loon van Tom Waes te verdienen - naar eigen goeddunken te mogen verspillen (weliswaar binnen de lijntjes van de beheersovereenkomst). Richt je pijlen dus op hen als je meent dat regionale informatieblokken niet moeten verdwijnen, zeker als het eigenlijk maar met de bedoeling is om de VTM geen toegang te gunnen tot een schare middelmatige Vlaamse acteurs.
- Dizzy
- Elite Poster
Neem er nog een zakdoekje bijCCatalyst schreef: 26 aug 2022, 04:00 Inderdaad, de gevolgen zijn dat men zaken zal moeten schrappen om Tom Waes volgend jaar weer z'n 700k EUR belastingsgeld te kunnen geven, Ben Crabbe/Jeroen Meus/Philippe Gebeuls elk hun 500k EUR, Niels Destadsbader z'n 400k EUR, enzovoorts.
Men heeft ook de keuze om weg te doen met die exclusiviteitscontracten - exclusief, begrijp me niet verkeerd, betekent hier ook exclusief voor blanke autochtone mannen - maar blijkbaar legt de VRT-directie de prioriteit op het snoeien van inhoud in plaats van extreem hoge en niet-marktconforme lonen.
Inderdaad: de Vaamse regering treft geen enkele schuld, zij hebben niet bevolen dat het regioblok moet verdwijnen, dit is 100% de interne beleidskeuze van de VRT. De VRT heeft de vrijheid gevraagd én gekregen om haar belastingsgeld - afgenomen van burgers die heel hard hebben moeten werken om slechts een fractie van het loon van Tom Waes te verdienen - naar eigen goeddunken te mogen verspillen (weliswaar binnen de lijntjes van de beheersovereenkomst). Richt je pijlen dus op hen als je meent dat regionale informatieblokken niet moeten verdwijnen, zeker als het eigenlijk maar met de bedoeling is om de VTM geen toegang te gunnen tot een schare middelmatige Vlaamse acteurs.

Koken kost geld en als je minder geld krijgt van de Vlaamse regering dan zal er moeten bespaard worden. De VRT kan dan volgens de Vlaamse regels wel zelf kiezen waar... maar gesnoeid moet er worden. Dat ze kiezen om dat te doen bij iets waar er x versies van hetzelfde bestaan lijkt me niet zo onlogisch. Stel dat Eén in een versie per provincie bestond dan zou allicht ook hierin geknipt worden.
Ik heb begrip voor de keuze dat op die regionale blokken bezuinigd worden net zoals ik begrijp dat om een marktaandeel en bereik te halen op TV men nood heeft aan gezichten. Gezichten die inderdaad hun prijs hebben maar ook veel kijkers lokken. Dat de privé haast zit te janken omdat ze diezelfde gezichten niet in de schoot geworpen krijgt is hun zaak. Hun probleem is eerder dan ze met hun getalenteerde superacteurs niet aan de hielen van de VRT geraken en dat doet pijn, zoveel pijn.
En dan het gejammer over de lonen van anderen. Als het toch zo gemakkelijk is, biedt u dan aan bij de VRT om Tom Waes te vervangen. Dat kan geen probleem zijn voor een getalenteerde hardwerkende Vlaming als jijzelf en zeker als je het voor minder wil doen, toch? Wat heb je al bewezen op TV, juist.
Ik heb een voorstel voor de commerciëlen, ze ontslaan alle blanke mannen zoals oa Koen Wauters en vervangen ze door vrouwen met migratieachtergrond die minder loon eisen. Met het verschil kunnen ze dan misschien TV-gezichten van VRT versieren. Waarom ze die eigenlijk zouden willen is echter vreemd want blijkbaar zijn ze toch nergens goed voor. Ze mogen dan de subsidies die ze zelf ontvangen ook terugstorten aan de hardwerkende Vlamingen. Toch zal er ook met dit slimme plan nog een enorme inhaaloperatie inzake kwaliteit dienen te gebeuren want zelfs Jeroen Meeus kan van kak geen sterrengerecht maken.
-
- Elite Poster
Een bezorging die de dinsdag kon geleverd worden, zelf verplaatst naar de vrijdag en dan zeggen ze bezorging is vertraagd...
Bedoel dan geef je de winkel meer tijd kunnen ze nog niet leveren op de afgesproken tijd.
Dan zeggen ze dit er nog bij
Bedoel dan geef je de winkel meer tijd kunnen ze nog niet leveren op de afgesproken tijd.
Dan zeggen ze dit er nog bij

Je artikel is vertraagd, doordat we de levertijd te krap hebben ingeschat
- Joe de Mannen
- Elite Poster
daar is een woord voor: liegen
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
Dit is een mooi voorbeeldje fanboyisme, het goedpraten/rationaliseren van beslissingen die maatschappelijk heel negatief onthaald worden. De waarheid is dat er NIETS is dat verantwoordt dat men het regionale infoblok schrapt om peperdure en niet-marktconforme lonen uit te kunnen keren.Dizzy schreef: 26 aug 2022, 10:15 Dat ze kiezen om dat te doen bij iets waar er x versies van hetzelfde bestaan lijkt me niet zo onlogisch. Stel dat Eén in een versie per provincie bestond dan zou allicht ook hierin geknipt worden. Ik heb begrip voor de keuze dat op die regionale blokken bezuinigd worden
De VRT is geen Win for Life voor enkele individuen met de juiste demografie en fenotype. De VRT is een instelling van openbaar nut die alle Vlamingen zou moeten bedienen, iets waar ze nu al grondig in faalt, en met het schrappen van het regioblok nog meer.
Ik heb geen problemen met het loon op zich, wel met het feit dat het belastingsgeld is. Niemand hoort zoveel belastingsgeld te verdienen, noch de eerste minister of topambtenaren (die dat ook niet krijgen), noch de voorzitters van de nationale bank of ECB (die dat ook niet krijgen), noch topartsen van het militair ziekenhuis (die dat ook niet krijgen), noch andere getalenteerde hardwerkende Vlamingen die bij de overheid werken (die dat ook niet krijgen), en noch Tom Waes.Dizzy schreef: 26 aug 2022, 10:15Als het toch zo gemakkelijk is, biedt u dan aan bij de VRT om Tom Waes te vervangen. Dat kan geen probleem zijn voor een getalenteerde hardwerkende Vlaming als jijzelf en zeker als je het voor minder wil doen, toch?
In de privé is het een ander verhaal en zijn er wel mensen die dat of meer krijgen, maar dat geld werd tenminste niet afgenomen van het loon van hardwerkende mensen die daar geen enkele zeg in kregen.
Ik denk niet dat de VRT lessen moet nemen van de commerciele omroep inzake diversiteit, het zou net omgekeerd moeten zijn. Belastingsgeld krijgen zonder veel vragen zou net de luxe moeten bieden om echt volledig weg te doen met stereotiepen, iets wat voor de commerciele omroepen veel moeilijker ligt omdat adverteerders uit machosectoren (autosector, alcoholsector, etc) daar extreem allergisch aan zijn en veel liever zouden adverteren in een gemiddelde aflevering van FC De Kampioenen. Met de kantine waarin de drank rijkelijk vloeit terwijl vrouwen en minderheden pijnlijk onderwerp zijn van spot, discriminatie, en lachband.Dizzy schreef: 26 aug 2022, 10:15Ik heb een voorstel voor de commerciëlen, ze ontslaan alle blanke mannen zoals oa Koen Wauters en vervangen ze door vrouwen met migratieachtergrond die minder loon eisen.
Het is zo tragisch dat de VRT net dit ook weer verknalt. En dat met ons belastingsgeld.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 318 keer
- Bedankt: 713 keer
Hem kan ik nog verdragen.
Ik heb het vooral moeilijk met dat kieken dat De wei van Willy presenteert. Zo ploffen in haar micro. Gewoon niet om aan te horen.

Buiten de kantooruren is Willy zonder presentatie, redelijk perfect.
Maar het programma van Marcel Vanthilt en Andries Beckers kan ik wel pruimen. Ik herken de zelfde 'kust vierkant mijn kloten' mentaliteit zoals stubru ook ooit gehad heeft. Dat vind ik nergens anders terug.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 545 keer
Weet niet of het typisch voor de kust (of Knokke?) is maar de hoeveelheid tieners die na 23u rondfietsen zonder lichten was echt wel schrikwekkend. Meermaals onverwacht moeten uitwijken, zowel met de auto als te voet met de wandelwagen.
Mogelijk was het omdat ik geen golfkarretje reed dat ze niet wisten wat te doen ?
Mogelijk was het omdat ik geen golfkarretje reed dat ze niet wisten wat te doen ?
Laatst gewijzigd door Sasuke 27 aug 2022, 00:34, in totaal 1 gewijzigd.
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
De audio speler van vrtnws bied geen mogelijkheid om het volume aan te passen. Je bent dus verplicht om te regelen met je systeemvolume
Of zie ik iets over het hoofd?
Voorbeeld van artikel met zo'n audiofragment: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08/26 ... olfactuur/

Of zie ik iets over het hoofd?
Voorbeeld van artikel met zo'n audiofragment: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08/26 ... olfactuur/
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 40 keer
Met de wagen stilgevallen: injector kapot, nieuwe besteld en ingebouwd. Daarbij een connector van de brandstofslang gebroken (die was verduurd). Nieuwe brandstofslang besteld en ingebouwd en nu lekken de o-ringen van de andere injectoren. GRRRRRRR!
-
- Elite Poster
Knokke is iets apart, in goede zin, in slechte zin

Soit, betreft kinderen die door mama/papa in het tweedeverblijf appartement of -villa in Knokke gedumpt zijn om er in godsnaam vanaf te zijn, met heel veel zakgeld of een kredietkaart. Op straat vertonen ze het "wie-doet-mij-wat" dat ze van hun ouders geleerd hebben dmv observatie. Het helpt dat er politiek heel weinig animo is om de politie op te laten treden zolang het bij zo'n kleinschalige zaken blijft toch, mama/papa brengen doorgaans immers flink wat geld in het laatje. Maar als er echt zware overlast is - wanneer ze in grote getale samentroepen - komt de politie wel om ze te verdrijven (zonder boetes oid). Maar dat komt niet vaak voor.
Dit weekend komt de Jaguar (of equivalent) ze weer oppikken en zijn ze grotendeels weg tot de paasvakantie. In de kerstvakantie komen ze niet en in de tussenvakanties ook niet.
Evenwel start nu het eerste schooljaar waarbij Vlaanderen en Wallonie paasvakanties hebben in verschillende periodes, het zal dus eens interessant zijn om te zien welke periode straks de meeste overlast veroorzaakt.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
effe lekker veralgemenen... tieners rijden zonder licht omdat ze verwend zijn en dat alleen in Knokke.

- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
- Bedankt: 667 keer
Mensen die elke week hun auto blijkbaar dwangmatig moeten wassen. Droogte of niet.
Wie zijn ze? Waarom doen ze het? Lijkt me een ideaal onderwerp voor Jambers
Wie zijn ze? Waarom doen ze het? Lijkt me een ideaal onderwerp voor Jambers

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 756 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Bwa, in dezelfde context, vind ik dat er nog altijd een schepje bovenop kan: mensen die vinden dat ze op hun vaste dag met hun benzinemaaier toerkes moeten blijven doen over hun grasmat. Ook al ziet die er op enige meter afstand volledig grijs uit en nauwelijks langer dan een cm. Geen bron van frustratie, eerder om medelijden mee te hebben.
Wat die droogte en autowassen betreft: tja de overheid, geadviseerd door hun experten, vindt nog altijd dat dit moet kunnen. Geen enkele reden tot maatregelen op dat vlak.
Naar aloude gewoonte zal er pas worden ingegrepen als het wel te laat is. Niets nieuws onder de (langdurige) zon dus.
Proactief handelen blijft een onbekend begrip in Vlaanderen.
Wat die droogte en autowassen betreft: tja de overheid, geadviseerd door hun experten, vindt nog altijd dat dit moet kunnen. Geen enkele reden tot maatregelen op dat vlak.
Naar aloude gewoonte zal er pas worden ingegrepen als het wel te laat is. Niets nieuws onder de (langdurige) zon dus.
Proactief handelen blijft een onbekend begrip in Vlaanderen.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
- Bedankt: 667 keer
Ik vind niet dat de overheid hiervoor een verbod zou moeten afkondigen... Iers van gezond verstand enz... maar ja, dat werkt niet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 756 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Wanneer iedereen zijn gezond verstand zou gebruiken en zou handelen in het algemeen belang en niet naar eigen inzicht en eigen belang was er gewoon geen overheid nodig. Wat een besparing zou dat niet geven?
Voor mij persoonlijk moet er ook geen verbod komen hoor. Hopelijk heeft eenieder dan ook individueel de gepaste maatregelen genomen zodat hun op het einde van de rit niet ook opdraaien voor de gevolgen waar ze in eerste instantie al niet voor verantwoordelijk waren.
Maar ik kan de commentaren nu al raden: bij energie- en watertekorten zal de overheid, naar goede Vlaamse gewoonte, wel de eerste schietschijf zijn. Het zijn, naar het lichtend voorbeeld van de grootste partijen van Vlaanderen, uiteraard altijd de anderen die verantwoordelijk zijn.
Frustrerend? Nope, eerder amused om dat gedrag vanaf de zijlijn te observeren.
Voor mij persoonlijk moet er ook geen verbod komen hoor. Hopelijk heeft eenieder dan ook individueel de gepaste maatregelen genomen zodat hun op het einde van de rit niet ook opdraaien voor de gevolgen waar ze in eerste instantie al niet voor verantwoordelijk waren.
Maar ik kan de commentaren nu al raden: bij energie- en watertekorten zal de overheid, naar goede Vlaamse gewoonte, wel de eerste schietschijf zijn. Het zijn, naar het lichtend voorbeeld van de grootste partijen van Vlaanderen, uiteraard altijd de anderen die verantwoordelijk zijn.
Frustrerend? Nope, eerder amused om dat gedrag vanaf de zijlijn te observeren.

Sol Invictus!