[Te koop] DL380p Gen 8 E5-2650v2 192gb ram

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Plaats reactie
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 82 keer
Te Koop forum

Hallo,

Wegens al maanden niet meer gebruikt te koop:

DL380p Gen8
192Gb ram
Steekt momenteel 1xE5-2650v2 in. 2de identieke cpu is erbij (kan evt geinstalleerd worden - heb ik nooit gebruikt owv energieverbruik).
hd-controller: HP-P420i met 2gbyte writecache FBWC
4x 300Gbyte 10k SAS disks
Zit momenteel een 4x ethernet netwerkkaart in (HP). Zit ook een 2xSFP+ kaart bij (die de ethernetkaart kan vervangen).
ILO advanced licentie geregistreerd.
(Apart verkrijgbaar (effe pm'en): 2x originele HP 1TB-sata's of 3x5TB (shucked SMR-disks))
Werking kan getoond worden met ESXI. sd-kaartje wordt wel verwijderd bij verkoop.
Foto's zijn hier te vinden: https://1drv.ms/u/s!AiUAvs4JJ4vwgpFK_1o ... w?e=Iq9WAf Indien bijkomende foto's gewenst zijn (ILO ofzo), geef een seintje.

Minimumprijs: 300€. Opbod per 10 euro. Bod dat 24u blijft staan, wint bieding.

Toegevoegd na 2 minuten 56 seconden:
Lap, de [Te koop] vergeten te selecteren. Iemand van de mods die kan aanpassen? Kan blijkbaar zelf niet editen.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 306 keer
Bedankt: 100 keer
Te Koop forum

Geen interesse in de DL380, wel in de 3x5TB: zijn dit 2.5" disks en heb je meer specificaties + smart status? En een richtprijs?
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 82 keer
Te Koop forum

Inderdaad 2.5" disks. Geshucked uit Seagate expansion portable drives. De omhulsels heb ik normaliter nog liggen.
Code op de disks: ST5000LM000

Smart-data zal ik uitlezen en laat ik nog weten.

Toegevoegd na 16 minuten 27 seconden:
Update: smartdata's uitgelezen met crystaldiskinfo. Staan mee gedeeld in de oorspronkelijke link met foto's.

80€/stuk?
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”