ik ben van plan een fatbike te kopen
een opvouwbaar en elektrisch
iemand ervaring mee met deze fatbike?
voordelen
of
nadelen
mvg
fatbike elektrisch opvouwbaar
-
- Elite Poster
- Berichten: 6459
- Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 775 keer
- Bedankt: 331 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Over welke e-fatbike gaat het?
Voor- en nadelen zijn relatief want iedereen verwacht iets anders.
Wat zijn dus de persoonlijke verwachingen?
Voor- en nadelen zijn relatief want iedereen verwacht iets anders.
Wat zijn dus de persoonlijke verwachingen?
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12519
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Die modellen worden precies populairder.
Het grootste nadeel zal het gewicht zijn (+25kg). Als je opvouwbaar wil om op OV te gebruiken dan lijkt me dat toch ineens ook een fitnessabo gratis erbij
Het grootste nadeel zal het gewicht zijn (+25kg). Als je opvouwbaar wil om op OV te gebruiken dan lijkt me dat toch ineens ook een fitnessabo gratis erbij

Laatst gewijzigd door Dizzy 17 aug 2022, 11:59, in totaal 1 gewijzigd.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6459
- Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 775 keer
- Bedankt: 331 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Dacht dat de vraag over een plooibare fatbike ging, toch iets anders dan een plooibare minifiets?
De laatste is geschikt voor regelmatige verplaatsingen openbaar vervoer (kleiner frame en lichtere batterij die er dan noodzakelijk ook in moet blijven). De eerste zeker niet, ander doel en bij het tillen in bv. een autokoffer kan de batterij (5 kg) er dan eerst uit om afzonderlijk getild te worden).
Zonder bijkomende info over de doelstellingen en verwachtingen van TS kan er verder niet veel ter zake aan toegevoegd worden en vervallen we al vlug in speculatie.
De laatste is geschikt voor regelmatige verplaatsingen openbaar vervoer (kleiner frame en lichtere batterij die er dan noodzakelijk ook in moet blijven). De eerste zeker niet, ander doel en bij het tillen in bv. een autokoffer kan de batterij (5 kg) er dan eerst uit om afzonderlijk getild te worden).
Zonder bijkomende info over de doelstellingen en verwachtingen van TS kan er verder niet veel ter zake aan toegevoegd worden en vervallen we al vlug in speculatie.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.