Inderdaad, flagrante stommiteit...

PS: via kodi-addon werkt GOplay gelukkig wel op behoorlijke manier...
Gewoon, geen TV meer.on4bam schreef:Vraag is dan, waar zijn die abonnees naartoe?raf1 schreef:Voor het tweede kwartaal op rij verloor Telenet 15.000 televisieklanten. De teller staat nu nog op 1,73 miljoen. Dat zijn er ruim 200.000 minder dan eind 2018.
Goede vraag, of Flow TV kijkers ook cord-cutters zijn...thomiwilli schreef:Een deel hiervan gaat naar TV Flow, of worden die niet onder 'cord cutters' gerekend?
Leuk, Hiermee los je dan toch het zap-probleem grotendeels op.Ernie schreef:Tip voor degenen die Kodi draaien: IPTV Manager
Zorgt voor een EPG van de streaming apps.
Ik heb dat zelf nog niet zo lang geleden ontdekt en is echt wat nog ontbrak, vond ik.
Leuk, Hiermee los je dan toch het zap-probleem grotendeels op.Dizzy schreef:
Ik heb dat zelf nog niet zo lang geleden ontdekt en is echt wat nog ontbrak, vond ik.
Leuk, Hiermee los je dan toch het zap-probleem grotendeels op.
Ernie schreef:Ik schreef dat, niet Dizzy...
Ok. Goed gegokt dus.Klopt dat je daarmee het zappen voor een stuk 'oplost' maar ik merk dat het vooral met persoonlijkheid/gewoonte heeft te maken hoe iemand TV kijkt en dan wel of niet (veel) zapt.
Het is idd wel zoals Dizzy zegt: de vertraging is een hindernis om te gaan streamen voor een deel van de TV kijkende mensheid.
Yep, EPG = Elektronische Programma Gids
Als je voor die ene zender moet investeren in een nieuwe schotelinstallatie is het inderdaad wat veel, ook al omdat het een medium is waar van de ene op de andere dag zenders kunnen wijzigen, verschuiven, een codering kunnen krijgen, enz...Mercurion schreef:De enige manier om BBC4 te kunnen bekijken is via satelliet. Maar om voor 1 zender een schotelantenne op te stellen, kabel te trekken, vind ik wat teveel.
Da's waar, al is de kostprijs niet direct het 'probleem', eerder het 'gedoe' om een schotelantenne te installeren, kabels te trekken naar binnen,... Maar ik sluit nog steeds niet uit dat ik dat in de toekomst alsnog zou doen. Ik moet gewoon nog ff uitzoeken of er nog andere, interessante kanalen zijn (FTA). Voorlopig staat het niet bovenaan mijn ToDo-lijstje.Flippi schreef:Maar er zijn op 2dehands en Marktplaats tegenwoordig wel slagen te doen. Voor bijna geen geld of soms zelfs gratis worden installaties vaak van de hand gedaan, gewoon omdat ze snel weg moeten of omdat er geen interesse meer voor is (vaak omwille van de shift naar illegale IPTV).
Dat wil dan gewoon zeggen dat je niet de juiste tv en audio installatie hebt …ivob schreef: Een TV-waardige film op Canvas en VTM en bioscoopwaardige films op het medium waarvoor ze gemaakt zijn. Ik zou bv. niet ten volle kunnen genieten van Dune, 1917, Dunkirk, Tenet, .... eigenlijk bijna alle films van C. Nolan, op een TV-scherm.
Deze laatste zijn wel in de herhaling (om echt alle details mee te hebben) op een TV-scherm te bekijken.
Ik kijk alles op mijn nvidea shield tv.glda19 schreef: 28 jul 2022, 15:22 Wie gebruikt er iets anders dan de Google Chroomcast.
Maar hoe weet je nu welke programma's er spelen op tv bv VRT VTM,
Of gebruiken jullie iptv?
PPV= betaalende live events, bv UFC,glory kickboxing,...
Ik heb géén IPTV abonnement, maar ik zie wel altijd (embedded, niet tegengehouden door PiHole) reclame op bepaalde piratenwebsites.