begindatum contract: 05.06.2022yezzer schreef:Eigenlijk ben ik nu eens benieuwd wat er zou gebeuren mocht je die 160 € toch integraal laten staan hebben?
Nu heb je nog 18 € staan: hou ons eens op de hoogte of ze dat daadwerkelijk verrekenen in meer dan 2 maand, want 15 €/maand is toch nog altijd lager dan de 18 euro die je nog credit staan heb. THX
Blijkbaar hebben ze 15 ipv 10 € gedebiteerd van het beltegoed van Orange (damn, hadden ze dat maar eerder gezegd, nu helft via thoorn pas gerecupereerd

"Hey satsurfer,
Mijn excuses voor de verwarrende info die je gekregen hebt.

Ik begrijp überhaupt niet waarom mijn collega je gevraagd heeft om te wachten. Je moet sowieso 18 zijn om een abonnement te nemen, dus iedere aanvraag daarvoor moet op naam en klantnummer van een volwassen persoon zijn.
Maar als je vandaag nog de aanvraag doet, dan krijg je sowieso nog de korting. Zie onze website: https://www.heytelecom.be/sites/default ... 0Promo.pdf
******* "
"Hey,
Intekenen lukt niet, maar als hij een aanvraag doet kan je zodra de aanvraag gedaan is ons een berichtje sturen om alsnog de promo te krijgen. Je kunt dit via hier doen en dan #******** vermelden als conversatie nummer. Wij kunnen de korting dan handmatig toekennen. Officieel ging dit zelfs maar tot de 19e, dus je hebt al verschillende keren verkeerde info ontvangen van mijn collega's."
UPDATE: enkel ontvangstbevestiging direct nadien, gn swap van orange nr. Hey! Vorige keer na 4 u op zondag.
UPDATE2: activatie staat 'in storing'
UPDATE3: na 48 u. nog niets gehoord.

UPDATE 4: 24/6 geactiveerd.