Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

yezzer schreef:Eigenlijk ben ik nu eens benieuwd wat er zou gebeuren mocht je die 160 € toch integraal laten staan hebben?
Nu heb je nog 18 € staan: hou ons eens op de hoogte of ze dat daadwerkelijk verrekenen in meer dan 2 maand, want 15 €/maand is toch nog altijd lager dan de 18 euro die je nog credit staan heb. THX
begindatum contract: 05.06.2022
Blijkbaar hebben ze 15 ipv 10 € gedebiteerd van het beltegoed van Orange (damn, hadden ze dat maar eerder gezegd, nu helft via thoorn pas gerecupereerd :-( ). Als ze volgende maand 10 € aanrekenen 24 maand is het ok. :-D
hey_beltegoed.jpg
(137.38 KiB) Nog niet gedownload
Dus nu net zoon overgezet...
beltegoed_zoon.jpg
(102.11 KiB) Nog niet gedownload
Blijkbaar groeipijnen, maar correct rechtgezet. :-D :beerchug:

"Hey satsurfer,

Mijn excuses voor de verwarrende info die je gekregen hebt. :?

Ik begrijp überhaupt niet waarom mijn collega je gevraagd heeft om te wachten. Je moet sowieso 18 zijn om een abonnement te nemen, dus iedere aanvraag daarvoor moet op naam en klantnummer van een volwassen persoon zijn.

Maar als je vandaag nog de aanvraag doet, dan krijg je sowieso nog de korting. Zie onze website: https://www.heytelecom.be/sites/default ... 0Promo.pdf

******* "
"Hey,

Intekenen lukt niet, maar als hij een aanvraag doet kan je zodra de aanvraag gedaan is ons een berichtje sturen om alsnog de promo te krijgen. Je kunt dit via hier doen en dan #******** vermelden als conversatie nummer. Wij kunnen de korting dan handmatig toekennen. Officieel ging dit zelfs maar tot de 19e, dus je hebt al verschillende keren verkeerde info ontvangen van mijn collega's."

UPDATE: enkel ontvangstbevestiging direct nadien, gn swap van orange nr. Hey! Vorige keer na 4 u op zondag.

UPDATE2: activatie staat 'in storing'

UPDATE3: na 48 u. nog niets gehoord. :cry:

UPDATE 4: 24/6 geactiveerd.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 388 keer
Bedankt: 192 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

In "My Hey", zie ik nog steeds €15/mnd staan.

Ziet iemand de korting van €5? Of is het factuur afwachten?
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

bij staat er bij mijn producten ook nog € 15, maar mijn laatste (en tevens ook eerste 23/06) factuur was gewoon € 10

Dit was onmiddellijk in orde hier heb ik niets voor moeten doen/mailen...
Greetz cyberbug

Afbeelding
Alver2
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Gegroet allen,
Ik ben recent ook overgestapt naar Hey! Ik heb nu mijn eerste factuur gekregen en die is volkomen correct op 10 euro gezet d.w.z. 15 euro-5 euro promotie (staat zo afgedrukt). Geen probleem dus.

Alver
clvictor
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb het goedkoopste Heytelecom abonnement, 60 minuten bellen inbegrepen.
Vandaag bekeek ik nog eens mijn verbruik in 'mijn Hey!', en tot mijn verbazing stond daar 'onbeperkt bellen'.
Weet iemand hier meer over? Op hun site zijn de abonnementen de laatste dagen niet aangepast.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Volgens mij is er niets gewijzigd bij dat 7€ abo..

Wat bij mij wel raar is in account: er staat bij "mijn voordelen" het aantal GB dat mijn boost zal hebben, maar het gaat maar tot 10GB na 1 jaar terwijl ik het 40GB abo heb... Daar klopt dus ook iets niet.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 7 keer

Op 15/jul/2022 ging de 'Golden master release' van de 'My hey!-app' live in de playstore.

De app onthoudt nog steeds geen credentials..... :beerchug:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

vrouw van vriend die ik Hey! aangeraden heb vraagt mij. "Heb jij er al van gehoord dat hey! klanten bij roaming enkel op het Orange netwerk kunnen. ***## kan na 50 keer proberen soms eens op movistar en 5 min later staat er dan terug niet met netwerk verbonden. Wij zitten naast Movistar mast snelheid 16mb/s. Orange netwerk heeft een half blokje en 1kb/ uur. In praktijk komt het erop neer dat ******* geen dataverbinding heeft."
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 58 keer
Provider

Ik gebruik mijn hey! zonder problemen op alle netwerken in Luxemburg, Frankrijk en Duitsland
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Sims gewisseld van toestel. Geen verschil. De proximus sim geen probleem, de hey! gaat soms 5' en valt dan weer weg.
0,08 MB/s download, Movistar 16 MB/s op proximus.

De andere netwerken geen ontvangst.

proximus sim nog nooit voorgehad in 25 jaar. Zorgt -low-cost- hey! bewust dat ze toch niet zoveel roamingkosten moeten betalen?

"Hey ****, ik snap dat dat vervelend is. Buitenlandse netwerken verdelen als het ware het verkeerd op hun netwerk een beetje voor toeristen. Daarom kan het zelfs zo zijn dat een bepaald netwerk voor de ene Hey klant wel werkt en voor de andere niet. Als dit netwerk problemen voor je geeft, dan zal je even handmatig de andere beschikbare netwerken moeten proberen Afbeelding - **** "

"Nee, wij kunnen dit helaas niet beïnvloeden. Het is niet ons netwerk, maar een buitenlands netwerk. De enige optie is helaas in een dergelijk geval een andere provider te selecteren."

En dan wordt je aan uw lot overgelaten ...
signal-2022-07-23-20-19-46-673.jpg
(15.92 KiB) Nog niet gedownload
Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 45 keer

Woensdag eki testen in Letland.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 104 keer

satsurfer schreef: proximus sim nog nooit voorgehad in 25 jaar. Zorgt -low-cost- hey! bewust dat ze toch niet zoveel roamingkosten moeten betalen?
Waarschijnlijk heb je dan een supersim, want ik heb daar toch ook geregeld miserie mee (met Proximus). Zeker op drukke toeristische locaties vaak geen netwerk ofwel onwerkbare trage snelheden.

Bij Hey zou het me verwonderen moest Orange andere afspraken hebben mbt het roamingverkeer. Hey zit zodanig geïntegreerd in hun systemen dat het heel veel effort (en dus kosten) zou zijn om die apart te behandelen. Er kan wel een capaciteitsprobleem zijn tussen de roaming partner en Orange BE.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

thx for reply.

De Nederlanders daar kunnen wel roamen op movistar.

Ook allen supersim?

zie ook screenshot vorige reply.

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ondersteunt Hey! RCS? Indruk niet, want voorheen werkte het.
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... t-messages
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 104 keer

satsurfer schreef: De Nederlanders daar kunnen wel roamen op movistar.
Waarschijnlijk capaciteitsprobleem naar Orange België. Veel operatoren doen geen local breakout, maar laten alle verkeer tunnelen naar hun eigen netwerk.
satsurfer schreef: Ook allen supersim?
Die supersim sloeg op feit dat je in 25 jaar nog nooit problemen hebt gehad bij roamen. In praktijk loopt dat toch af en toe eens verkeerd. Ook bij Proximus en Telenet.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 236 keer
Bedankt: 142 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

In navolging van https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 40#p928450
Dus de eerste maand een factuur van 15 euro.
Nu de 2de maand een factuur van slechts 5 euro:
- 10 GB: 15,00 €
- hey! welkom promo: -5,00 €
- Commerciële geste: -5,00 €
totaal: 5,00 €
Dus ze geven de teveel betaalde 5 euro van de eerste factuur terug :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

en hier maar zagen in het begin. :cry:

ik ook al 2,5 GB erbij.

En belkrediet Orange wordt gecrediteerd :banana:
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Same here betreft het bel krediet van orange.
Bij was het trouwens al onmiddellijk aan € 10 bij hey.
Voor die extra 2.5 GB moet ik nog een maand wachten, maar nog niet nodig momenteel. (gebruik zelfs nog geen 5GB per maand)

Ik heb zeker geen spijt van mijn overstap naar Hey 8)

De 2 for one cinema tickets per week die ik nooit gebruikte en de resto pass van € 50 per jaar die ik altijd vergat en verviel mis ik ook niet...

Enkel met het buiten land heb ik geen ervaring. Nu ja da laatste keer meer dan een jaar geleden was naar NL en verder dan ben ik ondertussen al meer dan 10j niet geweest...
Greetz cyberbug

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

satsurfer schreef:https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... -community
Vanaf vandaag kunnen alle nieuwe klanten kiezen voor een extreme korting die 2 jaar geldt, op de toch al scherpe en transparante aanbiedingen van hey!'s portfolio, met tariefplannen vanaf de opvallende prijs van 5 euro. De aanbiedingen in detail:

- 5 euro voor 60min bellen, 500 sms/mms'jes en 1 GB

- 10 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/MMS'en en 10 GB

- 20 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 40 GB
Gelukkig was ik de eerste die jullie wakker schudde op 23 mei. :-D

bedankt @ddd om mij te bedanken voor de post. :-D
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 45 keer

Als je denkt dat de klantendienst van alternatieven al slecht zijn zal Hey! bewijzen dat het altijd slechter kan:

Kan ik Orange krediet van herlaadkaart gebruiken om te betalen bij Hey!, antwoord is resoluut: "Neen want ze zijn een ander bedrijf" :lol: (ja ik weet nu dat het kan door jullie ervaringen).

Klein maandje later krijg ik een factuur waar korting niet is toegepast, dat is geen probleem, ondertussen hebben ze hier ervaring mee en wordt het direct aangepast. Daarop vraag ik waarom mijn verbruiksperiode op de factuur vermeld staat vanaf 26 juni wanneer de sim op 1 juli is geactiveerd.

Daarop krijg ik een zalige uitleg: Dat is je verbruik van buiten de bundel, de abbo zelf (pagina 2 van factuur) zie je dat je maar betaald vanaf 27 juli (tot en met 26 augustus => vooruitbetaling). Dus je hebt 1 maand gratis gekregen. Ik bekijk dit en dit klopt. Daarop vraag ik: ja maar waarom geven jullie 1 maand gratis? Antwoord:
Mag ik ook nog even je familienaam ter controle? Ik moet dit nog even vragen omdat die hier anders is dan op het contract.

We hebben ervoor gekozen om het niet te moeilijk te maken en met ronde bedragen te werken. Pro rate doen we niet.

Je facturatiecyclus wordt ook willekeurig door het systeem bepaald en komt dit voor jou wel voordeliger uit. Dat wordt dan wel gecompenseerd als klanten weggaan bij ons, dan is er daar ook geen herberekening op.
(De kinderachtige emoticons kon ik niet kopieren)

Hier schrok ik wel van de kronkels, dus je krijgt 1 maand gratis (door systeem die niet anders kan verwerken) maar als je weggaat krijg je niet de wettelijke pro rate terug maar is die 1 maand die je vooruitbetaald wel je verlies... En zo komt het op het einde van de rit ongeveer op hetzelfde?

Als ik 2 jaar klant ben en ik vertrek ben ik dit al lang vergeten en zal ik de toepassing van de wet vragen, namelijk pro rate verrekenen...

Dit is toch wel te gek voor woorden van een international, en moest ik hier even delen :lol:
geelmk
Starter
Starter
Bedankt: 11 keer

Twee vrienden van mij hebben recent een Orange-abo genomen en proberen nu hun nummer naar Hey over te brengen. Telkens als zij dat op de Hey website proberen, krijgen ze dit bericht te lezen:
Screen Shot 2022-08-05 at 18.22.13.JPG
(157.95 KiB) Nog niet gedownload
Uiteraard hebben ze meermaals geprobeerd het Hey abo aan te vragen, ze keken telkens goed na of alle gegevens correct werden ingevoerd, enz. En ze hebben ook geen openstaande factuur bij Orange noch Hey. Na 1 uur met Hey te hebben gechat werd voor één van hen een dossier geopend, waar na 2 dagen nog steeds geen beweging is. En bij Orange weten ze ook van niets, ze hebben gezegd dat bij hen alles in orde blijkt te zijn en dat Hey het voor de rest moet uitzoeken. Hey en Orange hebben beide wel kunnen bevestigen dat er geen openstaande facturen zijn.

Dus is mijn vraag, heeft iemand anders een gelijkaardig probleem gehad? Problemen met nummer van Orange naar Hey overbrengen. Heel vreemd dat beide vrienden die klanten zijn bij Orange, problemen hebben. Zou juist zeer eenvoudig moeten zijn, aangezien het eigenlijk hetzelfde bedrijf is.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Nu mogelijkheid met payconiq te betalen
https://fb.watch/eWjmE31slE/

RCS nog altijd niet actief. Bij mijn zoon wel.
Geactiveerd via Orange. oneplus herinstallatie en werkte niet meer, nu Samsung, idem.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 26 keer

Sinds mijn vrouw bij Hey! zit (intussen anderhalf maand of zoiets) heb ik beduidend minder goed 4G bereik in huis (ik nog altijd Orange). Zouden die twee dingen gelinkt kunnen zijn of is het bereik gewoon minder geworden de jongste tijd (regio kust).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 170 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zag in Knokke-Heist 5G geactiveerd bij Orange, weet niet hoe het zit met andere kuststeden. Ik zit heel vaak aan de kust maar meestal heb ik wifi.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

phil48 schreef: 24 aug 2022, 20:41 Sinds mijn vrouw bij Hey! zit (intussen anderhalf maand of zoiets) heb ik beduidend minder goed 4G bereik in huis (ik nog altijd Orange).
Zelfde als: "Sinds mijn vrouw een Skoda heeft, en ik een audi, is mijn rijbereik plots stuk minder."
Sorry, kon niet laten. mijn 80 jarige vader doet ook zo'n vergelijkingen. :-)
boonpwnz schreef: 24 aug 2022, 20:55 Ik zag in Knokke-Heist 5G geactiveerd bij Orange, weet niet hoe het zit met andere kuststeden.
Uit heel betrouwbare bron: "5G is langs de ganse kustlijn geactiveerd. Dit voor Orange en Proximus"

RCS krijg ik niet meer actief via Hey!
Hey! "Ik had die RCS ook eens bekeken omdat ik op dat gesprek van *** gereageerd had. Die dienst voor Android staat blijkbaar ook nog niet helemaal op punt. 😊 "

"Ja, ik zag inderdaad dat het bij Orange dus wel werkte maar bij hey! niet meer. En in principe werkt alles technisch hetzelfde, hoewel er voor hey! wel extra beperkingen zijn. Maar het zou me dus ook verbazen dat zoiets dan niet zou ondersteund worden.

Ik ben dus ook benieuwd naar het antwoord van hogerop! 🤞"
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Nieuwe promo op het 40GB abonnement: gedurende 2 jaar 5 euro korting. Tot 25/10.

Deze keer dus niet op alle abo's.

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ik weet niet of Hey iets heeft gedaan of Samsung (update telefoon) of Scarlet (update bbox) want nu werkt VoWiFi plots wel bij mij thuis :banana:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

VoWIFI werkt al van dag 1 bij mij (voorheen Orange). Wat heeft de router hiermee te maken? Vanaf je wifi verbinding hebt, heb je VoWIFi.
Update samsung? VoWIFI is er al van 2018. Zelfs de goedkopere toestellen.

https://www.orange.be/nl/netwerk/vowifi#compatible

Zal eerder actief gezet zijn door Hey!
Ratface
Premium Member
Premium Member

Op de vorige bladzijde kun je lezen dat het VoWiFi verhaal bij Hey HELEMAAL zo simpel niet was voor mij. Uren met helpdesk versleten waar ze mij uiteindelijk niet hebben kunnen helpen. Gisteren werkte het plots wel, er moet dus wel degelijk iets veranderd zijn ergens.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bij mij werkt de RCS niet meer. Tja.
Ratface
Premium Member
Premium Member

Heb je dit al geprobeerd?
Il faut d'abord mettre le téléphone en 'avion', puis désinstaller l'application 'carrier services'. Puis enlever 'avion' et réinstaller 'carrier services'.

Puis remettre 'avion' et désinstaller l'app 'messagerie' . Après enlever 'avion' et réinstaller l'app 'messagerie'. Redémarrer le téléphone...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Is de jongerenkorting weg? Zie niet meer staan (mobiel)
diederik
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

RCS werkt ook niet, blijft nummer verifiëren

En nog belachelijker (maar daar kan Hey niet zoveel aan doen) is dat ik op mijn Pixel 6 pro, geen 5G of Vowifi kan krijgen (instellen).

Waarom google dit in godsnaam blokkeert (niet wil certificeren) voor België is mij een raadsel (in Nederland werkt het wel)
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
Bedankt: 667 keer
Provider
Te Koop forum

Ligt denk ik eerder aan de provider? Ook, de pixel wordt officieel door Google niet verkocht in België voor zover ik weet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
diederik
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Het ligt bij alle 2 als ik het goed begrijp: vroeg dit ook op tweakers en dit antwoorde iemand:
Dit werk wel iets anders dan je denkt, het zijn geen certificaten maar het is een certificering die gedaan moet worden, de Provider moet deze voor zichzelf regelen en daarvoor de richtlijnen volgen van of de fabrikant of GSMA.
Voor de provider is het dus een zaak om er voor te zorgen dat de netwerk gegevens beschikbaar zijn voor de fabrikant. Dit kan op twee manieren, of rechtstreeks bij de fabrikant, een aantal providers kiest hiervoor, omdat ze dan eigen en wensen kunnen doorvoeren. De andere manier is om via GSMA de gegevens beschikbaar te stellen, dan zal de fabrikant de gegevens voor het netwerk actief moeten ophalen en doorvoeren in hun toestellen.

Je kan hier vinden wat de provider moet doen voor VoLTE: https://www.gsma.com/abou...tation-Guide-Jan-2021.pdf
En hier zullen de providers moeten zijn om via GSMA hun gegevens te delen https://www.gsma.com/services/nsx/ de telefoon fabrikant haalt de gegevens op bij of de provider (de fabrikant certificeert), of bij GSMA (de GSM Association)
De provider kan prima de hele checklist van GSMA hebben doorlopen en alles wat nodig is gedaan hebben, maar als deze de gegevens niet publiceert bij GSMA en/of de telefoon fabrikant dan kunnen zij het netwerk niet op de juiste manier toevoegen, afgelopen jaar heeft Google een grote update doorgevoerd om alle gegevens van GSMA op te nemen, zelfs voor de Pixel 3 hebben ze dat nog gedaan, terwijl dat toestel sinds vorig jaar end of life is.

Het komt er dus kort op neer, de provider moet meer doen dan VoTLE op het netwerk configureren en de telefoon fabrikant moet actief de gegevens bij blijven werken voor de VoLTE configuraties op haar toestellen. Dit is dus een recept om voor de fabrikanten en providers om lekker naar elkaar te blijven wijzen en de gebruiker niet de optimale ervaring te geven die het toestel zou kunnen leveren.
Het feit dat het wel perfect op bv een samsung of iphone werkt, wil toch zeggen dat google dit ook tegenhoud ? (mijn vrouw zit ook bij Hey en heeft perfect Vowifi en 5G op haar iphone 13)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik kreeg zonet een mailtje dat de Hey app er eindelijk is. Maar ik vind hem niet in de app store... Iemand die hem wel al vindt?
Bijlagen
Foto 28-09-2022 om 10.16.jpeg

Ratface
Premium Member
Premium Member

Er is enkel een beta die op niks trekt.
bigMODDER
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer
Provider

Ik heb die MyHey app al zien staan in Google Play lange tijd terug , nu ik ben geen Hey klant .
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Vandaag vind ik de MyHey app wel terug in de app store. Er staan recensies bij vanaf dinsdag... Ze zullen die dus wel degelijk uit beta gehaald hebben begin deze week.

Waterboy
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Opnieuw een promo

Onbeperkt bellen, sms'en en mms'en 10GB gedurende 12 maanden 10 Euro i.p.v.15 Euro tot 31 oktober
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”