Als het zeer tijdelijk is met goede reden en beterschap in de toekomst, is het misschien nog aanvaardbaar. Maar...Sasuke schreef:In mijn situatie … ik ga nu toch geen gas laten installeren hoor. En voor PV moet ik eerst mijn dak vernieuwen (wat ik niet ga doen omdat we in 2024 gaan verbouwen) en gezien de isolatie niet top is, ga ik ook geen warmtepomp plaatsen.
Mensen die al decenia verzaakt hebben te investeren in hun woning en voor een appel en een ei op de kosten van onze gezondheid en het milieu leven, die mogen van mij gerust afgestraft worden. De rand van de maatschappij zal er wel bij varen, want OCMW en verhuurders zullen ook gedwongen (kunnen) worden te investeren. De huurprijzen zullen ook niet plots de lucht in schieten, want dan zit de markt zonder huurders.Sasuke schreef:Tot voor de mensen aan de rand van de maatschappij die dat niet kunnen betalen hè NuKeM ? Die moeten dan maar verkleumen volgens jou ?
Mensen op de rand van de maatschappij met een eigen woning, tja, geld zoeken of verhuizen zeker? Misschien valt daar wel nog iets voor uit te werken dat dat minder pijnlijk wordt.
Ja, ik ben hier redelijk hard in, dat weet ik, maar ik zie geen andere manier om het tij te keren.