Iemand last dat de itsme app na de laatste update van laatste week crasht bij het openen op de Oneplus nord?
En vooral iemand opgelost?
Probleem itsme en Oneplus Nord.
-
- Moderator
- Berichten: 18433
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1005 keer
- Bedankt: 3746 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Na de update van laatste week kon ik nergens meer betalen met Payconiq.
Wel lastig als je plots vaststelt dat je geen cash bij hebt, en de dichtste ATM in de buurgemeente is
.
Oorzaak: USB debugging stond aan.
Oplossing: "Developer options" op OFF zetten (Settings > System > Developer Options).
Wel lastig als je plots vaststelt dat je geen cash bij hebt, en de dichtste ATM in de buurgemeente is

Oorzaak: USB debugging stond aan.
Oplossing: "Developer options" op OFF zetten (Settings > System > Developer Options).
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1597
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 123 keer
Voor vastlopende apps na update:
- cache verwijderen
- appdata verwijderen
Starten met de cache en kijk wat het geeft.
Werkt het niet dan allebei te verwijderen
Werkt het nog niet dan de app volledig verwijderen, heropstarten en opnieuw installeren.
- cache verwijderen
- appdata verwijderen
Starten met de cache en kijk wat het geeft.
Werkt het niet dan allebei te verwijderen
Werkt het nog niet dan de app volledig verwijderen, heropstarten en opnieuw installeren.
Ik heb de laatste 4 maanden hetzelfde probleem.
Ik heb de cache al vaak verwijderd.
Ik heb mijn account vaak geheractiveerd.
Ik heb de app vaak verwijderd.
Ik heb al meerdere mails naar it'sme gestuurd.
Ik zit spijtig genoeg nog steeds met hetzelfde probleem en ik vind maar geen oplossing.
Is er al een oplossing gevonden?
Dankuwel
Ik heb de cache al vaak verwijderd.
Ik heb mijn account vaak geheractiveerd.
Ik heb de app vaak verwijderd.
Ik heb al meerdere mails naar it'sme gestuurd.
Ik zit spijtig genoeg nog steeds met hetzelfde probleem en ik vind maar geen oplossing.
Is er al een oplossing gevonden?
Dankuwel