aangezien ik nogal wat problemen heb met men belgacom adsl verbinding die om de 5 min uitvalt denk ik eraan van provider te veranderen, maar kan niet direct een "goede" uitkiezen
lijn gaat gebruikt worden voor online gamen en af en toe wat downloaden
had gedacht aan RealDSL maar na het lezen van sommige post hier op userbase zag ik dat de snelheid niet naar behoren is
enige suggesties?
grtz Sv3n
Belgacom adsl problemen
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik zou het eerder zoeken bij instabiele verbinding, owv grote afstand tot de centrale. Om de 5 minuten disconnects wijst op te hoge snelheden, en te verre afstanden.
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
en dit ga je ook heben bij je nieuwe xDSL provider.Teebee schreef:Ik zou het eerder zoeken bij instabiele verbinding, owv grote afstand tot de centrale. Om de 5 minuten disconnects wijst op te hoge snelheden, en te verre afstanden.
als dit het probleem is.
Verder kan ik je wel degelijk RealDSL aanbevelen...
Tevens is het vrij lastig klant worden van RealDSL op het moment...
http://www.realdsl.be/register.php
http://www.realdsl.be/register.php
Waarschijnlijk half december gaan ze weer klanten aannemen.De firma achter het product RealDSL en tal van andere internet diensten in europa heeft een stop van nieuwe aansluitingen tot het RealDSL product aangekondigd.
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Me: I didn't see you coming!
mja dit probleem zou ik natuurlijk niet willen, maar et probleem is dat ik nooit eerder problemen gehad heb met belgacom op de 5 jaar dat ik er klant ben, problemen begonne afgelopen vrijdagavond zonder dat er iets gewijzigd is aan de instalatie hier.prodata schreef:en dit ga je ook heben bij je nieuwe xDSL provider.Teebee schreef:Ik zou het eerder zoeken bij instabiele verbinding, owv grote afstand tot de centrale. Om de 5 minuten disconnects wijst op te hoge snelheden, en te verre afstanden.
als dit het probleem is.
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
je weet niet wat belgacom gedaan heeft he.
Ze kunnen in de centrale jou patch verzet hebben om een of andere reden hoor...
Neem maar eens contact op met belgacom 0800 22 800
Ze kunnen in de centrale jou patch verzet hebben om een of andere reden hoor...
Neem maar eens contact op met belgacom 0800 22 800
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Inderdaad, daar hebben ze daar een storingsdienst voor, als het plots gekomen is (afstand niet te groot) zal het allicht onmiddelijk opgelost worden. Misschien is je eigen modem wel defect.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
lees alles, alles is de laatste tijd wel naar behoren, het is zelfs beter dan beterSv3n schreef:aangezien ik nogal wat problemen heb met men belgacom adsl verbinding die om de 5 min uitvalt denk ik eraan van provider te veranderen, maar kan niet direct een "goede" uitkiezen
lijn gaat gebruikt worden voor online gamen en af en toe wat downloaden
had gedacht aan RealDSL maar na het lezen van sommige post hier op userbase zag ik dat de snelheid niet naar behoren is
enige suggesties?
grtz Sv3n

ik ben nu al enkele jaren klant bij BGC (go-abbo)...en heb in 2003 ook eens een probleem gehad met disconnects...na een lange tijd zonder problemen.
Ik heb m'n probleempje hier ook eens voorgelegd...en na x-tijd is het toch opgelost geraakt. Sindsdien geen probs meer gehad
Hopelijk haal je hier ook wat info uit
Greetz,
Elrocco
Ik heb m'n probleempje hier ook eens voorgelegd...en na x-tijd is het toch opgelost geraakt. Sindsdien geen probs meer gehad

Hopelijk haal je hier ook wat info uit
Greetz,
Elrocco

- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
BGC s****.
Heb ik het begin problemen gehad.
Ben na een jaar overgeschakeld
Heb ik het begin problemen gehad.
Ben na een jaar overgeschakeld