Vandaag ga ik eens terugkijken en wat zie ik .. jawel de post is aangepast
 Eigenlijk ben ik daar best wel blij om.. want na mijn antwoord ginder met de gouden tip voelde ik mij toch even een ezel om die gouden tip juist daar neer te zetten (als iedereen het weet en gebruikt zal skynet er iets tegen gaan doen).
 Eigenlijk ben ik daar best wel blij om.. want na mijn antwoord ginder met de gouden tip voelde ik mij toch even een ezel om die gouden tip juist daar neer te zetten (als iedereen het weet en gebruikt zal skynet er iets tegen gaan doen).Maar mijn hele uitleg is dus verwijderd :dd
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=34260WAARSCHUWING !!!
De inhoud van het forum staat onder strikte regels.
deze regels vereisen een correcte informatie en mogen niet in strijd zijn met de Belgacom en Skynet regels.
berichten zoals degene die u hier post zijn in strijd met de bovenvernoemde regels!
berichten die mensen misleiden of aanzetten tot wangedrag op eender welke methode zullen worden verwijderd.
hier valt ook het "omzeilen van de downloadlimiet" onder!
gelieve hiermee rekening te houden.
Geminium
Forum Moderator

tis niet dat we egoistisch willen zijn ofzo, gewoon kwestie van niet in (nog) slecht(er) daglicht te komen in de ogen van Skynet. We zijn er wel voor de gebruikers, maar hier moeten we even passen als je begrijpt wat ik bedoel
 tis niet dat we egoistisch willen zijn ofzo, gewoon kwestie van niet in (nog) slecht(er) daglicht te komen in de ogen van Skynet. We zijn er wel voor de gebruikers, maar hier moeten we even passen als je begrijpt wat ik bedoel