Is er iets veranderd aan de POP servers ofzo, ik kan al een week geen mails meer downloaden met outlook express.
IK krijg steeds de melding van na 60seconden heeft pop server nog niet gereageerd...
Skynet mails
Heb je soms iets veranderd aan instellingen van Norton (Symantec) of andere beveiliging in IE?IK krijg steeds de melding van na 60seconden heeft pop server nog niet gereageerd...]
Dat kan ook popup's tegenhouden.
Zo diende ik in één hokje het vinkje weg te nemen, zie bij reclame onderdrukking.
(op de url van anigraphics)
Dit om de speedtest op UB terug mogelijk te maken.
- Bijlagen
-
- privacy_instell..jpg
- (80.43 KiB) 338 keer gedownload
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Bij mijn weten heb ik niets veranderd aan NIS2005, of iets aan IE.
Maar NIS disablen hielp wel, nu haalde hij alle 25 mails binnen, inclusief de 2 sober.X mails
Maar NIS disablen hielp wel, nu haalde hij alle 25 mails binnen, inclusief de 2 sober.X mails

@Teebee,Teebee schreef:Bij mijn weten heb ik niets veranderd aan NIS2005, of iets aan IE.
Met die 2 sober.X mails welke je kreeg, da 's een mop zeker ? LoL
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 20 dec 2005, 12:54, in totaal 1 gewijzigd.

- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
PM beantwoord.
ivm met een vraagje in je PM:
error in Outlook Express:
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
ivm met een vraagje in je PM:
Ik krijg idd geen enkele Popup, en dit is ook zo op andere fora, of ik nu FF (99%) of IE (1%) gebruik, nergens krijg ik een popup.Kan dus ook een reden zijn dat je de popups niet ziet van Userbase pm's?
error in Outlook Express:
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
geen enkel probleem hier

PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Misschien moet je eens googlen op 0x800CCC19Teebee schreef: error in Outlook Express:
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3670
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 104 keer
Als u de foutmelding 0x800CCC19 Time out krijgt, is er waarschijnlijk een te groot, of corrupt e-mailbericht in uw mailbox op de server. U kunt dit gemakkelijk verwijderen met webmail .
Open met uw browser de pagina webmail
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
U krijgt een overzicht te zien van alle berichten in uw mailbox, zonder dat deze berichten worden opgehaald.
Selecteert u het te grote bericht en kiest u vervolgens voor 'Verwijderen'
Sluit webmail af door te klikken op 'Afsluiten en afmelden'.
Een andere oorzaak die voor deze melding kan zorgen is een virusscanner van McAfee of Norton Internet Security. Schakel in dit geval het scannen van inkomende en uitgaande berichten uit in deze virusscanner.
Sluit Outlook of Outlook Express af
Start Norton AntiVirus
Klik op Opties. Als er een menu verschijnt wanneer u op Opties klikt, klikt u op Norton AntiVirus. Het dialoogvenster Norton AntiVirus-opties wordt weergegeven
Klik op E-mail in de sectie Internet
Schakel de selectievakjes Inkomende e-mail scannen en Uitgaande e-mail scannen uit
Klik op OK
Sluit Norton AntiVirus af
Bovenstaande oplossing staat ook op de supportsite van Microsoft. De foutmelding zou hiermee verholpen moeten zijn.
< a href=http://support.microsoft.com/default.as ... %5D;813518" target=_blank >
Open met uw browser de pagina webmail
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
U krijgt een overzicht te zien van alle berichten in uw mailbox, zonder dat deze berichten worden opgehaald.
Selecteert u het te grote bericht en kiest u vervolgens voor 'Verwijderen'
Sluit webmail af door te klikken op 'Afsluiten en afmelden'.
Een andere oorzaak die voor deze melding kan zorgen is een virusscanner van McAfee of Norton Internet Security. Schakel in dit geval het scannen van inkomende en uitgaande berichten uit in deze virusscanner.
Sluit Outlook of Outlook Express af
Start Norton AntiVirus
Klik op Opties. Als er een menu verschijnt wanneer u op Opties klikt, klikt u op Norton AntiVirus. Het dialoogvenster Norton AntiVirus-opties wordt weergegeven
Klik op E-mail in de sectie Internet
Schakel de selectievakjes Inkomende e-mail scannen en Uitgaande e-mail scannen uit
Klik op OK
Sluit Norton AntiVirus af
Bovenstaande oplossing staat ook op de supportsite van Microsoft. De foutmelding zou hiermee verholpen moeten zijn.
< a href=http://support.microsoft.com/default.as ... %5D;813518" target=_blank >
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png