Blijkbaar is de cap van je datavolume van Tempo Giga gewijzigd. Dit lag op 12GB, wat dus wil zeggen dat bij een herlading + overdracht van de vorige maand, je niet meer dan 12GB kreeg.
Ik had nog 8.5GB over en heb per ongeluk 15 ipv 10 euro bijgeladen. Wat blijkt, ik heb nu 12.5GB volume. Dus blijkbaar is die limiet van 12GB ofwel verdwenen ofwel verhoogd.
Cap volume Tempo Giga verhoogd ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 527 keer
- Bedankt: 325 keer
- Recent bedankt: 2 keer
is de Cap nog altijd 25 GB? Nu terug 2 jaar verder. Herladen is ook 8 GB. Ik zit bij Hey, neem geen trein meer, en overdag verbruik ik geen data.
Ook al heb ik 40 GB en unl. bellen. Ik bel nooit. Wss terug een OVH VOIP account, en nu gaan ze ook app lanceren
https://labs.ovhcloud.com/en/softphone-beta/
Voor de keren dat ik bel, kan ik dit gebruiken.
Dus dag voor vervaldatum herladen, en cumuleert toch hé? Al dat beltegoed kan ik gebruiken bij Play Store of na 1-2 jaar terug naar Hey, en daar opgebruiken.
Ook al heb ik 40 GB en unl. bellen. Ik bel nooit. Wss terug een OVH VOIP account, en nu gaan ze ook app lanceren
https://labs.ovhcloud.com/en/softphone-beta/
Voor de keren dat ik bel, kan ik dit gebruiken.
Dus dag voor vervaldatum herladen, en cumuleert toch hé? Al dat beltegoed kan ik gebruiken bij Play Store of na 1-2 jaar terug naar Hey, en daar opgebruiken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 469 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Geen idee hoe deze softcall werkt, maar ik ben er wat argwanend over.
Op 't werk gebruiken we 3CX, niet echt de kleinste op de markt.
De keren dat ik bel naar iemand zijn gsm via dit systeem en dat ik "deze gebruiker is onbereikbaar" krijg is niet bij te houden...
Als ze de app een dag of 2 niet hebben open gedaan is de kans heel groot dat ze onbereikbaar zijn.
Op 't werk gebruiken we 3CX, niet echt de kleinste op de markt.
De keren dat ik bel naar iemand zijn gsm via dit systeem en dat ik "deze gebruiker is onbereikbaar" krijg is niet bij te houden...
Als ze de app een dag of 2 niet hebben open gedaan is de kans heel groot dat ze onbereikbaar zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1025 keer
- Bedankt: 350 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Cap is nog altijd 25GB. Net getest.
Weet wel niet wat je bedoelt met 8GB. Max gratis databundel die je kan krijgen is 7GB, namelijk als je voor €20 bijlaadt.
Ja, ik doe dat al jaren zo. En bij elke herlading zet ik een reminder in mijn Google Calendar voor de volgende herlading.Dus dag voor vervaldatum herladen, en cumuleert toch hé? Al dat beltegoed kan ik gebruiken bij Play Store of na 1-2 jaar terug naar Hey, en daar opgebruiken.
Wordt wel een probleem dat het nog enkel PSN is dat je hiermee kan doen. Ondertussen staat er al €140 op mijn PSN account en €190 op mijn Tempo Giga. Helpt ook niet dat ik PS+ Premium heb en daardoor ook bijna geen games meer koop. Er gaan geruchten dat morgen Days Of Play terug van start gaat, en dan hopelijk ook goeie deals voor PS+ verlengingen (vaak zijn die deals enkel voor wie geen actief abo heeft, terwijl mijne nog tot 2025 loopt).