deze testen gaan binnenkort ook bij telenet gebeuren, u kan zich opgeven om te testen op netweters

ik heb een one up+ met dus de speedboost inbegrepen maar heb nog geen 65 upload, weet dus niet of dit al actief is, kan je me eens melden welke abbo(s) die snelheid al hebben????Abusimbal schreef:De download snelheid gaat een factor 2,5 keer omhoog en de upload zou niet hoger dan 65Mbit worden ?
65Mbit is wat er nu maximaal bij bepaalde abonnementen is, niet.
Ik zou toch een 100Mbit verwachten.
Neen, die snelheid is terug op de site aangepast, enkel voor mobiel kan het tot 65 Mbps Upload.master-magic schreef:ik heb een one up+ met dus de speedboost inbegrepen maar heb nog geen 65 upload, weet dus niet of dit al actief is, kan je me eens melden welke abbo(s) die snelheid al hebben????
Wat svermassen zei, was een tijdje geleden gepost een printscreen van Telenet,is dan aangepast, 50mbit dus max. mijn fout.master-magic schreef:ik heb een one up+ met dus de speedboost inbegrepen maar heb nog geen 65 upload, weet dus niet of dit al actief is, kan je me eens melden welke abbo(s) die snelheid al hebben????Abusimbal schreef:De download snelheid gaat een factor 2,5 keer omhoog en de upload zou niet hoger dan 65Mbit worden ?
65Mbit is wat er nu maximaal bij bepaalde abonnementen is, niet.
Ik zou toch een 100Mbit verwachten.
Inderdaad:svermassen schreef:...de enterprise kan tot 75...
( https://www2.telenet.be/business/nl/sme ... e-fibernet )...op ons coaxnetwerk en een 4G back-uplijn als extra waarborg...
...tot 1000 Mbps download en 75 Mbps upload...
bij de privé gebruikers, niet business is de snelheid van de upload nog 40 max bij one+ abbo, 1000/40, die mag wel eens omhoog die upload, is al jaren zo laag, voor iets op te laden naar een server of cloud is dat altijd handig hogere upload.splinterbyte schreef:Inderdaad:svermassen schreef:...de enterprise kan tot 75...( https://www2.telenet.be/business/nl/sme ... e-fibernet )...op ons coaxnetwerk en een 4G back-uplijn als extra waarborg...
...tot 1000 Mbps download en 75 Mbps upload...
Maar.., zouden ze niet gewoon die 4G als extra upload speed bovenop de coax gebruiken?
Ik sta overigens niet te springen voor meer dan 1Gbps download momenteel, dit krijg ik amper vol..., de schrale 50Mbps UPLOAD daarentegen...