Ik zie dat men hier een abonnement heeft:
- 3.3Mbit downstream
- 512kbit upstream
- Dynamic ip
- 1 pop3 account
- 5 aliasses
- 50 meg webspace
- 39€
- ongelimiteerd volume
http://www.ict-development.be/?type=2&page=adsl
Heeft iemand al ervaring met deze provider want dit blijkt mij veruit het beste abonnement in België te verkrijgen, ik zit momenteel bij ADSL Premium en heb een datalimiet van 15GB.
Beste Ongelimiteerd abonnement BELGIE 39€????
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
sorry ze maar volgens mij is dat onderverkoop van realdsl.beBlack_Lotus schreef:Ik zie dat men hier een abonnement heeft:
- 3.3Mbit downstream
- 512kbit upstream
- Dynamic ip
- 1 pop3 account
- 5 aliasses
- 50 meg webspace
- 39€
- ongelimiteerd volume
http://www.ict-development.be/?type=2&page=adsl
Heeft iemand al ervaring met deze provider want dit blijkt mij veruit het beste abonnement in België te verkrijgen, ik zit momenteel bij ADSL Premium en heb een datalimiet van 15GB.

- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
-
- Pro Member
ff de website traced:
5. scarlet.bnix.net
6. gig0-2-100.inx-pe01.mpl.scarlet.be
7. 194.119.224.38
8. ge-1-0-26-0802.bru-lc-d02.ipv4.evonet.be
9. web.ict-development.be
evonet.
5. scarlet.bnix.net
7. 194.119.224.38
evonet.
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
zegt niets he...
Het is niet omdat je hosting bij provider X staat dat je dan ook service krijgt van die provider.
ict-development.be
is een allrounder hij verkoopt meerdere dingen.
plus de tekst van de abbo's is identiek aan die van realDSL
Het is niet omdat je hosting bij provider X staat dat je dan ook service krijgt van die provider.
ict-development.be
is een allrounder hij verkoopt meerdere dingen.
plus de tekst van de abbo's is identiek aan die van realDSL
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Dit is een reseller van RealDSL ! 

- Ofloo
- Elite Poster
Evonet hanteert gewoonweg geen FUP, misschien wel in realiteit, maar niet volgens hun contract. Als je naar hun producten kijkt lijken die verdacht veel op die van realdsl. Trouwens, ik denk dat evonet niet gaat onderverkopen tegen een lagere prijs, kijk maar naar hun office pakketten.FST schreef:ff de website traced:
5. scarlet.bnix.net
7. 194.119.224.38
evonet.
-
- Starter
Maar het is dan toch 10€ goedkoper dan REALDSL voor een vrij gelijkaardige service, hoe kan dit dan? Ge hebt zelfs meer webspace dan ge bij REALDSL krijgt.SeNsEi Ze0n schreef:Er staat onderaan duidelijk:Dus vrij zeker RealDSL.* ongelimiteerd volume volgens fair use policy
Laatst gewijzigd door Black_Lotus 12 nov 2005, 18:40, in totaal 1 gewijzigd.
- Ofloo
- Elite Poster
Ben je eigenlijk al wel op hun site geweest?Black_Lotus schreef:Maar het is dan toch 10€ goedkoper dan REALDSL voor een vrij gelijkaardige service, hoe kan dit dan?SeNsEi Ze0n schreef:Er staat onderaan duidelijk:Dus vrij zeker RealDSL.* ongelimiteerd volume volgens fair use policy
-
- Starter
Ja dit is REALDSL:Ofloo schreef:Ben je eigenlijk al wel op hun site geweest?Black_Lotus schreef:Maar het is dan toch 10€ goedkoper dan REALDSL voor een vrij gelijkaardige service, hoe kan dit dan?SeNsEi Ze0n schreef:Er staat onderaan duidelijk:Dus vrij zeker RealDSL.* ongelimiteerd volume volgens fair use policy
RealDSL - Basic **
- 3.3Mbit downstream
- 512kbit upstream
- Dynamic ip
- 1 pop3 account
- 5 aliasses
- eigen .be domein
- 20 meg webspace
- € 47
- ongelimiteerd volume *
Dus wat ik zei is dan toch zeker 8 euro goedkoper dan REALDSL als ik goed kan rekenen. Dus waarom die vraag (Ben je eigenlijk al wel op hun site geweest?)?
-
- Starter
Ik vindt dit wel maar enigsinds belachelijk hoor in België: in frankrijk betaal je voor 16Megabit DL speed, ongelimiteerd, maar 15€, bvb www.tele2.fr. Da's voor alles zo in België, iedereen is altijd akkoord, download-limiet, flitspalen, zone 30 heel de dag geldig, noem maar op. De burger wordt met vanalles lastiggevallen en dingen die zouden moeten opgelost zijn, worden het niet.Ofloo schreef:vergeet de btw der niet bij te tellen
39 + 8,19 = +/-47
hadden ze er wel bij mogen vermelden en de 120 setup fee ook.. mail ze maar eens je zal wel zien.
- Ofloo
- Elite Poster
Inderdaad de Belg kan veel verdragen, maar geloof mij daar komt ooit een eind aan ze.Black_Lotus schreef:Ik vindt dit wel maar enigsinds belachelijk hoor in België: in frankrijk betaal je voor 16Megabit DL speed, ongelimiteerd, maar 15€, bvb www.tele2.fr. Da's voor alles zo in België, iedereen is altijd akkoord, download-limiet, flitspalen, zone 30 heel de dag geldig, noem maar op. De burger wordt met vanalles lastiggevallen en dingen die zouden moeten opgelost zijn, worden het niet.Ofloo schreef:vergeet de btw der niet bij te tellen
39 + 8,19 = +/-47
hadden ze er wel bij mogen vermelden en de 120 setup fee ook.. mail ze maar eens je zal wel zien.

- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik dacht dat in de wet op de handelspraktijken de verplichting staat om voor partikulieren alle prijzen BTW in te publiceren.
Uiteraard vinden sommigen een achterpoortje en beweren dat die tarieven voor hun professionele klanten zijn.
Het blijft zowiezo een laakbare praktijk.
Uiteraard vinden sommigen een achterpoortje en beweren dat die tarieven voor hun professionele klanten zijn.
Het blijft zowiezo een laakbare praktijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
offtopic, gelieven even ofloo zijn sig te checken.[/quote]Black_Lotus schreef: Ik vindt
-
- Starter
[OFFTOPIC]Ofloo schreef:Inderdaad de Belg kan veel verdragen, maar geloof mij daar komt ooit een eind aan ze.Black_Lotus schreef:Ik vindt dit wel maar enigsinds belachelijk hoor in België: in frankrijk betaal je voor 16Megabit DL speed, ongelimiteerd, maar 15€, bvb www.tele2.fr. Da's voor alles zo in België, iedereen is altijd akkoord, download-limiet, flitspalen, zone 30 heel de dag geldig, noem maar op. De burger wordt met vanalles lastiggevallen en dingen die zouden moeten opgelost zijn, worden het niet.Ofloo schreef:vergeet de btw der niet bij te tellen
39 + 8,19 = +/-47
hadden ze er wel bij mogen vermelden en de 120 setup fee ook.. mail ze maar eens je zal wel zien.Het toppunt vond ik van de week, dat de minister kindergeld wou afschaffen voor ouders van delinquenten. Alsof het geen wat in Frankrijk zo geëscaleerd is, zich het hier nu ook gaat afspelen. Natuurlijk zijn er weer een paar die het niet laten kunnen om het hier ook eens te doen, maar dat terzijde. Volgens mij heeft de regering een serieus gat in zijn budget. Ze proberen overal geld uit te slaan, het is gewoon ziekelijk aan het worden.
Gewoon om maar eens te zeggen, ik heb deze week nog een reportage gezien in Brussel d8 ik, groepen jongeren dealen daar 's avonds gewoon geweren (en zo te zien was er waarschijnlijk geen 1 bij die in België geboren was), zelfs m4's ak47's, vanalles, maar daar durft de politie niks aan doen, ze zijn er zelf bang van

[/OFFTOPIC]
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 24 keer
Niet zo lang geleden stond de Belgische staatskas met ongeveer 10.000 miljard frank (250 miljard euro) schulden, wat neer komt dat er voor elke inwoner in ons land 25.000€ nodig is om dat te vullen.
- Ofloo
- Elite Poster
Langs de ene kant wil men een lening afbetalen en ik ben daar helemaal voor , maar een tijdje terug zag ik iets op het nieuws (misschien verkeerd verstaan), dat men geld wou gaan lenen om wegen aan te leggen. Dus langs één kant lossen ze schulden af en langs de andere kant wil men der maken..Phuncz schreef:Niet zo lang geleden stond de Belgische staatskas met ongeveer 10.000 miljard frank (250 miljard euro) schulden, wat neer komt dat er voor elke inwoner in ons land 25.000€ nodig is om dat te vullen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb je enige reden om te vermoeden dat Evonet dit in de 'praktijk' doet ... iemand ervaring mee?Evonet hanteert gewoonweg geen FUP, misschien wel in realiteit, maar niet volgens hun contract.