Persoonlijk heb ik erg weinig interesse in het ding (eerder iets voor mijn zus), maar ik had graag geweten hoeveel hij weegt (ik heb de handleiding van het ding al gedownload, maar daar staat het blijkbaar ook niet in

Weet iemand dit misschien?
ik weet niet vind www.dell.be aanbod toch vrij goed vergeleken..NuKeM schreef:Wow, best weinig voor zo een ding.
Ik wou het graag weten omdat ik hier van mijn werk een 'oude' dell latitude heb gekregen die ik dagelijks op en af neem. Die is incl. batterij 3.5kg, wat ik vrij veel vind en dus was ik eens nieuwsgierig of het aldi monster meer woog
Heb ook even gezocht, niets te vinden voorlopig.NuKeM schreef:Het is weer zover, morgen is er weer een notebook in de aldi te verkrijgen.
De speciale folder ervan heb ik ook al niet.
Weet iemand dit misschien?
Zowat elke laptop/pc is bij aldi een wereldpremiere. Zoals hun "ANALOGE tv, De mobiele televisie v/d toekomst".PowerSoft schreef:wereldpremiere
wa zijn da voor zeveraars, IBM heeft ook al laptops met fingerprint readers
Ik kijk om ongeveer dezelfde reden naar notebooks met een seriële poort (oude apparatuur en EOBD/OBD-II uitlezingen die ik in de toekomst zou willen doen).pwr schreef:ook gebruik ik een paar programma's om te communiceren met de electronica in auto's (via de OBD-aansluiting)
kant pc is dat een seriële aansluiting;
op diene laptop zie ik dat niet op spijtig genoeg.
op Google heb ik daar adapters voor gevonden van serieel naar usb.
gaan mijn programma's daar mee werken of valt dat af te wachten ??
hmm vind die serieel toch nodig ze .. bv http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO885 ... index.htmlmeon schreef:Er zijn als maar minder pc's met een seriele aansluiting, USB (ook serieel, maar een heel stuk moderner) volgt die op. Mijn desktop heeft bvb ook geen serieel meer!
Laptops die in België worden verkocht hebben in het algemeen AZERTY-layout, ook al is die foto inderdaad verwarrend (maar neem me niet op m'n woorden!)
Staat wel dvb-t, wat wel degelijk zeer goede ontvangst geeft en zéér goed beeld, zelfs in de wagen werkt dat perfect.zeppos4 schreef:
Zowat elke laptop/pc is bij aldi een wereldpremiere. Zoals hun "ANALOGE tv, De mobiele televisie v/d toekomst".![]()