Hi
wie geraakt er nog voorbij die chat bot eva van aliexpress. Word steeds mogelijker en mogelijker.
Wie heeft er tips om er voorbij te komen dat je chat met een echte persoon geen bot
Aliexpress met persoon chatten
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3729 keer
- Recent bedankt: 23 keer
Spreek je een mondje Chinees?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- pluim
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb dat een tweetal maand geleden moeten doen voor een dispute waar als tegenvoorstel kwam dat ik het product zou terugsturen (ging over een dienst dat maar een poosje heeft gewerkt).
Ik heb niet meteen een tip, omdat ik niet meer weet hoe het in z'n werk ging, maar ik herinner me dat dat net heel vlot ging. Max. 10 minuutjes gechat en de volgende dag correct opgelost.
Ik had een halve terugbetaling voorgesteld (want heb het wel deels kunnen gebruiken), en een volledige gekregen.
Ik heb niet meteen een tip, omdat ik niet meer weet hoe het in z'n werk ging, maar ik herinner me dat dat net heel vlot ging. Max. 10 minuutjes gechat en de volgende dag correct opgelost.
Ik had een halve terugbetaling voorgesteld (want heb het wel deels kunnen gebruiken), en een volledige gekregen.
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar