Floppy drives 3.5 inch nieuw - te geef
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
Tomby
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 1392 keer
- Bedankt: 510 keer
Van waar ben je ?
Iemand een idee of floppy drives altijd standaard interface hebben ? Heb een synth module van Yamaha met een kapotte floppy drive, dus misschien kan ik er een nieuwe in steken.
Iemand een idee of floppy drives altijd standaard interface hebben ? Heb een synth module van Yamaha met een kapotte floppy drive, dus misschien kan ik er een nieuwe in steken.
-
Tomby
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 1392 keer
- Bedankt: 510 keer
Eens gegoogled en blijkbaar gebruikt mijn module toch een proprietary connector. Op eBay zijn wel vervang-drives te vinden. Kosten wel redelijk wat, blijkt, maar blijkbaar is mijn module ondertussen ook al bijna 3x zoveel waard als wat ik er bijna 25j geleden voor betaalde...
.