Alternate bestelling

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

Hoi,

Heeft iemand wat ervaring met alternate?

Ik zag gisteren nacht dat er enkele 3070's in stock waren, direct gekocht omdat mijn huidige AMD gpu vreselijk is OpenGL &OpenCL programma's
Wilde het ophalen vandaag in Aartselaar, maar door zo snel te willen zijn ben ik vergeten dat het dag van de arbeid is.

Ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is bevestigd, en een tweede mail waar mijn bestelling in bewerking is gekomen.
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij willen wij u informeren dat uw bestelling met het ordernummer <****>onder klantnummer <****> bij ons in behandeling is genomen. Op het moment dat uw bestelling klaar ligt om af te halen ontvangt u van ons een e-mail met een afhaalbericht. Graag attenderen wij u er op dat het verwerken tot 4 uur kan duren. Houd er rekening mee dat u zich dient te legitimeren bij het in ontvangst nemen van uw bestelling.
Betekend dit dat ik de kaart effectief heb?
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat Alternate's website niet erg accuraat is met stock indicatie.
En dat ze de orders annuleren indien er toch geen stock blijkt te zijn.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Ik heb ervaring met Alternate en nog nooit voorgehad dat iets uiteindelijk niet op voorraad bleek, maar dat is natuurlijk geen garantie.
Ik zou eens proberen bellen vandaag, en anders zal het afwachten zijn tot maandag om te zien wat er juist met je order gebeurt. Gaat het überhaupt iets uitmaken als zou blijken dat ze toch geen voorraad hebben, buiten de ontgoocheling/frustratie ?
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zou wat ontgoocheld zijn,en uiteraard geen geduld! Haha :D

Ik heb momenteel de 6700xt, geweldige kaart voor gaming.
Maar voor Affinity photo, 3DS max, Blender, Minecraft en andere OpenGL/OpenCL programma's krijg ik betere prestaties uit mijn kaby lake GPU.

Het probleem zou de slechte drivers van AMD zijn, blijkbaar al een tijdje een probleem.
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

ALs ze vandaag open zijn, kan je de kaart wss vandaag al afhalen. Eenmaal besteld, en in voorraad op de website, dan is deze voor jouw gereserveerd.
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Afbeelding

Helaas :D wordt het dan toch maar afwachten. Zal ondertussen eens kijken wat zo'n 6700xt tegenwoordig waard is.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”