Incorrecte volume meter

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
tbscope
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jul 2003, 21:48

Ik vertrouw de volume meter niet meer.

Dit is wat ik zie in de verbindingsgegevens:

http://img445.imageshack.us/my.php?image=bel10am.jpg

http://img445.imageshack.us/my.php?image=bel27yc.jpg

In de tweede link zie je dat ik nog niet aan 10 GB zit, en toch beweert de meter dat ik over de 10 GB zit.

Iemand anders met gelijkaardige problemen?


Als je een volume pack bijkoopt, en je bent al over de 10 GB gegaan voordat je deze volume pack bijkoopt, gaat dan alles wat boven de 10 GB was automatisch af van dat volume pack? Of krijg je letterlijk 5 GB ook al zat je al aan bijvoorbeeld 11 GB voordat je dat volume pack kocht?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

De volumemeter neemt ook het teveel aan volume van de vorige maand mee, ze zijn dus niet hetzelfde.
Voorbeeld:
Je begint een sessie op 30 september om 22u en disconnect op 2 september om 10 uur. Dan zal alle traffiek van 1 september 0u00 tot de disconnect op de nieuwe maand geboekt worden.

Voor je tweede vraag: het zou toch oneerlijk zijn dat van het volumepack meteen je "smallbandtraffiek" zou worden afgetrokken eh? Je wordt eerst gestraft (smallband) en daarna betaal je voor breedband, maar moet eerst terug de traffiek op smallband betalen? Niet dus. Dat wordt er gewoon achteraan geplakt als een volledige 5 GB.
tbscope
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jul 2003, 21:48

Ohh ok, bedankt.

Ik dacht dat wat over de vorige maand naar deze maand werd meegenomen ook in het maandoverzicht werd meegenomen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”