Na de overschakeling naar 4.6 Mb had ik constant disconnects. Ik heb dat toen laten terugschakelen naar 3.3 en mijn problemen waren opgelost.
De laatste drie weken heb ik weer heel veel disconnect en heb dan nu maar eens de line stats opgevraagd.
Dit zijn de resultaten:
Operational data report : near end (Downstream)
-----------------------------------------------
Attainable line rate : 3908 kbit/sec
Attainable Atm rate : 3328 kbit/sec
Used line rate : 3868 kbit/sec
Fast used Atm rate : 0 kbit/sec
Interleaved used Atm rate : 3328 kbits/sec
Rel. capacity occupation : 99
Noise Margin : 3 dB
Line attenuation : 51 dB
Output Power : 18 dBm
Operational data report : far end (Upstream)
--------------------------------------------
Attainable line rate : 1056 kbit/sec
Attainable Atm rate : 960 kbit/sec
Used line rate : 608 kbit/sec
Fast used Atm rate : 0 kbit/sec
Interleaved used Atm rate : 512 kbits/sec
Rel. capacity occupation : 58
Noise Margin : 18 dB
Line attenuation : 27 dB
Output Power : 12 dBm
(Ja, ik zit heel ver van een centrale).
Door de lijn:
Used line rate : 3868 kbit/sec
veronderstel ik dat de vriendelijke mensen van belgacom mij terug op 4 Mb gezet hebben.
Met de lijn stats die ik heb, lijkt mij dat om problemen vragen.
Bijkomende vraag:
Ik weet dat ik kan bellen om dit te vragen, maar vorige keer had ik dat ergens op een forum gevraagd en twee uur later was de snelheid aangepast. Iemand enig idee waar/hoe dat was ?
Op welke snelheid connecteer ik nu ?
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
dat ze maar snel u adsl kaartje vervangen naar een adsl2 kaart dan kunnen ze der wat hogere snelheden door pompen dat ge der wat meer van overhoud en adsl2 gaat ook verder als ik het goed herinner
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3670
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 104 keer
Ga naar het forum van Skynet bij verbindingsproblemenf6_garfield schreef:
Bijkomende vraag:
Ik weet dat ik kan bellen om dit te vragen, maar vorige keer had ik dat ergens op een forum gevraagd en twee uur later was de snelheid aangepast. Iemand enig idee waar/hoe dat was ?
http://selfcare.belgacom.net/private-ot ... lt-nl.html
de moderators zullen dan meteen uw lijn aanpassen (wel niet vergeten daar uw login vb fa123... te posten zodat ze weten welke lijn het is)
mvg

Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
ADSL2 gaat idd verder dan de traditionele adsl, maar dan gaan de snelheden ook drastisch naar beneden.adsl2 gaat ook verder als ik het goed herinner
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."