Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 228 keer
Recent bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Berichtdoor cadsite » 3 dagen 21 uur 35 minuten geleden (12 Jan 2021, 22:00)

Unicorn1 schreef:
boran_blok schreef:Er zijn er nog steeds die denken dat maskers niet helpen :bang:

Het verbaast me niets dat zij die niet in de objectieve realiteit leven, moeite hebben met de objectieve relaiteit.

Alleen FFP2 maskers helpen en dit voor 95%.
Onze maskers zijn rommel.
Maten van mij op hun werk covid opgelopen en liepen 8 uren mee die klodden aan.
Je moet eens aan hun vragen wat ze ervan vinden.

Schaapjes geloven alles wat bepaalde mensen zeggen, ik ben alvast het schaapje niet.
Geloof je Marc Van Ranst?

Da gij ne straffe zijt dat wisten we al.
Nu weten we ook dat jouw maten 24/7 werken.
Of wacht, een dag is langer dan de acht uur aan het werk. :banana: :banana:

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 324 keer
Recent bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Berichtdoor CCatalyst » 3 dagen 21 uur 3 minuten geleden (12 Jan 2021, 22:32)

Dizzy schreef:Waarom reageerden de hulpdiensten ook daar niet snel op?

Misschien omdat iedereen dacht dat ze al verwittigd waren? Het is ook een speciale situatie, de Capitol Police is daar bevoegd, andere politiediensten komen in principe alleen als de Capitol Police het vraagt, en de National Guard moet "geauthoriseerd" worden. Soit, zoals anderen reeds zeggen, het onderzoek zal dat nog wel uitwijzen.

Dizzy schreef:Kleine aanwijzing van de kleine man die deelnam, de gast die met de seal van Pelosi ging lopen en daar trots mee poseerde betaalde 25.000 $ borg! :lol:

Ik kan nergens vinden hoe hij dat betaald heeft, maar ofwel heeft hij een bondsman (weinig waarschijnlijk), ofwel is hij (of zijn partner/familie) rijk (iets meer waarschijnlijk) of "alt-right" doet aan crowdfunding (meest waarschijnlijk).

Unicorn1
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 26 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Berichtdoor Unicorn1 » 3 dagen 21 uur 1 minuut geleden (12 Jan 2021, 22:33)

cyberbug schreef:Er werd ook nooit beweerd dat mondmaskers voorkomen dat je corona krijgt, wel:
- Beperken ze de kans da je iemand anders besmet sterk.
- beperk je de kans (in mindere mate) dat je zelf besmet word.

Ook de niet FFP2 maskers (zij het minder efficient in het beschermen van jezelf) maar die zijn ook aan de prijs.

Was het maar waar, zeker bij de lichtere vliegt het er gewoon door en ja ik heb der bewijzen van en neen die zijn niet gemanipuleerd.

En men vergeet toch wel wat: hoeveel mensen wassen het er?
Hoeveel hangen het aan de autospiegel of steken het in de broekzak?
Ik heb er al gezien die der hun bril mee afkuisen.
Je moet maar in uw wagen hoesten op dat masker lol, als die besmet is dan hangt de boel aan dat masker.

Soit: ik ga daar niet over verder drammen. Mochten sommigen zeggen kak nu op de grond ze zouden het nog doen ook.

1207
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 82 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Berichtdoor 1207 » 3 dagen 11 uur 48 minuten geleden (13 Jan 2021, 07:47)

CCatalyst schreef:

Misschien omdat iedereen dacht dat ze al verwittigd waren? Het is ook een speciale situatie, de Capitol Police is daar bevoegd, andere politiediensten komen in principe alleen als de Capitol Police het vraagt, en de National Guard moet "geauthoriseerd" worden. Soit, zoals anderen reeds zeggen, het onderzoek zal dat nog wel uitwijzen. ).

lijkt wel op belgie
iedereen wil verantwoordlijk en bevoegd zijn maar ge moet ze er wel op wijzen hun job te doen. Vergeten ze hier ook nogal rap :)

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 195 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer

Berichtdoor Dizzy » 3 dagen 6 uur 13 minuten geleden (13 Jan 2021, 13:22)

CCatalyst schreef:

Misschien omdat iedereen dacht dat ze al verwittigd waren? Het is ook een speciale situatie, de Capitol Police is daar bevoegd, andere politiediensten komen in principe alleen als de Capitol Police het vraagt, en de National Guard moet "geauthoriseerd" worden. Soit, zoals anderen reeds zeggen, het onderzoek zal dat nog wel uitwijzen.

Neen, in een noodsituatie denk je eerder aan jezelf en ga je niet af op wat anderen eventueel zouden kunnen gedaan hebben. Eens GSM is genoeg ingeburgerd om direct iemand te bellen. De Capitol police zou zeker om versterking moeten gevraagd hebben gezien hun ondertal. Er zijn er zelfs een paar gestorven. De National guard moet inderdaad geauthoriseerd worden maar Trump gaf niet thuis en Pence heeft de toestemming gegeven, rijkelijk laat. Het onderzoek zal nog pittig worden.

CCatalyst schreef:
Dizzy schreef:Kleine aanwijzing van de kleine man die deelnam, de gast die met de seal van Pelosi ging lopen en daar trots mee poseerde betaalde 25.000 $ borg! :lol:

Ik kan nergens vinden hoe hij dat betaald heeft, maar ofwel heeft hij een bondsman (weinig waarschijnlijk), ofwel is hij (of zijn partner/familie) rijk (iets meer waarschijnlijk) of "alt-right" doet aan crowdfunding (meest waarschijnlijk).

Als Alt-right al deze borgsommen gaat betalen zullen ze snel minder rijk zijn :lol: Trump is volgens hemzelf ook zeer rijk maar staat wel steeds te bedelen bij de zwakkeren die hij zou verdedigen :roll:

Terug naar “Ander nieuws”