oops
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Dit is veel schandelijker !!
[23:13:46] (@Sub-Zer0) !seen [stephan]
[23:13:48] (@EvilTwin) [stephan] (~[email protected]) was last seen quitting from #userbase.be 180 days, 17 hours, 42 minutes ago stating (Quit: User pushed the X - because it's Xtra, baby).
[23:13:46] (@Sub-Zer0) !seen [stephan]
[23:13:48] (@EvilTwin) [stephan] (~[email protected]) was last seen quitting from #userbase.be 180 days, 17 hours, 42 minutes ago stating (Quit: User pushed the X - because it's Xtra, baby).
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
[11:31:41] (@Sub-Zer0) !ubseen The Oddity
[11:31:42] (@EvilTwin) The Oddity: laatste maal op http://www.userbase.be : 27 Jun 2004 04:26:29
Das natuurlijk al een tijdje geleden
[11:31:42] (@EvilTwin) The Oddity: laatste maal op http://www.userbase.be : 27 Jun 2004 04:26:29
Das natuurlijk al een tijdje geleden

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Uit het oog, uit het hartbke schreef:'k Vind het maar raar dat hij op bijna 2 jaar tijd niet 1x de userbase bezocht heeft! Heeft hij dan echt nooit tijd? Volgens mij wil hij gewoon de site niet meer bezoeken

The oddity heeft de UB om persoonlijke redenen verlaten, niet om de users, de crew of wat dan ook. We moeten zijn keuze respecteren of hij al dan niet de UB nog bezoekt en als je ziet wat voor werk hij in het begin verzet heeft denk ik niet dat je dit "zomaar" achter je laat.Uit het oog, uit het hart
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"
Ik sluit me aan bij Weetgraag, The Oddity heeft om persoonlijke redenen userbase verlaten.Weetgraag schreef:The oddity heeft de UB om persoonlijke redenen verlaten, niet om de users, de crew of wat dan ook. We moeten zijn keuze respecteren of hij al dan niet de UB nog bezoekt en als je ziet wat voor werk hij in het begin verzet heeft denk ik niet dat je dit "zomaar" achter je laat.
Nu, verlaten?...zou ik niet zeggen; daar hij nog steeds als Moderator gekend staat, als Crew member bij Userbase. (welke toen nog SUB noemde, wellicht houdt hij nog af en toe een oogje in het zeil)
'k Ben even gaan napluizen in de oude doos en zag het aantal door hem geplaatste aantal berichten staan, daar spant The Oddity met 5008 nog steeds de kroon.