krijgt nu wat..

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

vandaag log ik aan op mijn belgacom site waar je al die zever nu zelf kan regelen ik kijk onder telefonie ja da klopt ik kijk onder ineternet abonnement uit curieusiteit.. van hoe zou dat eruit zien wat blijkt ik heb nog een account .. heb er zelfs nooit voor moeten betalen.. kan dus gewoon die account aanpassen .. enz

toen ik verhuisde .. hadden ze me nieuwe gegevens gegeven die ik nooit gebruik ben dus gewoon mijn oude account blijven gebruiken.. wat blijkt nu ja ja die 2de account is nog steeds actief.. zonder dat ik er voor betaal
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Welke site bedoel je, en wat voor account gebruik je? T is niet omdat je nog kan inloggen met die gegevens dat je er daadwerkelijk ook nog wat mee kan (behalve je geweldige gratis email lezen)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

nee omdat ik via een andere provider zit .. maar ik kan het wel gebruiken bij iemand anders thuis :p die mss wel belgacom heeft.. toch vind ik het raar dat belgacom na bijna een 3 jaar dat abonnement nog steeds actief heeft.. zonder er maar ook 1 frank aan abonnements geld voor te ontvangen
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”