Object + omschrijving:
iPad Pro 12.9” 64GB Gold 2017
Bij deze peil ik graag even naar de prijs die ik nog zou kunnen krijgen voor een iPad Pro 12.9” Golf 64GB uit 2017. Deze is nog in goede staat, batterij is nog zeker OK, heeft altijd in een hoes gezeten.
Zelf dacht ik hier nog 585 EUR voor te kunnen krijgen, na wat opzoekwerk op internet. Is er hier eventueel interesse voor een dergelijke prijs of moet ik mijn verwachtingen bijstellen?
Hartelijk dank,
Groeten,
Bert
Optionele foto's:
Op aanvraag
Optionele eigen indicatie van vraagprijs:
585 EUR
aankoopprijs
909 EUR
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
bPost 6.00 EUR + eventuele verzekering
[Prijspeiling] iPad Pro 12.9” 64GB 2017
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik zie steeds dat mensen meer interesse hebben in de iets kleinere (10.5). Is handiger. Maar voor de grotere pro is zeker een markt. Heb je toebehoren? Pencil, toetsenbord? 64 gb is de basis. Wat voor hoesje heb je? als een case hoes hebt van apple of decoded in leer is dat zeker een meerwaarde. Die zijn vaak niet goedkoop.
Goud is wat speciaal voor kleur. Moet je voor zijn hoewel ik denk dat met hoes weinig mensen daar van gaan wakker liggen. Ik schat dat je hem met hoes voor 400 € - 450 € kunt verkopen.
Goud is wat speciaal voor kleur. Moet je voor zijn hoewel ik denk dat met hoes weinig mensen daar van gaan wakker liggen. Ik schat dat je hem met hoes voor 400 € - 450 € kunt verkopen.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 233 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik had een toetsenbord en pencil maar heb deze reeds verkocht binnen de familie. Ik heb wel nog een extra hoes die volledig rond de iPad gaat, maar deze is niet van een speciaal merk. De hoes werd destijds gekocht bij Smartphonehoesjes.nl