Goeienavond,
ik heb vandaag geprobeerd om de nieuwe internet explorer 7.0 beta te downloaden, maar hij gaf bij de installatie de opmerking dat de taal niet overeenkwam met die van het OS. Kan er iemand zeggen of er al een nederlandstalige versie van internet explorer 7.0 uit is en zo ja waar ik die kan downloaden
computernerd
internet explorer 7.0 beta
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
A) IE 7.0 beta werkt enkel op XP SP2 International of Windows Server 2003 SP1 international
B) Als je de beta hebt en je geen betatester bent, heb je het waarschijnlijk op illegale wijze verkregen
C) Nee, er is geen Nederlandstalige beta.
B) Als je de beta hebt en je geen betatester bent, heb je het waarschijnlijk op illegale wijze verkregen
C) Nee, er is geen Nederlandstalige beta.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Some people... Je bent blijkbaar geen MSDN subscriber of officiele beta tester. Toch wil je IE 7 beta installeren (om te pochen met je vrienden?) terwijl je totaal niet weet wat een beta is blijkbaar...
Vind ik een beetje triest soms, maar ja, er zullen er altijd wel zo zijn zeker...
Vind ik een beetje triest soms, maar ja, er zullen er altijd wel zo zijn zeker...
-
- Starter Plus
Ik ben inderdaad geen officiële betatester, maar ik download beta's om een idee te hebben hoe het uiteindlijk zou kunnen worden. Ik ben niet geregistreerd ofzo bij microsoft. Ik weet wel deglijk wat een beta is en ook dat er nog bugs kunnen inzitten, maar dat neem ik er graag bij. Ik draai het wel altijd op een oudere machine.
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Indien je dan toch een BETA user wenst te zijn.COMPUTERNERD schreef:Ik ben inderdaad geen officiële betatester, maar ik download beta's om een idee te hebben hoe het uiteindlijk zou kunnen worden. Ik ben niet geregistreerd ofzo bij microsoft. Ik weet wel deglijk wat een beta is en ook dat er nog bugs kunnen inzitten, maar dat neem ik er graag bij. Ik draai het wel altijd op een oudere machine.
Lees dan ook de RELEASE NOTES eens
hierin staat dikwijls veel meer info dan je denkt
- meon
- Administrator
Ewel, ik heb dus geen release notes gevonden. Noch op connect, nog in de package zelf.prodata schreef:Indien je dan toch een BETA user wenst te zijn.
Lees dan ook de RELEASE NOTES eens
hierin staat dikwijls veel meer info dan je denkt
Enkel dat verspreiding verboden is, maar da's altijd als je een NDA accepteert eh

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
De release notes zijn wel degelijk te vinden als je de IE7 beta via MSDN licentie hebt. Ze staan gewoon erbij! Ik weet dus niet welke versie jij hebt, maar volgens mij overal waar je hem kan downloaden zitten de release notes toch bij volges mij...
- meon
- Administrator
Ik heb hem via Microsoft Connect:NickG schreef:De release notes zijn wel degelijk te vinden als je de IE7 beta via MSDN licentie hebt. Ze staan gewoon erbij! Ik weet dus niet welke versie jij hebt, maar volgens mij overal waar je hem kan downloaden zitten de release notes toch bij volges mij...
En als ik de package open is de eerste melding al meteen dat de taal niet overeen komt. Als ik de package apart open, vind ik ook geen release notes. Wel wat .chm's, maar daar staat niks nuttigs in.Windows code name "Longhorn" and IE 7 Beta
Download-bijzonderheden
(DD/MM/JJJJ)
Naam Internet Explorer 7 Beta 1 for Windows XP
Datum 7/27/2005
Grootte 10.06 MB
Versie
Categorie Build
Mijlpaal Beta 1
Beschrijving
Internet Explorer 7 Beta 1 for Windows XP
Verspreidingsbron:
Europa
Bestanden voor downloaden:
IE7-WindowsXP-x86-enu.exe, 10.06 MB
U moet de bijgesloten Licentiecondities accepteren alvorens deze software te gebruiken.
Let op: Downloads mogen niet door u worden verspreid.