Te koop: een Ubiquiti Unifi Security Gateway (USG). Komt met power adapter, maar zonder originele doos.
Router, firewall, alles in één, en integreert mooi in de Unifi-reeks van Ubiquiti. Meer informatie op https://www.ui.com/unifi-routing/usg/, maar als je interesse hebt weet je wel wat dit kan.
Bieden vanaf 70 euro, opbieden met 5 euro, bod dat 48u blijft staan wint.
Meeneemprijs: 85 euro.
Verzending kan met bpost of dpd (zie https://www.dpdwebparcel.be/Parcelshop# ... hopFinder/), of ophaling in Wilrijk of Brecht.
Ubiquiti Unifi Security Gateway (USG)
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
PowerToTheUsers
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 7 keer
-
PowerToTheUsers
- Plus Member

Up.
En prijsaanpassing: Bieden vanaf 60, meeneemprijs 70 euro.
En prijsaanpassing: Bieden vanaf 60, meeneemprijs 70 euro.
-
PowerToTheUsers
- Plus Member

Hij ligt hier niet in de weg. 60 Euro lijkt me al zeer schappelijk.
-
PowerToTheUsers
- Plus Member

Da's dan de meeneemprijs van 70 euro dat je biedt? Of doe je een bod van 60?powaq schreef:Allez, verkocht!![]()
Laat je mij iets weten waar en wanneer we kunnen afspreken?
-
powaq
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 63 keer
Sorry ik ben onduidelijk geweest! Een bod van 60 dus. Ik neem aan dat je dan wilt wachten voor een hoger bod?PowerToTheUsers schreef:Da's dan de meeneemprijs van 70 euro dat je biedt? Of doe je een bod van 60?powaq schreef:Allez, verkocht!![]()
-
PowerToTheUsers
- Plus Member

Zo staat het in de beginpost, dus lijkt me dat wel eerlijk. Dus als er dinsdag om 14:24 geen hoger bod is, is het helemaal voor jou.powaq schreef:Sorry ik ben onduidelijk geweest! Een bod van 60 dus. Ik neem aan dat je dan wilt wachten voor een hoger bod?PowerToTheUsers schreef:Da's dan de meeneemprijs van 70 euro dat je biedt? Of doe je een bod van 60?powaq schreef:Allez, verkocht!![]()