Heb enkele grote problemen. Was vanavond aan het surfen op het net, wat files aan het unrarren en naar muziek aan het luisteren enfin een beetje van alles aan het doen.
Toen hoorde ik opeens een dubbel klikkend geluid, dat kan niet goed zijn dacht ik. Op dat moment was ik een ISO aan het maken en toen begon opeens alles heel traag te lopen tot op het moment dat alles vastliep en mijn PC van zichzelf heropstarte.
Op dat moment kreeg ik het bericht: "boot disk error". Heb dan maar mijn product recovery disk in men cd-rom gestoken en 2 maal op F3 gedrukt (wou mijn windows niet herinstalleren).
So far so good dacht ik toen ik merkte dat het heel lang duurde voordat mijn pc heropstarte (veel langer dan normaal). Toen ik terug in windows zat hoor de ik terug dat klikkend geluid (was op dat moment in mijn verkenner om wat files te deleten) en kreeg ik weer die freeze, (zag alleen mijn screensaver en voor de rest niets. Heb hem dan maar gereset met de opstartknop. Dit heb ik nu al enkele keren moeten herdoen.
Op het moment dat ik deze topic aan het schrijven ben loopt alles voorlopig goed (alhoewel ik moet opletten om niet teveel dingen tegelijk te doen).
Heb mijn windows taakbeheer openstaan en daaruit blijkt dat ik constant nu aan 177776/633148 KB geheugen gebruik zit (men CPU gebruik staat op 4%). Ik heb 256 RAM en een 128 grafische kaart (dat heeft er waarschijnlijk niets mee te maken)
Dacht eerst dat mijn harde schijf naar de vaantjes kon zijn maar dat is het blijkbaar niet. Heb rap effe gezocht op google en ik denk dat dat men RAM naar de kloten is. Men pc loopt vooral traag wanneer ik in mijn verkenner zit
Weten jullie raad of kunnen jullie een diagnose stellen wat het zou kunnen zijn?
PS. heb effe memtest gedownload en zal morgen eventueel de resultaten editen in mijn topic
Bedankt
EDIT: heb nog effe verder gezocht en nu blijkt dat het toch mijn harde schijf zou kunnen zijn shit. Zal rap effe backups maken van mijn belangrijkste bestanden om nog te redden wat er te redden valt