Ik kreeg eerder bij telenet een afspraak om een digibox te leveren en deze aan te sluiten op 14 september (bij mijn inschrijving moest ik de 'helpdesker' er trouwens van overtuigen dat digitale tv in Mechelen wel degelijk mogelijk zou zijn, jawel...)
13 september laten ze via de secretaresse hier een bericht dat deze afspraak door hen werd verplaatst naar 4 oktober.
wanneer ik de klantendienst hierover contacteer vind men niets terug : niet de eerste afspraak en zeker niet deze van 4 oktober...
Ze stellen dan doodleuk voor om een nieuwe afspraak te maken voor... 13 oktober !
Nu er geen enkele mogelijkheid is tot inwisselen of compensatie voor de digibox wanneer de digicorder (ik 'mocht' hem dan wel aan iemand anders verkopen...) uitkomt, mogen ze van mij gerust alles houden ! Ik zal dan wel zien hoe ver ze staan
aansluiting digitale tv via telenet niet bepaald voor morgen
Ja, deze reply spreekt boekdelen.brooklyn schreef:Het beste is nog altijd mond aan mond reclame
awel deze keer zullen ze van mij geen woordje respect krijgen.
In die reply drukte "brooklyn" het nogal cru uit. (strot rammen)


ach - ik heb wel begrip voor groeiproblemen en zal ook altijd vriendelijk blijven tegen die arme mensen van de helpdesk, maar bij telenet is het nu inderdaad zo dat ze zelf de monopolist geworden zijn waartegen ze zich bij hun oprichting zo afzetten.
Commercieel denken lijkt mij ook logisch en er zijn natuurlijk altijd klanten die niet geheel tevreden zijn, maar de taktiek bestaat er nu blijkbaar in om zoveel mogelijk te verdienen, zelfs wanneer dit ten koste gaat van het imago én de dienstverlening. En dat lijkt mij op lange termijn niet zo verstandig. Een goede concurrent zou een zegen zijn en zou telenet aanzetten om wat minder log te zijn bij de klantenwerking.
Ik was één van de eerste klanten van telenet en heb al 't een en 't ander meegemaakt : technische storingen bij de eerste lijn (pas toen ik dreigde met dagvaarding kwam een ploeg van telefoon, internet en de kabel samen en was het probleem - iets met de kabelaansluiting - op een halfuurtje opgelost), foutief afgesloten en aangesloten lijnen bij een verhuis, klachten tussen techniekers wegens slechte aansluiting en het achterlaten van teveel rommel waarbij die gasten mij persoonlijk bellen en wat afdreigen (terwijl ik met die klacht niets te maken had), het uitkramen van technische onzin bij de installatie van een draadloos netwerk met nutteloze pc kosten vandien, afsluiting van telefoon en internet zonder enige ingebrekestelling (na verhuis waren de kosten groter dan 500 € en das blijkbaar de limiet bij domiciliëring - waarna die automatisch wordt geblokkeerd, terwijl ik er van uitging dat alle facturen gewoon werden betaald...) waarbij ik dan als een soort crimineel wordt behandeld, de klantendienst (jongen die niet zo'n goede opleiding moet hebben gehad) die weigert mij te geloven wanneer ik zeg dat hier in Mechelen wel degelijk telenet de kabelverdeler is etc etc....
Ik ben niet geïnteresseerd in een kruistocht tegen telenet, er moeten immers nog wel enkele positieve dingen over te zeggen zijn, maar het heeft me al veel centen, bloed zweet en tranen gekost en dan nu dit weer - 't is gewoon hallucinant !
Commercieel denken lijkt mij ook logisch en er zijn natuurlijk altijd klanten die niet geheel tevreden zijn, maar de taktiek bestaat er nu blijkbaar in om zoveel mogelijk te verdienen, zelfs wanneer dit ten koste gaat van het imago én de dienstverlening. En dat lijkt mij op lange termijn niet zo verstandig. Een goede concurrent zou een zegen zijn en zou telenet aanzetten om wat minder log te zijn bij de klantenwerking.
Ik was één van de eerste klanten van telenet en heb al 't een en 't ander meegemaakt : technische storingen bij de eerste lijn (pas toen ik dreigde met dagvaarding kwam een ploeg van telefoon, internet en de kabel samen en was het probleem - iets met de kabelaansluiting - op een halfuurtje opgelost), foutief afgesloten en aangesloten lijnen bij een verhuis, klachten tussen techniekers wegens slechte aansluiting en het achterlaten van teveel rommel waarbij die gasten mij persoonlijk bellen en wat afdreigen (terwijl ik met die klacht niets te maken had), het uitkramen van technische onzin bij de installatie van een draadloos netwerk met nutteloze pc kosten vandien, afsluiting van telefoon en internet zonder enige ingebrekestelling (na verhuis waren de kosten groter dan 500 € en das blijkbaar de limiet bij domiciliëring - waarna die automatisch wordt geblokkeerd, terwijl ik er van uitging dat alle facturen gewoon werden betaald...) waarbij ik dan als een soort crimineel wordt behandeld, de klantendienst (jongen die niet zo'n goede opleiding moet hebben gehad) die weigert mij te geloven wanneer ik zeg dat hier in Mechelen wel degelijk telenet de kabelverdeler is etc etc....
Ik ben niet geïnteresseerd in een kruistocht tegen telenet, er moeten immers nog wel enkele positieve dingen over te zeggen zijn, maar het heeft me al veel centen, bloed zweet en tranen gekost en dan nu dit weer - 't is gewoon hallucinant !