Zo nu en dan heb ik toch problemen met de SMC barricade 7004ABR.
Als modem gebruik ik Alcatel Speedtouch Home (ADSL)
Het connecteren (pppoe) zelf verloopt vlot met de SMC. Soms gaat het surfen wel traag. Als ik na een tijd een een internet explorer open (standaard ingesteld op google)...dan komt er niets (zelf niet dat hij de pagina niet kan weergeven). Meestal druk ik dan op stop (dan komt hij zeggen dat hij de pagina niet kan weergeven natuurlijk) in IE en typ dan google.com in en dan reageert hij meestal weer wel maar dat komt door de cache veronderstel ik.
Het heeft volgens mij met een idle time te maken. Nochtans heb ik bij instellingen auto reconnect aangevinkt.
ik heb de SMC barricade 7004ABR type 750.5703 net gekocht en er stond reeds de laatste firmware op (origineel)
Is er iemand die dezelfde problemen heeft, namelijk het probleem dat hij idle blijkt te gaan en bovendien slechts zeer traag terug in actie komt?Soms moet ik router zelfs eens afzetten en terug opzetten

Mijn settings staan ok normaal: WAN PPPoe alles in orde, DHCP enabled.
Iemand suggesties om dit probleem op te lossen van het idle gaan en traag "herconnecteren"?
Nieuwe firmware misschien, maar echt positieve dingen hoor ik meestal niet van SMC firmware updates

Alvast bedankt
Greetz Jef