Logica skynet selfcare site?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Hello,

Ben ik de enige die het zeer onlogisch vind dat als je een volumepack wil bijbestellen je dan naar een site moet surfen (op smallband) die supertraag binnenkomt (omdat hij 1-2 MB inpakt)

Logica ver zoek bij die mannen. Zorg er dan voor dat het een site met minimale grootte is, zodat je tenminste snel dat VP kan bestellen en geen 15 minuten moet wachten eer je op de bestelpagina geraakt.

greetz,

Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
punkfreak
Member
Member

hoi nob

ik erger me er zelf rot aan
het duurt belachelijk lang

greetz
punk
Sony Ericsson Xperia X10 cracked screen and washed in washing machine => Mobile Vikings 15
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120
Akira
Elite Poster
Elite Poster

vindek ook wel
de pispaal <<
Tracer07
Pro Member
Pro Member

njah af en toe je volume nakijken en als je dicht bij de 10GB komt kan je al surfen naar die pagina om een pack bij te kopen .. k tis mss ni de meest logische manier ma zo bespaarde u wel een trage laadtijd van de pagina.. en verspild ist ook nooit want het wordt overgedragen he ^^
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Tracer07, daar gaat dan ook de 36u truk :twisted:
Afbeelding
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Dat werkt nooit als je de 36 uren wil toepassen he.

greetz,

Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
mm2
Pro Member
Pro Member

You've got a point :wink: maar ach ergeren zou ik er mij niet aan doen. Surf naar de selfcare site en ondertussen: schenk je een biertje in, ga eens wandelen met de hond, bel eens naar je vriendin en luister eens naar de vogeltjes 8)

En voila daar staat de selfcare pagina :lol:
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

Of die pagina in je favorieten steken, de pagina om een vp bij te kopen dan, hoef je enkel nog in te loggen, te bevestigen en hup... probleem opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”