Hello,
Ben ik de enige die het zeer onlogisch vind dat als je een volumepack wil bijbestellen je dan naar een site moet surfen (op smallband) die supertraag binnenkomt (omdat hij 1-2 MB inpakt)
Logica ver zoek bij die mannen. Zorg er dan voor dat het een site met minimale grootte is, zodat je tenminste snel dat VP kan bestellen en geen 15 minuten moet wachten eer je op de bestelpagina geraakt.
greetz,
Nob
Logica skynet selfcare site?
hoi nob
ik erger me er zelf rot aan
het duurt belachelijk lang
greetz
punk
ik erger me er zelf rot aan
het duurt belachelijk lang
greetz
punk
Sony Ericsson Xperia X10 cracked screen and washed in washing machine => Mobile Vikings 15
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120
njah af en toe je volume nakijken en als je dicht bij de 10GB komt kan je al surfen naar die pagina om een pack bij te kopen .. k tis mss ni de meest logische manier ma zo bespaarde u wel een trage laadtijd van de pagina.. en verspild ist ook nooit want het wordt overgedragen he ^^
You've got a point
maar ach ergeren zou ik er mij niet aan doen. Surf naar de selfcare site en ondertussen: schenk je een biertje in, ga eens wandelen met de hond, bel eens naar je vriendin en luister eens naar de vogeltjes
En voila daar staat de selfcare pagina

En voila daar staat de selfcare pagina