[XP Pro] Fast User Switching + domain

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Bestaat er de mogelijkheid (door een hack, registertweak, andere dll of wat dan ook) om een Windows XP Professional-systeem zowel lid te maken van een domein als Fast User Switching te kunnen blijven gebruiken?

Volgens de Microsoft KB alvast niet: op http://support.microsoft.com/default.as ... 65&sd=tech staat:
Note: To enable Fast User Switching, you must also enable the Use the Welcome screen option. This feature cannot be used if your computer is a member of a domain.
Voor wat ik begrijp gaat dit in Vista wél mogelijk zijn, maar ... dat is nu dus nog niet. Iemand een idee?
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

meon schreef:Bestaat er de mogelijkheid (door een hack, registertweak, andere dll of wat dan ook) om een Windows XP Professional-systeem zowel lid te maken van een domein als Fast User Switching te kunnen blijven gebruiken?

Volgens de Microsoft KB alvast niet: op http://support.microsoft.com/default.as ... 65&sd=tech staat:
Note: To enable Fast User Switching, you must also enable the Use the Welcome screen option. This feature cannot be used if your computer is a member of a domain.
Voor wat ik begrijp gaat dit in Vista wél mogelijk zijn, maar ... dat is nu dus nog niet. Iemand een idee?
zit ik me nu ook al lang af te vragen se.
thx voor de vraag
weet helaas het antwoord niet
iemand?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik heb nog wat zitten rondzoeken, maar ik begin er stilletjes aan voor te vrezen. Er is blijkbaar meer dan 1 reden waarom het niet is/kan, en die gaan niet met een key van 0 naar 1 te zetten opgelost zijn ...
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

meon schreef:Ik heb nog wat zitten rondzoeken, maar ik begin er stilletjes aan voor te vrezen. Er is blijkbaar meer dan 1 reden waarom het niet is/kan, en die gaan niet met een key van 0 naar 1 te zetten opgelost zijn ...
ergens is het ook logisch...
Windows in niet multi-user maar semi-multi-user
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”