Komt proximus nu langs of niet

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Onze installatie (overstap van Telenet naar Proximus) had normaal 1 april moeten plaatsvinden maar vorige week gebeld dat het om de.gekende reden niet kan doorgaan. Maar vandaag rond 19 kreeg ik volgend sms.
Beste Proximus-klant, zorg a.u.b. tevens voor toegang tot de gemeenschappelijke ruimte met onze binnenkomende kabel en aansluitdoos. Tot binnenkort ! Het Proximus-team. Bestelling-ref

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Er staat/stond voor morgen een bezoek van de technieker gepland maar om de gekende reden vermoed ik dat dit uitgesteld is temeer daar px me zelf vorige week al belde om dit te bevestigen, maar waarom kreeg ik dan gisteren een sms om te vragen alles klaar te maken zodat ze toegang hebben tot de ruimte waar alles binnenkomt? Ik heb hen getwitterd maar nog geen antwoord. Beetje vervelend of ik nu morgen verlof moet nemen of niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3753 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

@bartman
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken voor iedere vraag die je stelt ...
[posts samengevoegd]

Proximus heeft jou gebeld om de afspraak af te zeggen. Je hebt dus het antwoord op jouw vraag?
Die sms is iets automatisch, die was waarschijnlijk al vroeger geprogrammeerd. Ik zou die negeren.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 103 keer

Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fmb_ ... /pack.html
Dus indien aan bovenstaande niet voldaan is komt een Proximus technieker niet langs

Toegegeven ook het automatische sms had hiervoor kunnen aangepast worden = tegenstrijdige info roept vragen op /creërt verwarring
Enkel Proximus (de aangeduide technieker) kan evenwel 100% uitsluitsel geven; zelf zou ik er op basis van bovenstaande evenwel geen verlof voor nemen
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”