Nieuwe betonnen paal (APK)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
maxpower
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Weet er iemand (telenet technieker bvb) of er standaard nog altijd zo een metalen 'stop' word geplaatst aan de tap op een nieuwe dropkabel die nog niet helemaal in gebruik is ? (vroeger zodat je niet gratis kon kijken)

Ik heb op huis dat ik renoveer elektriciteits - en tn invoerkabel vernieuwt en ondergronds laten gaan maar ze hebben vandaag nieuwe paal gezet en de kabels dus ook heraangesloten. Ik kan dit eventueel testen met een tn versterker en een tv maar het is een hoop gedoe/gesleur waar ik nog niet aan toe ben.

Of kan je telenet eigenlijk vragen of ze puur om het signaal te testen eens kunnen langskomen ? (nog geen klant)

ps : mijn punt is dus dat ik wil controleren of ze mijn nieuwe kabel niet verkl**t hebben
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 2 keer

Kan je de aansluiting niet zien ? Dan zie je toch meteen of er een filter opzit ?
maxpower
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

kan het heel moeilijk zien vanop de grond , er zit precies een soort plastic beschermkap juist tussen de kabel en de aftakdoos
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”