"Eenmalige aanpassing van je rekening" = vanaf nu op voorhand betalen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Glodenox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 29 okt 2015, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 62 keer

Zonet een mailtje binnengekregen dat Telenet de verschillende periodes van de producten die je afneemt gaat gaan synchroniseren zodat al deze periodes samenvallen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... anrekening. So far so good, in mijn ogen.

Maar ze hebben geld geroken: vanaf de nieuwe rekening ga je op voorhand moeten betalen voor de diensten die je (hopelijk) aangeleverd gaat krijgen :roll: We worden als consument zo in een slechtere onderhandelingspositie gezet omdat we de geleverde dienst achteraf niet meer kunnen betwisten en gaan maandelijks moeten betalen voor wat er gaat komen én op datzelfde moment voor de overschrijdingen van de limieten van de maand er voor. Het overzicht om goed te bekijken wat een maand gekost heeft is duidelijk minder belangrijk dan even goed te cashen door iedereen dit jaar 13 maanden te laten betalen.

Kan dit zomaar? Zijn er andere internetproviders waar je op voorhand moet betalen voor je internet krijgt?
Afbeelding Waze BeLux Coördinator / Global Champ
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18447
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3749 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Hier loopt al een topic over: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... t=voorhand

[Slotje]
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gesloten

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”