Mijn maandelijkse abonnement vernieuwt altijd op de 22ste van de maand.
Tot gisteren had ik iets meer dan 2.5GB verbruik (idem instellingen in android), maar vanmorgen in de app nog slechts 363MB.
Nog nadere mensen wiens verbruik sterk gedaald is? Zolang ze maar niet op het einde het volume er opnieuw bijgooien en zo boven de bundel uitkomen..
Dataverbruik raadplegen MyProximus app
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 59 keer
Ik heb het recent niet meer gechecked, maar vandaag viel mij op dat ik met nog 7 dagen te gaan, nog maar 700MB zou verbruikt hebben. Zeker met een verhuis achter de rug waar we een weekje geen vast internet hadden lijkt mij dat sterk. Andere maanden zou ik nu aan 3.5 GB zitten ofzo...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 52 keer
Hier lijkt alles in orde te zijn.
Gisteren een reset en ik heb 19MB verbruikt - zeer plausibel.
Gisteren een reset en ik heb 19MB verbruikt - zeer plausibel.
iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020
⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 481 keer
- Bedankt: 114 keer
Gemeld verbruik door iOS en de MyProximus app komen hier wel zo goed als overeen (reset op de eerste dag van de maand).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
Desondanks zou ik wel graag horen of het mogelijk is je verbruik per dag ergens na te kijken. Vorige maand zat mijn vrouw ineens ook onverwacht boven haar 1GB volume uit haar bundel. Ze kreeg wel een SMS dat ze er over ging, maar ondertussen was er wel al 150MB extra verbruikt, goed voor 15 euro
. Ik contacteerde support om eens te horen of ik dat per dag kon bekijken. Ze zeiden dat dat via de app kon, maar in de app kon ik ook helemaal geen historiek per dag bekijken.

-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Is toch gewoon ingebouwd in de instellingen van (bijna?) elke Android smartphone.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 481 keer
- Bedankt: 114 keer
Op Android inderdaad gewoon via de instellingen allemaal perfect te orchestreren.
Voor iOS blijft dit voor mij een van dé grote tekortkomingen. Voorlopig behelp ik me verder door elke 1ste van de maand om 12 uur 's nachts een recurring event te zetten dat me herinnert om de counter in de settings manueel te resetten. Daar kan je dan wel je totaal verbruik zien in die periode, alsook per app. Daarmee kan je dan ook het effectieve verbruik op je telefoon vergelijken met het aangegeven in de app van de provider.
Voor iOS blijft dit voor mij een van dé grote tekortkomingen. Voorlopig behelp ik me verder door elke 1ste van de maand om 12 uur 's nachts een recurring event te zetten dat me herinnert om de counter in de settings manueel te resetten. Daar kan je dan wel je totaal verbruik zien in die periode, alsook per app. Daarmee kan je dan ook het effectieve verbruik op je telefoon vergelijken met het aangegeven in de app van de provider.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
bij mij werkt de app al maanden niet meer, kan gewoon niets bekijken, enkel factuur 

- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 96 keer
Voor iOS kan ik DataMan wel aanraden. Moet je wel in de achtergrond laten draaien maar verbruikt amper iets. Laat toe je data plan in te stellen, wanneer die reset en wanneer je alerts zou willen krijgen. Je kan ook zien wat het verbruik is (data en wifi) per uur, per dag en per maand.
Heeft mij toch al een paar keer goed geholpen met de alerts en komt goed overeen met wat in de Proximus app staat.
Heeft mij toch al een paar keer goed geholpen met de alerts en komt goed overeen met wat in de Proximus app staat.