Kan iemand mij zeggen waar ik een DVB-T Tv Tuner kaart voor mijn laptop met de PCMCIA interface kan kopen? Liefst moet deze kaart ook nog analoge tv signalen kunnen ontvangen via de kabel...
De kaart die ik zoek is te vergelijken met die van de Medion laptop van enkele maanden geleden bij Aldi. (ik dacht dat die van Pinnacle was, maar vind er niets over bij dit bedrijf)
DVB-T Tuner Cardbus
Een externe tuner is ook nog een mogelijkheid.
Die zijn in ieder geval gemakkelijker te vinden.
Die zijn in ieder geval gemakkelijker te vinden.
Na lang zoeken heb ik dan toch eentje gevonden:
LifeView FlyDVB-T Duo Cardbus
Meer info hier en zelfs een Belgische winkel waar het te koop is
LifeView FlyDVB-T Duo Cardbus
Meer info hier en zelfs een Belgische winkel waar het te koop is

Daar ga ik je niet mee helpenSvekke schreef:het enige dat nu missch een probleem is is de creditcard, maar daar zoek ik wel een slachtoffer voor

Je hebt toch ook de rode tekst gelezen?
Let op: Deze kaart heeft een external antenne en een goed digitaal signaal nodig om goed te werken- het is niet aan te raden om het te gebruiken in gebieden waar niet veel signaal of slecht antenne bereik is. De portable antenne dat rmee geleverd word is alleen voor gebruik in gebieden waar sterke signalen zijn.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
ja ik heb het gelezen, maar die zou ik enkel gebruiken voor onderweg.
Hier thuis ga ik een iets grotere/sterkere antenne plaatsen voor de digitale ontvangst. De analoge tv gaat trouwens ook met dezelfde antenne.
Hier thuis ga ik een iets grotere/sterkere antenne plaatsen voor de digitale ontvangst. De analoge tv gaat trouwens ook met dezelfde antenne.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Voor meer info over DAB-zenders in België: kijk op de site van de VRT
Tof om te weten voor mij: Wie rond Antwerpen of Leuven woont zal met een binnenhuisantenne veel gemakkelijker DVB-T kunnen ontvangen dan onze analoge uitzendingen. In Veltem en Antwerpen-centrum hebben we immers extra DVB-T zenders.
Ik woon 12km van Veltem
Tof om te weten voor mij: Wie rond Antwerpen of Leuven woont zal met een binnenhuisantenne veel gemakkelijker DVB-T kunnen ontvangen dan onze analoge uitzendingen. In Veltem en Antwerpen-centrum hebben we immers extra DVB-T zenders.
Ik woon 12km van Veltem