Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant
LeechDSL
-
Gast
www.warez.be
(als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
-
Ne gast
Great, nog maar pas klant en al zien dat je 121 euro promo misloopt....Anonymous schreef:www.warez.be
Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant(als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
warez.be? leechdsl?Anonymous schreef:www.warez.be
Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant(als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
Gedaan met smallband, gedaan met extra volumeblokken. Met LeechDSL kan je al je films, series, games, ... downloaden zonder je iets van limieten te moeten aantrekken. Schrijf je vandaag nog in en krijg toegang tot de LeechDSL FTP server.
-
crapiecorn
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik vind dat maar tricky business een abbo zo noemen en er zo reclame voor maken, lijkt eerder een honeypot voor sabam ofzo 
- [The Cleaner]
- Member

zouden ze bij realroot nu echt meer klanten krijgen door al die babes bij hun producten te showen? 
Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
MRC101
- Elite Poster

- Bedankt: 5 keer
Klacht? Waarvoor?The_Borg schreef:Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
- spacekiek
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 17 keer
"Met LeechDSL kan je al je films, series, games, ... downloaden zonder je iets van limieten te moeten aantrekken. Schrijf je vandaag nog in en krijg toegang tot de LeechDSL FTP server."
1 April is toch nog ver af dacht ik ?
1 April is toch nog ver af dacht ik ?
Het is een kwestie van straffer hoe liever. Denk dat ze er niets om zouden geven dat er binnen 2 weken een klacht komt, is goedkope reclame. Men zoekt gewoon het randje op. Ah komaan ik herinner mij nog benaderd worden door iemand van telenet die met hun nieuwsserver met een groot aanbod van binaries stond te leuren.The_Borg schreef:Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
Genoeg muziek, films , games trouwens uitgegeven in de creative common licence om op een FTP te zetten. Zitten soms wel serieus goeie dingen tussen ook.
Nu zelf zou ik het anders hebben gedaan, k'zou een samenwerking hebben afsgesloten met giganews en/of een andere binarie provider en zo hebben geadverteerd.
Het strafste van reclamecampagne vond ik toch dat van Activision. Dat ze adverteren op grafstenen. Het heeft niet lang geduurd maar tussentijds had het voor zoveel rumoer en ophef gezorgd dat het game ferm in het nieuws kwam. Heel de campagne had maar enkele duizenden dollars en dat was totaal niet in vergelijking met de exposure die hun product had en wat het hen zou hebben gekost bij een "normale" advertentiecampagne.
Denk dat jullie een beetje de boel aan het verdraaien zijn een FUP van 100gig gemiddeld is normaal in het veranderende media landschap( denk aan streaming video en audio, zie nergens staan dat ze zelf een ftp draaien,met illegale software.Tae schreef:Lijkt me wel wat eerlijk gezegd![]()
btw ik heb dat toch nog al gelezen hoor dat je vanalles kunt downloaden zoals films, muziek, software, etc.
Maar nog nooit gehoord dat ze zelf een leech ftp server hebben![]()
beetje opletten wat je zegt denk ik.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Ja dat is zoals de organisatie van occ tegen de VRT; "Er worden 'waarschijnlijk' wel films en muziek uitgewisseld".