Travel Channel verdwenen uit het Proximus Multi NL boeket en géén gratis vervanging door Travelxp?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Turbokeu
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 21 keer

Ik heb al sinds het begin het Multi NL boeket (naast mijn boeket kijk ik enkel en alleen VRT voor het nieuws en weerbericht)..
Tot en met juli 2017 was dit gratis (inbegrepen in mijn Internet Maxi abonnement aan 58.95€/maand + Smart+15 GSM abonnement aan 16.00€).
Sindsdien rekent Proximus mij (ongevraagd) 14.95€/maand aan voor een (niet helemaal) hetzelfde boeket (en abonnement (*))...

Ik weet dat Travel Channel zich éénzijdig teruggetrokken heeft (géén uitzendingen meer in de Benelux) maar Proximus heeft Travelxp als vervanging voorzien.
Waarom is dit nieuw kanaal 'grijs' in mijn TVguide? Ik betaal toch reeds (duur!) 14.95€ voor mijn boeket?
Er op klikken geeft mij de optie 'activeer deze optie' maar Proximus kennende gaat dit mij weer 'poen' kosten (ik betaal actueel reeds 84.94€/maand) dus doe ik dit zéker niet...WTF???

(*) In juni 2017 heb ik Proximus gecontacteerd voor een verhuis vanaf 1 augustus 2017 (van Dilbeek naar Wijgmaal, nabij Leuven).
Eind juni hebben ik en mijn vriendin ruzie gehad en hebben we het huurcontract (dat dus inging op 1 augustus 2017) opgezegd.
Dit heeft ons trouwens onze huurwaarborg gekost (3500€!).
Proximus op de hoogte gebracht van de annulatie van de verhuis, alles ging, duidelijk gevraagd, weer bij het oude abonnement blijven in Dilbeek.
Tot ik mijn volgende factuur kreeg...
Van een Internet Maxi + TV + Smart+15 + Mobile Internet (3GB data in totaal) ben ik (ongevraagd want ik had wel duidelijk aangegeven dat het actuele abonnement nièt aangepast mocht worden!) overgeschakeld naar een Internet Comfort met betalend boeket, Mobilus S, en slechts 1.5GB aan data in totaal...aan een duurdere prijs!!!

Proximus...WTF, WTF, WTF...????

PS: Ik heb trouwens sindsdien de (gratis) optie om een film/maand te huren (heb ik ook nooit om gevraagd) waarvan ik nooit gebruik gemaakt heb (ik kijk héél zelden films).

??????
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”