Iphone 7 32gb Mat zwart
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
swapper1973
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik overweeg mijn iphone 7 32gb mat zwart van 2017 te verkopen batterij heeft nog 85% wat zou ik er nog voor kunnen krijgen ?
It has become appallingly obvious that our technology has exceeded our humanity.
–Albert Einstein
–Albert Einstein
-
Stroper
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 176 keer
Als ik op eBay zoek naar tweedehands biedingen op iphone7's met 32GB dan hebben die met een vraagprijs van >= € 250 nul biedingen.
De hoogste prijs met biedingen is € 227.
In de laatste minuten van een eBay bieding gaat de prijs altijd wel in de hoogte.
Dus ik denk dat € 250 een realistisch eindbedrag is(afhankelijk van krasjes en meegeleverde kabels/hoesje).
De hoogste prijs met biedingen is € 227.
In de laatste minuten van een eBay bieding gaat de prijs altijd wel in de hoogte.
Dus ik denk dat € 250 een realistisch eindbedrag is(afhankelijk van krasjes en meegeleverde kabels/hoesje).