Verhoging GSM abonnement lijkt onmogelijk

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb een kennis, heeft een Mobile Bizz S abbo en wil dit al sinds december verhogen naar een M variante (bij de S zit er 100 minuten beltijd, bij de M is dat onbeperkt mits een opleg van 10 euro per maand).
Die aanvraag loopt nu al 2 maanden. Vandaag nog eens gebeld en wat krijg ik als antwoord: we kunnen niet anders dan wachten, er is een "ticket" aangemaakt.

Is hier iemand die raad weet ?
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Kan je niet terug bellen naar de business dienst en vragen dat ze het per e-mail bevestigen?
Dan kan je toch alle toekomstige bedragen boven fortfait betwisten.
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 14 keer

road rebel schreef:Kan je niet terug bellen naar de business dienst en vragen dat ze het per e-mail bevestigen?
Dan kan je toch alle toekomstige bedragen boven fortfait betwisten.
Het is niet zo dat ze bedragen betwist, het is het tegengestelde: ze wil verhogen van abonnement en met plezier 10 euro méér gaan betalen, maar die verhoging in het systeem zetten lijkt een onoverkomelijk probleem. (dus van Bizz mobile S naar Bizz mobile M)

Heb al een keer of drie gebeld met de Bizz lijn en steeds hetzelfde antwoord: "wachten"...
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Je kan alle communicatiekosten bovenop die 100’ toch betwisten?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Tweet eens naar de Proximus CEO :twisted:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18447
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3749 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Voor zo'n zaken ga ik gewoon naar de dichtstbij gelegen Proximus shop.
Ze doen de wijziging terwijl je wacht, en tegen dat je buitenkomt is het in orde ....
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 14 keer

philippe_d schreef:Voor zo'n zaken ga ik gewoon naar de dichtstbij gelegen Proximus shop.
Ze doen de wijziging terwijl je wacht, en tegen dat je buitenkomt is het in orde ....
Heeft die mevrouw ook al een keer of drie vruchteloos geprobeerd... Zelfs de "specialisten" op het verdiep boven de "shop" weten geen raad. (Gent Kouter).
Slotsom: er zit blijkbaar een vliegje op dit dossier en dan is het vrijwel altijd hopeloos bij die mastodont organisaties.
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 513
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 47 keer

Als ze het niet in orde krijgen, kan je overstappen naar een andere provider, daar kan je vrij je formule kiezen.
Nadien dan eventueel terug naar Proximus voor je gewenste formule.
Wel best eerst nakijken of het gsm-abonnement geen deel uitmaakt van een of ander pack. Anders kan je door de nr-portatie overgeschakeld worden naar een ander pack, dat mogelijks nadelig is.
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 14 keer

Gisteren nog eens gebeld met de 080022500 en de belofte gekregen dat het nu de eerstvolgende dagen in orde zou gaan komen.
Ik ben benieuwd...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9601
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 602 keer
Recent bedankt: 3 keer

Vraagje aan anderen hier, heeft Proximus een Customer Retention dienst zoals Telenet?

Zoja, die hebben meestal wel wat meer macht en privileges in de computersystemen dan anderen en zouden je wel moeten kunnen helpen. Ze hebben ook meer een incentive je te helpen daar hun bonus afhangt van hoeveel klanten ze kunnen overtuigen te blijven (in zuiver private bedrijven toch - Proximus als ex-staatsbedrijf kan altijd anders zijn).

Om bij Customer Retention te raken (als het bestaat), gewoon algemene klantendienst bellen en zeggen dat je je abonnement wil opzeggen (tegen hen niet beginnen over het echte probleem). Pas na doorschakeling naar Customer Retention het probleem uitleggen aan de persoon die dan aan de lijn komt.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”