Hallo,
Is er iemand die toevallig nog cd-boxen heeft liggen van De Pré Historie en deze zou willen verkopen? Hiermee bedoel ik de 10-delige boxen die eind jaren '80 en doorheen '90 verkrijgbaar waren. Ik ben specifiek op zoek naar de box jaren '80 volume 3 en de jaren '90 Vol 1 en Vol 2.
Bedankt voor uw aandacht ; )
De Pré Historie CD Boxen
Diegene die op tweedehands staan vertoeven daar al meer dan 2 jaar (ookal worden de zoekertjes op tijd vernieuwd), idem met discogs. Ik laat ieder zijn oordeel geven over de prijs maar voor mij zijn die prijzen niet naar waarde geschat.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dus eigenlijk zoek je iemand die de boxen onder de "marktprijs" wil verkopen ?
Welkom in de nieuwe wereld van internet en iedereen-kent-de-prijzen.
Schuim wat platenbeurzen af, overal ten lande te vinden maar verwacht ook daar geen koopjes, die mensen hebben ook internet.
J.
Welkom in de nieuwe wereld van internet en iedereen-kent-de-prijzen.
Schuim wat platenbeurzen af, overal ten lande te vinden maar verwacht ook daar geen koopjes, die mensen hebben ook internet.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
wat ik op discogs zie is toch niet te duur...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Dat vind ik ook, toch voor een 19 jaar oude maar nieuwe onaangeroerde box. Er staan gemiddeld 18 a 19 liedjes op een CD wat dus neerkomt op 1 EUR per liedje. Digitale downloads kosten zelfs iets meer.
Twee maand geleden heb ik 50 EUR voor 1 plaat uit 1984 betaald. Sommigen zullen me daar zot voor verklaren maar dat had ik ervoor over.
Twee maand geleden heb ik 50 EUR voor 1 plaat uit 1984 betaald. Sommigen zullen me daar zot voor verklaren maar dat had ik ervoor over.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Misschien dat je meer geluk hebt als je platenzaken afschuimt maar dan ben je door den duur meer kwijt aan reiskosten dan aan de CD's zelf.
J.
J.
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
- Bedankt: 252 keer
Misschien kan je ruilen ipv aankopen?